Enemy-territory!

Get-A-Life

WOlfenstein Enemy-Territory on paras netti peli! tietääkös kukaa suomalaiseta netti sivua mistä vois ostaa private botteja E-T:hen ?? :)

12

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jimbo922

      mäki pelaan sitä mikä sun nimi on?

      • Bling

        mun nimi on siel Bling tai Peke ... verisiossa 2.60


      • Bling

        Jimbo mikä sun nimion siel ? mää näin kerran semmosen
        ku Jimbo From The Jungle ?


    • ...

      Kaikki puhuivat ET:stä joten pitihän sitä testa. Huoh... pettymys oli suuri pelihän on aivan paska. Vanha kunnon countterikin hakkaa tuon 100 - 0.

      • BTW

        BTW coutterin pelaaja !!! onhan coutteriki pelattava mutta wolffi on parempi ! :)


    • fsklf

      ni mulki opn se peli mut se ei toimi,johtuu mun netistä kai tai jotai ja ku yritin all seeing eyellä pelata ni se walitti et wäärä wersio tahi jotai....noobvoisko joku autttaa

      • jimbo922

        Mun on Jimbo922


      • PERLKELEEEE

      • hahahaaa
        PERLKELEEEE kirjoitti:

        VITTU MÄ OON PARAS JA HAKKAAN TEIDÄT KAIKKI VITUN NAABIT JA NOLLLAT! KUOLKAA MUN HEDUIHIN, MUAHAHAH
        EI PALJOA NOBOO TAI BOTTISPEDEÄ NAURAT KUN SKILLERI TULEE JA AMPUU KOLME HEDUUN JA KANTTU VEI!
        SIITÄS KUULITTE!
        MÄ TAPAN!

        ja niin varmaan


      • Nimetön
        PERLKELEEEE kirjoitti:

        VITTU MÄ OON PARAS JA HAKKAAN TEIDÄT KAIKKI VITUN NAABIT JA NOLLLAT! KUOLKAA MUN HEDUIHIN, MUAHAHAH
        EI PALJOA NOBOO TAI BOTTISPEDEÄ NAURAT KUN SKILLERI TULEE JA AMPUU KOLME HEDUUN JA KANTTU VEI!
        SIITÄS KUULITTE!
        MÄ TAPAN!

        Otteleppa Mac, Squall,HorrorCalm,Antman,Jarppa,LeonHeart Tai
        DarkSidiusta vastaan... :/ ei oo mitään järkee... Vaikka käyttäsit botteja
        Mulla on yks botti kokeiltiin yhessa mun ja squalin servus niin kokeilin bottia niin jätkö vaan tirpasee koko ajan päähän.. :/ Kokeile niin... Jos voitat niin kumarran sulle.


      • Japezu
        Nimetön kirjoitti:

        Otteleppa Mac, Squall,HorrorCalm,Antman,Jarppa,LeonHeart Tai
        DarkSidiusta vastaan... :/ ei oo mitään järkee... Vaikka käyttäsit botteja
        Mulla on yks botti kokeiltiin yhessa mun ja squalin servus niin kokeilin bottia niin jätkö vaan tirpasee koko ajan päähän.. :/ Kokeile niin... Jos voitat niin kumarran sulle.

        Mä näin kerran wolftigys, rokas tai jossaki servus ton squalin pelaamas ei vittu se vei kaikkia! sill oli statsit jotai 113 - 30 Pelaan ite nimel OwNeD ja siinä on joitai värei ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe