..ja haluaisin tietää,onko oikein auttaa häntä naapurisovun nimissä pienissä askareissa,koska hän on nyt yksinhuoltajan asemassa ja mies on lusimassa.Mies kuulemma tietää asiasta.Vai pitääkö jättää täysin vaille apua oman onnensa nojaan,itse olen valtaväestöä?
Mulla on romaninainen naapurina...
12
1956
Vastaukset
- mä vaan
Oli vaikea kysymys, mutta älä kuitenkaan vaan tee aviomiestä mustasukkaiseksi... jos salaat häneltä jotain tee niin, että pysyy myös salassa.
- TiedustelijaX
Ei todellakaan ole mitään salattavaa,mutta eniten huolestuttaa,jos aviomies rupeaa turhaan luulemaan.Olen uskossakin.
- sit se on sun oma
TiedustelijaX kirjoitti:
Ei todellakaan ole mitään salattavaa,mutta eniten huolestuttaa,jos aviomies rupeaa turhaan luulemaan.Olen uskossakin.
t:timantti
- TiedustelijaX
sit se on sun oma kirjoitti:
t:timantti
Ei minulla ole tarkoitus milläänlailla vehtailla toisten muijien kanssa,eikä hän vedä minua milläänlailla puoleensa,koska tiedän,että hän kuuluu miehellensä...eikä muutenkaan..ystäviä kyllä voidaan aina olla.
- nainen uskovainen
TiedustelijaX kirjoitti:
eihän sitä täältä tarvii kysyä kanataako autaa tottakai raamatussa lukee rakastakaa lähimäistä ja myös lukee siitä kuinka meijän pitää autaa apua tarviivia ... mutta elä silti poika kaveriksi rupea nauraaa muta vapaalla mielellä anna apua vaaa
- timanttimies
nainen uskovainen kirjoitti:
eihän sitä täältä tarvii kysyä kanataako autaa tottakai raamatussa lukee rakastakaa lähimäistä ja myös lukee siitä kuinka meijän pitää autaa apua tarviivia ... mutta elä silti poika kaveriksi rupea nauraaa muta vapaalla mielellä anna apua vaaa
jos oikee kauniisti pyytäisin,ees himpun verran
- muute joudut kierteeseen
josta on vaikee päästä pois t:timantti
- Kiitokset sinulle!
Kiitän sinua tuon Rouvan puolesta että annat apuasi hänelle...Hän varmaankin sitä tarvitsee ja älä ota mikseenkään noita turhanpäiväisiä höpötyksiä joita noissa muissa viesteissä lukee.
Mielestäni on hienoa että inhimillisyys pelaa...kannattaisi ottaa muidenkin mallia saisimme ehkä tästä maailmasta hieman paremman kun voisimme auttaa toinen tositamme tarpeen tullen.
Runsaasti Jumala sinua siunatkoon ja Herra on varmasti vaivasi maksava.
Kiitos siis sinulle ja oikeen hyvää jatkoa.- TiedustelijaX
Kiitos sinulle siitä,että joku rohkaisee minuakin; voi kunpa tietäisit millaisena rasistina minua pidettiin ennen uskoontuloani,joka tapahtui jo yli kahdeksan vuotta sitten.Ja millaisia ennakkoluuloja tuttavillani onkaan.Kaikki ovat kehoittaneet pysymään "vaikeuksista" erossa. Mutta minä olen kuunnellut vain sydämeni,omantuntoni ja ennenkaikkea jumalan ääntä.
Tänään tuo romaninainen muutti yllättäen pois ja olin tietysti muuttoapuna...voi kuinka haikeasti häntä kaipaankaan,suurena ystävänä!
- U.Mononen
Voi taivahan vallat!!?? ei älä ihmeessä mee auttamaan sitä poloista naisparkaa ?? missä sun maalaisjärkes on?? toivottavasti joudut itse joskus tarvitsemaan meidän romaneitten apua
- maaria
meidän kuulu jokaisen autaa toinen toisiamme, oli sitten minkä värinen kokoinen ikäinen nainen mies lapsi joka apua tarvii?
Ihminen joka on valmis autamaan lähimmäistään saa apua aina itsekin kun sitä tarvii pyytämättä. - timanttimies
maaria kirjoitti:
meidän kuulu jokaisen autaa toinen toisiamme, oli sitten minkä värinen kokoinen ikäinen nainen mies lapsi joka apua tarvii?
Ihminen joka on valmis autamaan lähimmäistään saa apua aina itsekin kun sitä tarvii pyytämättä.oiskohan tää kevään syytä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112