Hei te muut MAALIS-MAMIT 2006!
Onko muiden vauvoilla usein hikka? Täällä vähintään kerran-pari päivässä. Joskus tuntuu aikas inhottavalta tuolla alhaalla "nykiminen"... Mutta ainakin turvallisin mielin tiedossa että vauvan pää on tuolla tulossa ensimmäisenä! ;)
Ja luin jostain että vauva tekee niitä hengitysharjoituksia tehokkaasti aina hikan jälkeen, joten ne pienet keuhkot siellä valmistautuu tulevaan...
Täällä vinkkejä vielä tarvitaan, mitä kaikkea mukaan sairaalakassiin???
Terkuin rv 36 6!
MAALIS-MAMIT 2006
4
507
Vastaukset
- rv 37+2
Meilläkin on melkoinen hikka-vaavi. Ainakin se pari kertaa päivässä "naputusta". Ensi viikolla olisi synnytystapa-arvio. Hui. Kuulemma terkan ja lekurin mukaan iso vauva tulossa.
Muistaakseni huvitutin sivuilla on kätevä lista sairaalatarvikkeista. Siinä on ruksattavat ruudutkin. Itse olen jo kassin pakannut, kunhan vain muistaisin ottaa ne kamat, mitä ei vielä voi pakata (kamera, patterit, puh.laturi, ym. joita vielä käytetään ennen "lähtöä".) - hikka
Mulla on LA 20.3 ja tällä tulevalla vaavilla on myös joka päivä hikka. Niin oli kahdella edelliselläkin masussa jo kovat hikat. Ensimmäisen lapsen hikka näky jopa ekassa ultrassa :)
- Pulla
Hei. Tällä lapsella, jota nyt odotamme, ei ole vielä kovin montaa hikkaa ollut, mutta esikoinen nikotteli todella kovasti. Sairaalakassista sen verran, että miulle huulirasva oli todella tärkeä, synnytyksen jälkeen tuntui huulet niin kuivilta, että luuli niiden irtoavan päästä. Hyviä vointeja muille mammoille.
- Äippä-76
3. odotan ja kaiki vaavit mulla hikotellu vallankin esikoinen oli ihan mahdoton :)
Tämä tuntuu kans hikailevan aika paljon, en oo ajatellu kuin paljon...
Kassiin kerään:
-äitiyskortti
-hampaitten pesuvehkeet
-shampoo hoitoaine (nestesaippuaahan siel on)
-hiusharja ja jos tarttet ponksuja tai tukkapantaa
-kamera! filmi patterit/akku!
-ehkä lehti luettavaksi jos siihen vaan pystyy ees keskityyn...voihan sen rullata ja puristaa tuskissaan sitä sitten :D
-känny laturi
-se huulirasva on hyvä
Ite otan lisäksi omat sandaalit en tykkää niistä sairaalan läpsyttimistä yhtään ja imetysliivit/liivinsuojat.
Samoin omat sukat on luksusta sairaalan löysiin putkisukkiin verrattuna ;)
Mies saa tuoda perästä jos jotain tartten esim. kotiin lähtökamppeet jne.
Mutta edellä mainituillä pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284