Mummin ja vaarin kanssa ollaan koitettu päästä skypejuttusille, mutta ei tahdo onnistua. Ensin oli vain sellainen pikkuvika että me emme voineet soittaa heille mutta he sentään pystyivät soittamaan meille. Mutta nyt ei enää kukaan pääse soittamaan kenellekään. Kuitenkin meillä ollaan online tilassa, ja mummi ja vaari sanovat olevansa online tilassa, mutta sekä meille että heille näkyy että toinen on offline tilassa.. Ei käsitä..
Sitten mietin tuota pitääkö tämän skypen olla jossain yhteydessä johonkin sähköpostiohjelmaan ennen kuin toimii?
online tila ei näy
3
1242
Vastaukset
- mitenkään liity
Skypen toimintaan.
Ehdotus: Poistakaa MOLEMMAT Skype ja asentakaa molemmat se uudelleen ja huomatkaa ja varmistakaa, että PALOMUURILLE annetaa Skypeä varten esteetön kulku kaikissa tilanteissa! - mikrotukihenkilo
Teidän pitäisi valtuuttaa toisenne näkemään toisenne. Skypen valikoissa on sellainen kohta, mistä tämä valtuutuspyyntö lähetetään.
Tarkistakaa myös, että palomuurinne ei estä molemmissa päissä ohjelman toimintaa. Skype käyttää porttia 16206 tuleviin yhteyksiin ja vaihtoehtoisesti tunnetumpaa porttia 80 tai 443.- ???
Mulla siis sama ongelma. Itse olen "online", mutta kaikki yhteystiedot näkyy muilta mulle offline, vaikka ovat tiettävästi omalla koneellaan online. Ongelmat alkoi kun latasin ton uusimman version skypestä, eli vanhempi versio toimi moitteettomasti ja palomuurin (Norman) asetuksia en oo vaihtanut. Käyttis on Xp, joten siitä ei kai ongelma voi johtua. Muistia ja kovalevytilaa pitäis myöskin riittää. Selaimena on firefox.
Olen nyt poistanut ja ladannut ton version kolme kertaa, eikä toimi ei sit ollenkaan. Mitä vielä voisin tehdä?
kiitoksia jo valmiiksi vastauksistanne!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248