Keskipohjanmaa lehti

hämmmentynyt

Onko tarkoitus että Keskipohjanmaa lehti on kiinnostunut ainoastaan Kipparihallissa käytävien KPVn peleistä.Toinen viikko jo avatessani lehteä koskien harjoitusotteluita, niin KPV komeilee mutta GBK,sta ei mainintaa.Olen yksi teidän tilaajista myös ja maksan lehteni sen vuoksi että saisin lukea paikalliset uutiset eikä jatkuvasti STT STT STT STT JA KPV STT JA ei GBK.Huom ÖB kirjoittaa kaikki maakunnan ottelut ja tulokset.Nyt viimeistään minun hermot menivät ja tilaustani en meinaa uusia.

8

2404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

Itse toivoisin, että ei urheilusta kiinnostuneena voisin tilata lehden, jossa ei puhuttaisi urhelusta mitään. Urheiluliitteen voisi halukkaat tilata erillisenä lisämaksua vastaan ja minä ja varmaan moni muukin voitaisiin keskittyä muihin juttuihin.

Televisiossakin voisi olla erillinen urheilukanava josta tulisi vain urhelua ja muilta kanavilta sitä ei tulisi ollenkaan.

Tässä vielä miesten maailmassa kai ihan mahdoton haave?

• haasteet

Eikö siitä lehdestä voisi jättää kaiken muun pois paitsi urheilun. Näin tilaajana, kaikki muu voisi sitten tulla vaikka erillisenä liitteenä laskusta ;)

• Entinen tilaaja

Eihän keskipohjanmaassa ole muuta urheilua kuin jääkiekkoa ja jalkapalloa...Eikä Kokkolassa muuta saa harrastaakkaan ainakaan kaupungin mielestä.Kaikki rahat mitä urheilulle kaupunki antaa menee jääkiekkoon ja jalkapalloon.Itse lopetin kp:n tilaamisen koska siellä ei käsitellä tasapuolisesti urheilu asioista.Itse harrastan moottoriurheilua ja kilpailujen jälkeen itse lähetimme tulokset kp:lle mutta eivät julkaisseet koska ei ollut palsta tilaa.
      Eiköhän nyt kaikki lopeteta kp:n tlaaminen niin alkaisivat miettimään asioita eri kantilta..ja ehkä hintakin menisi kohdalleen.

• dasfsd

Aika kuultaa muistot. Ja sitäpaitsi olisit jo perunut sen jos oikeasti meinaisit lehden tilaamisen lopettaa.....

• kulttuurin silmä

hämmästyttää kummastuttaa myös pientä kulkijaa...ÖB osasi uutisoida myös viikonloppuna kokkolassa olleen nuorten laulukilpailun voittajat vaikka harmiksi kisassa ei kuultu toisella kotimaisella laulanutta esiintyjää.keskipohjanmaa lehdestä ei voittajien nimiä löytynyt.

• nolottaja

Stt ja Stt on ainut mitä löytyy,no tuleepas halvemmaksi kun kopioi kaikki jutut.

• Ilman lehtiä

kirjoittelemaan eri tapahtumista, kepari on täynnä vanhoja valtakunnan uutisia ja landetoimittajien juttuja.

• Heikki'o--

Keparin kulttuuritoimitus on muinaisjäännne! Kirjoittavat sellaisista tapahtumista mitkä eivät edes kiinnosta yleisöä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3241
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2696
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2424
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1293
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe