WOlfenstein Enemy-Territory on paras netti peli! tietääkös kukaa suomalaiseta netti sivua mistä vois ostaa private botteja E-T:hen ?? :)
Enemy-territory!
12
865
Vastaukset
- jimbo922
mäki pelaan sitä mikä sun nimi on?
- Bling
mun nimi on siel Bling tai Peke ... verisiossa 2.60
- Bling
Jimbo mikä sun nimion siel ? mää näin kerran semmosen
ku Jimbo From The Jungle ?
- ...
Kaikki puhuivat ET:stä joten pitihän sitä testa. Huoh... pettymys oli suuri pelihän on aivan paska. Vanha kunnon countterikin hakkaa tuon 100 - 0.
- BTW
BTW coutterin pelaaja !!! onhan coutteriki pelattava mutta wolffi on parempi ! :)
- fsklf
ni mulki opn se peli mut se ei toimi,johtuu mun netistä kai tai jotai ja ku yritin all seeing eyellä pelata ni se walitti et wäärä wersio tahi jotai....noobvoisko joku autttaa
- jimbo922
Mun on Jimbo922
- PERLKELEEEE
lammas-jr kirjoitti:
versioon 2.60
http://games.softpedia.com/get/Patch/Wolfenstein-Enemy-Territory-Patch.shtmlVITTU MÄ OON PARAS JA HAKKAAN TEIDÄT KAIKKI VITUN NAABIT JA NOLLLAT! KUOLKAA MUN HEDUIHIN, MUAHAHAH
EI PALJOA NOBOO TAI BOTTISPEDEÄ NAURAT KUN SKILLERI TULEE JA AMPUU KOLME HEDUUN JA KANTTU VEI!
SIITÄS KUULITTE!
MÄ TAPAN! - hahahaaa
PERLKELEEEE kirjoitti:
VITTU MÄ OON PARAS JA HAKKAAN TEIDÄT KAIKKI VITUN NAABIT JA NOLLLAT! KUOLKAA MUN HEDUIHIN, MUAHAHAH
EI PALJOA NOBOO TAI BOTTISPEDEÄ NAURAT KUN SKILLERI TULEE JA AMPUU KOLME HEDUUN JA KANTTU VEI!
SIITÄS KUULITTE!
MÄ TAPAN!ja niin varmaan
- Nimetön
PERLKELEEEE kirjoitti:
VITTU MÄ OON PARAS JA HAKKAAN TEIDÄT KAIKKI VITUN NAABIT JA NOLLLAT! KUOLKAA MUN HEDUIHIN, MUAHAHAH
EI PALJOA NOBOO TAI BOTTISPEDEÄ NAURAT KUN SKILLERI TULEE JA AMPUU KOLME HEDUUN JA KANTTU VEI!
SIITÄS KUULITTE!
MÄ TAPAN!Otteleppa Mac, Squall,HorrorCalm,Antman,Jarppa,LeonHeart Tai
DarkSidiusta vastaan... :/ ei oo mitään järkee... Vaikka käyttäsit botteja
Mulla on yks botti kokeiltiin yhessa mun ja squalin servus niin kokeilin bottia niin jätkö vaan tirpasee koko ajan päähän.. :/ Kokeile niin... Jos voitat niin kumarran sulle. - Japezu
Nimetön kirjoitti:
Otteleppa Mac, Squall,HorrorCalm,Antman,Jarppa,LeonHeart Tai
DarkSidiusta vastaan... :/ ei oo mitään järkee... Vaikka käyttäsit botteja
Mulla on yks botti kokeiltiin yhessa mun ja squalin servus niin kokeilin bottia niin jätkö vaan tirpasee koko ajan päähän.. :/ Kokeile niin... Jos voitat niin kumarran sulle.Mä näin kerran wolftigys, rokas tai jossaki servus ton squalin pelaamas ei vittu se vei kaikkia! sill oli statsit jotai 113 - 30 Pelaan ite nimel OwNeD ja siinä on joitai värei ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416