mutta, se olisi semmoinen koira joka saattaisi olla välillä myös kahdessa muussa "kodissa" ilman minua. Miten koira siihen suhtautuu? Onko jotain rotua joka tottuisi tällaiseen vaihteluun...
Shetlanninlammaskoirat
6
1181
Vastaukset
- krb
Eli koiralla olisi kolme kotia? Tarkoitatko nyt, että koira olisi hoidossa vai pidempiä aikoja kerralla? En usko, että tuollainen järjestely on toimiva minkään rotuisen koiran kannalta.
Suurin ongelma tulee varmasti siitä, ettei koiralle välttämättä ole selvää kuka nyt on se "lauman johtaja".- tai...
siis lähinnä että jos lähen vaikka etelään niin se olisi sen viikon tai kaksi hoidossa... oli ehkä vähän hassu kuvaus, mutta lähinnä jos olen menossa jonnekkin muutamaksi päiväksi minne en voi sitä mukaan ottaa niin onko se väärin..
- krb
tai... kirjoitti:
siis lähinnä että jos lähen vaikka etelään niin se olisi sen viikon tai kaksi hoidossa... oli ehkä vähän hassu kuvaus, mutta lähinnä jos olen menossa jonnekkin muutamaksi päiväksi minne en voi sitä mukaan ottaa niin onko se väärin..
Siis tottakai koiran voi viedä välillä hoitoon. Eihän se nyt ole niin, että jos otat koiran, niin oot sitten seuraavat 15 vuotta sen kanssa 24 tuntia 7 päivänä viikossa.
Koiralle mukavampi on, jos hoitopaikka on sille tuttu ennen kun se sinne jätetään.
Meillä koira on ollut kerran yön yli hoidossa vanhempieni luona ja hyvin meni. oli se sitä ennenkin ollut siellä muutamia tunteja ilman minua. Mutta useinmiten tietenkin siellä kylässä minun kanssani.
Eli ei. ei se ole väärin.
- Kimi_
Mulla on 5 vuotias sheltti uros. Aina kun lähen jonnekkin koira menee hoitoon mun tädin ja serkkujen luo maalle. Se on ikään kuin sen toinen koti. Koirani tottelee niitä ja tykkää olla siellä tosi paljon. Musta on todella hyvä että mä voin viedä sen aina sinne jos niille sopii ku se tykkää olla siellä.
- herkkäluontonen
shelttinarttu.
Meillä ei kyllä neiti tykkää olla ku kotiväen kanssa. Mutta onkin sitten niin uskollinen ku olla voi. Kovin montaa kotia en kyllä sheltille suosittelis. Meilläkin joskus hoidossa, samassa tutussa paikassa joka kerta.
Kotimaan matkailukin onnistuu sheltin kanssa. - 2xsheltti
itselläni on kaksi shelttiä, jotka ovat tarvittaessa hoidossa vanhemmillani ja viihtyvät hyvin. Mielellään sinne menevät eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Yleensä käyn kerran vuodessa viikon etelässä sekä ehkä yhden yön yli matkan sen lisäksi. Joskus kyllä koirat ovat siellä "päivähoidossa" jos teen pitkää työpäivää. sheltti kyllä viihtyy muuallakin kun kotona jos vain on tuttuja ihmisiä ympärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762