Kuulostaako tämä keskenmenolta....
Kp 36/28 testi näytti plussaa ja oireitakin raskaudesta oli jo ollut ja rv 6 siis alkamassa. Samaisena päivänä alkoi "kuukautiset", mutta runsaammaat kuin yleensä. Nyt verta tulee kolmatta päivää ja äsken tekemäni raskaustesti oli negatiivinen. Ihmettelen vaan sitä, että miten se raskaushormonipitoisuus laskee näin parissa päivässä, kun olen kuullut puhuttavan, että keskenmenon jälkeen sitä näkyy vielä pitkään testissä. Hyytymiä en veren seasta ole löytänyt, eikä kipuja ole ollut. Mietin myös sitä, että onko viisainta mennä esim. parin päivän päästä gynekologille selvittämään tilanne (vai kenties minne....?).
Keskenmeno
4
1015
Vastaukset
- Täälläkinkö?
Sama juttu. Testi näytti viikko sitten plussaa. Nyt rv6. Verivuotoa tullut tällä viikolla useita päiviä. Pari päivää sitten testi näytti vielä plussaa. Nyt en ole testannut. Soitin neuvolaan. Sanoivat, että päivystykseen jos tulee vatsakipuja. No niitä ei ole tullut, mutta verivuotoa on kyllä koko ajan. Kirkasta verta, ja tosiaan useita päiviä. Varasin ajan yksityiselle gynekologille viikon päähän. Mutta kun haluaisin tietää jo nyt, että mitä tämä on ja mitä pitäisi tehdä... Huoh. Samassa veneessä siis. Voimia sinulle!
- harmi =(
Olen kuullut, että se kyllä sitä verta voi tulla useanakin päivänä...ja ei ole välttämättä vaarallista, mutta itselläni tuon negatestin tekeminen oli nyt niin lopullinen loppu tälle... Ja verenvuotokin loppui nyt kuin seinään eli kaksi päivää sitä tuli. Soitin myös silloin neuvolaan kun verenvuoto alkoi, niin sanoivat, että jos tulee kauheat kivut niin sitten päivystykseen, mutta mun vähäiset kivut olivat ihan normaalit menkkamaiset kivut. Olisi tosiaan kiva saada heti tietää, että mitä tässä oikein tapahtui!
Voimia myös sinulle, kakkihan voi kuitenkin olla raskaudessasi vielä hyvin!! - Täälläkinkö?
harmi =( kirjoitti:
Olen kuullut, että se kyllä sitä verta voi tulla useanakin päivänä...ja ei ole välttämättä vaarallista, mutta itselläni tuon negatestin tekeminen oli nyt niin lopullinen loppu tälle... Ja verenvuotokin loppui nyt kuin seinään eli kaksi päivää sitä tuli. Soitin myös silloin neuvolaan kun verenvuoto alkoi, niin sanoivat, että jos tulee kauheat kivut niin sitten päivystykseen, mutta mun vähäiset kivut olivat ihan normaalit menkkamaiset kivut. Olisi tosiaan kiva saada heti tietää, että mitä tässä oikein tapahtui!
Voimia myös sinulle, kakkihan voi kuitenkin olla raskaudessasi vielä hyvin!!Nonnii. Kävin aamusta terveyskeskuksessa. Ultrassa ei löytynyt mitään. Vielä on ihan pientä verivuotoa. Se oli sitten siinä. Iso harmi. Mutta eipä kai tässä muuta kuin uutta yritystä! Doctori sanoi, että samantien vaan yrittämään. Oikeesti kyllä harmittaakin aika paljon, mutta ei muuta ku nokka kohti tulevaa!!
- harmi..
Täälläkinkö? kirjoitti:
Nonnii. Kävin aamusta terveyskeskuksessa. Ultrassa ei löytynyt mitään. Vielä on ihan pientä verivuotoa. Se oli sitten siinä. Iso harmi. Mutta eipä kai tässä muuta kuin uutta yritystä! Doctori sanoi, että samantien vaan yrittämään. Oikeesti kyllä harmittaakin aika paljon, mutta ei muuta ku nokka kohti tulevaa!!
Niin sitähän se oli täälläkin... Ja samoin sanottiin minulle, että uutta vaan yrittämään! Onnistumisen aika tulee vielä, toivottavasti pian =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468