erääseen mieheen (en näe häntä piiitkään aikaan)ja haluaisin laittaa ystävänpäivä tervehdyksen, mutta on yksi ongelma.
Mistä saisin tietoon hänen nimensä ja puhelinnumeron?????
Olen
11
1574
Vastaukset
- tapaus??
jos ei nimi ole tiedossa. Nimellä onkin jo paljon helpompi löytää, jollei ole tiedot salaisia.
Jos tiedät missä on töissä, voi mahdollisesti löytyä esim meiliosoite.- ihastuN
tietäväni hänen työpaikkansa.
Eli miten saan selville meiliosoitteen?
En todellakaan ole mikään tietokone expertti joten jos viitsit auttaa niin kiitollinen olen. - kännykkän avulla
ihastuN kirjoitti:
En todellakaan ole mikään tietokone expertti joten jos viitsit auttaa niin kiitollinen olen.Find gsm "nimi" paikkakunta / 16400 on numero Tai siten eniron kautta tietokonella
- .....
ihastuN kirjoitti:
En todellakaan ole mikään tietokone expertti joten jos viitsit auttaa niin kiitollinen olen....
- Pitäis asua
Paikkakunnalla. Missä te olette tavanneeet Yritä tään palstan kautta, laita joku yhteinen muisto textiin. Esim missä te tavaiin ja mitä teki tai sanoit toisinaan. Ehkä hänkin lue 24 palsta.
- ihastuN
palstaa olen kokeillut jo muutaman kerran eikä ole tärpännyt.
Hän ei varmaankaan käy tällasissa... - sinä joka
ihastuN kirjoitti:
palstaa olen kokeillut jo muutaman kerran eikä ole tärpännyt.
Hän ei varmaankaan käy tällasissa...olen kirjoittanut kaikki missä oot ja nyt aika meni juttuja. no sitten on tietysti vähän vaikeampi löytää sen kun ei ole saanut vastaus. Missä hän pitäis elää. Onkohan te ollut joskus samassa duunissa vai missä olet tavanneet. ehkä joku tietää kuka sinä etsit.
- kaikkia
sinä joka kirjoitti:
olen kirjoittanut kaikki missä oot ja nyt aika meni juttuja. no sitten on tietysti vähän vaikeampi löytää sen kun ei ole saanut vastaus. Missä hän pitäis elää. Onkohan te ollut joskus samassa duunissa vai missä olet tavanneet. ehkä joku tietää kuka sinä etsit.
noita ole kirjoittanut.
Samassa työpaikassa emme ainakaan ole(voi kun olisimmekin niin asia olisi helpompi).
Jään katselemaan jos hän ilmaantuisi maisemiin. - sinulle...
kaikkia kirjoitti:
noita ole kirjoittanut.
Samassa työpaikassa emme ainakaan ole(voi kun olisimmekin niin asia olisi helpompi).
Jään katselemaan jos hän ilmaantuisi maisemiin.sitten ja pidä silmät auki.
- jos hän
kaikkia kirjoitti:
noita ole kirjoittanut.
Jään katselemaan jos hän ilmaantuisi maisemiin.ei asuu samassa paikkakunnassa kuin sinä, vain käynyt kerran ja sinä näki häneet silloin.
- siinä
jos hän kirjoitti:
ei asuu samassa paikkakunnassa kuin sinä, vain käynyt kerran ja sinä näki häneet silloin.
muuta voi kuin katsella ja odotella jos vaikka sattuisi "kävelemään" vastaan.
Kyllä kai sitä kohtalollakin on jotain sanottavaa tähän, tiedä häntä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478