Jäi katsastuksessa kiinni siitä että avain ei pysy ajon aikana virtalukossa. Ratti ei kylläkää mene lukkoo jos avaimen poistaa. Sano katsastuksessa, että teetä uusi avain koska nykyinen voi olla sen verran kulunu. Toivottavasti on vaan näin sillä uus virtalukko tulee tietääkseni aika kalliiksi! Onkos kellää muulla samanlaista ongelmaa ollunna koskaa tahi ikinä? Auto on Mazda 323 F -92
Avain ei pysy virtalukossa
3
1418
Vastaukset
- Mastailija
joten kuluu helposti, teetin itse lukkoliikkeessä uuden avaimen vaikka entinen ei kylläkään lähtenyt irti virtalukosta ajaessa mutta muuten oli niin kulunut.
Ei maksa montaa kymppiä ja huoltokirjan avainkoodilla tekevät uudenveroisen avaimen eivätkä siis vain kopiota siitä kuluneestä avaimesta.- Ride
kuluu aika reippaasti pidemmän päälle noissa 323-malleissa.
Oireina esim. virrat saattaa hävitä kesken ajon kokonaan tai mittariston valojen katoamista kesken ajon jos tapahtuu, nii todennäköisesti on lukko kulunut niin paljon, ettei aina saa kontaktia virtalukon pohjaan. - Eerikki
Mulla kans töppäs katsastuksessa samasta syystä. Teetin uuden avaimen, ei apua.
Lukkoseppä vaihtoi jotain haittoja virtalukkoon ja alkuperäinen avain pysyy nyt lukossa, mutta ei uudet avaimet. Uskomatonta, mutta totta.
Hintaa tuli 10 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661