mikä on mielestänne paras kissanlelu..
minun mielestä vaarattomat pehmolelut mitä voi helja antaa ja LEIKKIÄ
PARAS KISSANLELU
17
2321
Vastaukset
- Misun kasvattaja
Kaikki pienet ostokuitit käy kunhan ne rutistaa palloiksi. Misu leikkii niillä ja tuo jalkoihini sen ja mun pitää taas heittää se johonkin.
Mulla on vikisevä hiiri jne....mutta parhaimmat leikit tulee papaeripallosta- juttu...
Meillä kanssa pienempi kissa tulee heti kun kaupasta tullessa otan kuittia pois lompakosta. Se pitää rutistaa palloksi ja sitten se hakee ja tuo sen suussaan takasi. Paperipallot on täälläki ihan ykköskamaa.
- minä vaan
juttu... kirjoitti:
Meillä kanssa pienempi kissa tulee heti kun kaupasta tullessa otan kuittia pois lompakosta. Se pitää rutistaa palloksi ja sitten se hakee ja tuo sen suussaan takasi. Paperipallot on täälläki ihan ykköskamaa.
Lasten avaamien lahjojen lahja paperit niitten sekaan on mukava syöksähdellä!
ovat ihan parhaita meilläkin. Laskujen kirjekuoret leikellään suikaleiksi ja taitellaan sitten suussa kanniskeltavaan kokoon. Niitä neiti kuljettelee ympäri kämppää ja noutaakin joskus.
Ja kokeilkaapa Pirkka-lehdestä niitä pistetiedotteen repäisynauhoja! Meillä niistä riittää puuhaa pitkäksi aikaa, ovat niin mieluisia ettei mikään.
Pingispallo on myös kiva, sillä on kevyt pelata ja se pitää mukavaa ääntäkin. Myös pörröinen ja meteliä pitävä pallo on mukava. Ja kukkakepin näköinen vaaleanpunainen keppi, jossa oli alun perin kiinni tuo pörröpallo, on myös erittäin mieluinen - vaikka me omistajat ei oikein olla ymmärretty, mikä siinä kepissä voi niin viehättää. :D- Kolleri
Kissat tykkää rapinasta. Paperipallo on hyvä. Minun kissan ykköslelu on kuitenkin foliopallo (suklaalevyn folio tai alumiinifolio).
- halla
On mun ragdollin ykköslelu. Noutaa niitä ihan innoissaan ja on ainoa "lelu" jonka tuo ihan syliin asti =)
- Sae
ovat ovenkarmilelut eli sellainen pitkä kuminauha roikkumassa oviaukossa, jonka päässä on leluhiiri tai linnunsulka. Yksi kissa rakastaa peltohiiriä ja minipehmoja, yksi on ihastunut rautalankaleluihin (rautalangan päässä pallo, hiiri tms). Kaikki tykkäävät myös huiskista, ongista, laserista ja pahvilaatikoista.
Kaikista isoin hitti on kuitenkin se, kun mamma käy eläinkaupassa ja tuo uusia leluja. Silloin ei ole yhtään väliä mitä ne ovat.. ;) - NaaNa
Meidän kollille kelpaa vain ja ainoastaan hiuspompulat, kuminauhat ja nakinpalat joita sitten löytyy kaappien alta mutta kuivuneina ne on kissani mielestä vielä parempia ja pitkän pyörittelyn jälkeen se sitten syö ne... :)
- Pörri
Meidän vanhaherra pörri ei tykkää leluista ollenkaan. Lelulaatikko on pullollaan leluja, joista se ei välitä. Paras leikki on se, kun se tyhjentää koko lelulaatikon leuista ja käy sitten laatikkoon nukkumaan ja lelut ovat sitten hujan hajan.
Toinen kissani Justus tykään leikki hiiristä. Niitä on kaiken värisiä, mutta harmaa ja valkoinen ovat lemppareita. Niitä tungetaan sitten kaikkiin ahtaisiin koloihin ja kenkätelineen alle. Se kai leikkii kotia, hiirenkoloa niiden kanssa. - kisumisu
Kisut tykkää ihan hurjana jäniksen käpälistä(veli tuonut metältä) ja toinen suosikki on miun kouluraippa.. juoksevat ja hyppivät sen perässä ikuisuuden.. :D suosittelen..
- kurrrnau
Kauppareissulta tullessani ostan välillä meidän tyttöjä varten tarkoituksella paperikassin ostoksille. Sitten kun paperikassin jättää tyhjänään lattialle, niin toinen menee sisälle ja hiippailee hiljaa siellä ja toinen hyökkää rapinaan :D paperikassi ei kauaa ehjänä pysy kun siihen tehdään hyvin nopeasti reikä pohjaan ;)
Superpallot ovat myös suosiossa, sekä sellaiset eläinkaupasta ostetut pallot, joissa on kulkunen sisällä. - tälleen
Meidän vauveliinin lempileikkikalut on äidin kukat. niiden kanssa se tykkää leikkiä tosin vaan ei saa leikkiä.
Mutta paras lelu on kun leikkasin aidon karvaisen ja nahkaisen lelun jostain turkin palasta. sillä on leikitty monet kerrat. - ikean juoksuputki
Sellanen joka oli tarkoitettu lapsille. Pituutta 2m, meno on putkessa aivan kauhea... Jahtaavat toisiaan ihan hulluna... Sinne kun heitää vielä esim. kissanmintulla hajustetun käyttämättömän
maalausrissan niin tärinä on taattu... - Siiri&Elsa
Moikka!
Meidän neidit ovat kummatkin aivan kamalan innoissaan kun joku vaan jaksaa heilutella ihan tavallista puukeppiä. Kepin päässä on jotain aivan hypnoottista kun sitä pitää yrittää
saada kiinni.
Kaikista halvin ja helpoin meidän kannalta on piipunrassi. Varsinkin Siirin 1v3kk leikki voi kestää vaikka kuinka kauan. Elsa 6kk, ei ole niin ihastunut. Olen tehnyt diagnoosin että jos kisu ei ole kovin teräväpäinen (mutta suloinen ja rakas kuitenkin) niin viihtyy piipunrassin seurassa.- mimosajasmin
Tykkää tietty paperikasseista pahvilaatikoista, mutta ennen kaikkea leivän sulkimista. Sillä leikkii ihan tajuttoman kauan. Toinen
On tietty jääpalat kun ne liukuu niin mukavasti lattialla ja on jotenkin mystisen kylmiä.
Superpallot on kanssa pop. - kissa:)
mimosajasmin kirjoitti:
Tykkää tietty paperikasseista pahvilaatikoista, mutta ennen kaikkea leivän sulkimista. Sillä leikkii ihan tajuttoman kauan. Toinen
On tietty jääpalat kun ne liukuu niin mukavasti lattialla ja on jotenkin mystisen kylmiä.
Superpallot on kanssa pop.kokeilin huvinvuoksi pahvilaatikkoa jonka sisälle olin laittanut kissannamuja.ja laatikon seinistä roikkumaan langalla esim:kinkku suikaleita.nami nami kissalle oikeat herkkubileet! kissani innostui ikihyväksi ja mutusteli tyytyväisenä lihanpalasia ja kissannamuja.pahvilaatikkoon voi myös tehdä kissalle oivan nukkuma paikan pehmustein.kannattaa kokeilla.! hemmottele kissaasi aina kun voit
- Nimetön
viattomat kasvit joista ei ole sen jälkeen enää mitään jäljellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819