Onko tarkoitus että Keskipohjanmaa lehti on kiinnostunut ainoastaan Kipparihallissa käytävien KPVn peleistä.Toinen viikko jo avatessani lehteä koskien harjoitusotteluita, niin KPV komeilee mutta GBK,sta ei mainintaa.Olen yksi teidän tilaajista myös ja maksan lehteni sen vuoksi että saisin lukea paikalliset uutiset eikä jatkuvasti STT STT STT STT JA KPV STT JA ei GBK.Huom ÖB kirjoittaa kaikki maakunnan ottelut ja tulokset.Nyt viimeistään minun hermot menivät ja tilaustani en meinaa uusia.
Keskipohjanmaa lehti
8
2404
Vastaukset
- Täti
Itse toivoisin, että ei urheilusta kiinnostuneena voisin tilata lehden, jossa ei puhuttaisi urhelusta mitään. Urheiluliitteen voisi halukkaat tilata erillisenä lisämaksua vastaan ja minä ja varmaan moni muukin voitaisiin keskittyä muihin juttuihin.
Televisiossakin voisi olla erillinen urheilukanava josta tulisi vain urhelua ja muilta kanavilta sitä ei tulisi ollenkaan.
Tässä vielä miesten maailmassa kai ihan mahdoton haave?- haasteet
Eikö siitä lehdestä voisi jättää kaiken muun pois paitsi urheilun. Näin tilaajana, kaikki muu voisi sitten tulla vaikka erillisenä liitteenä laskusta ;)
- Entinen tilaaja
Eihän keskipohjanmaassa ole muuta urheilua kuin jääkiekkoa ja jalkapalloa...Eikä Kokkolassa muuta saa harrastaakkaan ainakaan kaupungin mielestä.Kaikki rahat mitä urheilulle kaupunki antaa menee jääkiekkoon ja jalkapalloon.Itse lopetin kp:n tilaamisen koska siellä ei käsitellä tasapuolisesti urheilu asioista.Itse harrastan moottoriurheilua ja kilpailujen jälkeen itse lähetimme tulokset kp:lle mutta eivät julkaisseet koska ei ollut palsta tilaa.
Eiköhän nyt kaikki lopeteta kp:n tlaaminen niin alkaisivat miettimään asioita eri kantilta..ja ehkä hintakin menisi kohdalleen. - dasfsd
Aika kuultaa muistot. Ja sitäpaitsi olisit jo perunut sen jos oikeasti meinaisit lehden tilaamisen lopettaa.....
- kulttuurin silmä
hämmästyttää kummastuttaa myös pientä kulkijaa...ÖB osasi uutisoida myös viikonloppuna kokkolassa olleen nuorten laulukilpailun voittajat vaikka harmiksi kisassa ei kuultu toisella kotimaisella laulanutta esiintyjää.keskipohjanmaa lehdestä ei voittajien nimiä löytynyt.
- nolottaja
Stt ja Stt on ainut mitä löytyy,no tuleepas halvemmaksi kun kopioi kaikki jutut.
- Ilman lehtiä
kirjoittelemaan eri tapahtumista, kepari on täynnä vanhoja valtakunnan uutisia ja landetoimittajien juttuja.
- Heikki'o--
Keparin kulttuuritoimitus on muinaisjäännne! Kirjoittavat sellaisista tapahtumista mitkä eivät edes kiinnosta yleisöä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218