Onkos mitkään paikat auki meidän penkkaripäivänä, torstaina? Onko jossain jopa jotkin penkkariporukalle suunnatut bileet?
Baarit/torstai
11
1889
Vastaukset
- ainaki
rikala ja onnela on...eikös ne oo aina torstaisin. Sitä paitsi jos ei olis tai jotai, nii eiköhä ne avaa sillo. Meidän aikana rikala laski ikärajaakin abiturientteja varten. Have fun.
- girl vaan
ei ole kumpikaan auki torstaisin..et sori vaan. Mikset mene sikailemaan sinne risteilylle??
- portsaripekka
Toivottavasti eivät laske ikärajaa. Pissikset menkööt Pulpukkaan juhlimaan penkkareitaan....jos niissä nyt mitään juhlimista edes on.
- abiturientti
a) en ole pissis, vaan ollaan menossa syömään illalla ja olisi kiva mennä jatkoille
b) niissä on paljonkin juhlimista - ...portsaripekkako....
...ajatteli sitten torstainsa menevän tästä pilalle.
- abiturientti
...portsaripekkako.... kirjoitti:
...ajatteli sitten torstainsa menevän tästä pilalle.
Mikä ihme siinä on, että ihmiset luulevat, että nuoret vain sikailevat ja vetävät perskännejä?
Minä esimerkiksi, ikinä en ole baarissa tai edes humalassa ollut. Meitä on hyvin käyttäytyviäkin, jotka osaavat ottaa hillitysti. En minäkään yleistä, että kaikki aikuiset vetävät aina naaman täyteen, kun menevät baariin.
Niin ja muuten, risteilyllekin olen lähdössä. Humalaan asti en aio itseäni sielläkään juoda. Useimmilla meillä on järkeä päässä, ne muutamat vain tuppaavat pilaamaan koko ikäluokan maineen. - on se
abiturientti kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, että ihmiset luulevat, että nuoret vain sikailevat ja vetävät perskännejä?
Minä esimerkiksi, ikinä en ole baarissa tai edes humalassa ollut. Meitä on hyvin käyttäytyviäkin, jotka osaavat ottaa hillitysti. En minäkään yleistä, että kaikki aikuiset vetävät aina naaman täyteen, kun menevät baariin.
Niin ja muuten, risteilyllekin olen lähdössä. Humalaan asti en aio itseäni sielläkään juoda. Useimmilla meillä on järkeä päässä, ne muutamat vain tuppaavat pilaamaan koko ikäluokan maineen.Hyvä hyvä. Vedit herneet nenään. Näin toivoinkin.
Et usko itekkään noihin juttuihis. Te teinit vedätte perseitä ja sikailette, niin tosi. Isommat vaan osaa tehdä saman tyylillä. - täti
jos joku kysyy asiallisen kysymyksen ni miks pitää heti alkaa vääntää jotain paskajuttua? vois musta joskus vastata jollekin fiksusti. pliis.
- Nimetön
Menkää Salon Leijonatupaan!! siellä on kova meiniki.
- tSalo
Sori rempassa! Ne tekee siitä varmaan yökerhoa 18-vuotiaille. :)
- Nimetön
tSalo kirjoitti:
Sori rempassa! Ne tekee siitä varmaan yökerhoa 18-vuotiaille. :)
Mitä valitatte, Jos ei paikkojen paikat mielytä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864