ISOmahaiset

rv. 29-30

Hei

Tuli vain mieleen, että kuinka iso maha teillä n. 29-30 rv:lla olevilla? Ympärysmitta?
Itsellä tuntuu, että ihan nyt kasvu käynnistynyt ja maha on tosi iso! 100 cm. Ei siitä sinänsä mitään haittaa ole ollut ja olo ihan ketterä vielä... : )
Sf-mitta mennyt koko ajan yläkäyrillä...Tässä ensisynnyttäjänä kyselen kun ei tietoa sillai ole ja maha vielä varmaan kasvaa, mutta tasoittuneeko jossain vaiheessa. Aikaa vielä kuitenkin on 10 vkoa. Huh huh...

10

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orvokki

Hei! Iloinen perhetapahtuma edessä, hienoa!!! Kyllä se maha siitä viimeistään laitoksella pienenee. Ensisynnyttäjänä olin 19-vuotiaana, ympärysmitta ennen synnytystä 82 cm. Toinen lapsi syntyi, kun olin 31-vuotias. Ympärysmitta ennen synnytystä 82 cm. Ja tunsin itseni niin isoksi, että kävelinkin takakenossa!! Lapset olivat kuitenkin normaalikokoisia, 3,4 kg ja 3,1 kg, vai onko se nykyään enää normaalia? Siskon lapsi painoi 4,7 kg ja siskon ympärysmitta oli pitkälti toista metriä. Eikä se tuntunut haittaavan tahtia....

• maha

Mulla maha on 98cm ja viikkoja noin 28 ja pituutta noin 160, eikä mielestäni mun maha ole mitenkään hirveen iso. Ainakin suht hyvin se vielä peittyy puseroiden alle. Duunissakaan kukaan ei ole vielä huomannut mitään.

• ...

Mulla itelläni pituutta on 157cm, raskausviikkoja 29 ´2 ja masunympärys on 95cm enkä oo sitä kyllä pitkään aikaan enää pystynyt millään vaatteilla piilottamaan... Koko vatsa on tuossa edessä siististi =)Takaa ei huomaa raskautta, mutta sivulta ja edestä ei oo kyllä kenellekään jäänyt mitään epäilystä enää pariin kolmeen kuukauteen

• myös

Olen lyhyt 160cm ja maha on kaikki tossa edessä. Sf-mitta yläkäyrällä sen viivan päällä, heh heh. Tunnen, ettei lapsi ole kovin iso ja eihän se vielä voi ollakaan, mutta lapsivettä on runsaasti. :)

• rv 37+2

Oma pituus 157cm ja ympärys melkein yhtä paljon... tai no, ei se ole kuin 115cm ;-)
      Arvatkaapa, näytänkö pallolta???

• jalkapallo

mulla on pituutta 162, viikkoja 25 5 ja ympärysmitta 102 cm, näyttää ihan siltä kun ois koripallo paidan alla :)

• .ilona.

hei!
      täällä pöhistään viikolla 30 2
      pituutta minulla on 174cm ja paino oli raskauden alussa 60kg (masun ympärystä ei ole tullut mitattua)
      nyt masun ympärys navan kohdalta 90cm. ei masu minun mielestäni ole enää mikään pieni,vaikka toisaalta siihen ei kiinnitä itse mitään huomiota, mutta kai se on pikkunen kun lueskelin muiden m.ympäryksistä.

• odottava mamma

pituutta n.165. raskausviikkoja 21, ja massun ympärys 100cm.Yhdellä tutulla rv 16 ja massun ympärys sama kuin mulla eli 100. No hän odottaa neljättä minä esikoista, kai silläkin joku vaikutus on..:)

• näin-

Mulla oli suurimmillaan masunympärys 98 cm, olen kanssa melko pieni 160/50. Painoa tuli kuitenkin raskauden aikana 10 kiloa,mikä kyllä lähti melki kaikki synnytyksessä.

• äiti84

Moi!
      Mulla on menossa rv 29 2 ja mittasin huvikseni mahan ympärysmitan --> 104 cm. Eli aika sama kun monella vastanneella. Painoa on kuitenkin ehtinyt kertyä huikeat 21kg lähtöpainon ollessa 59kg/175cm
      Vielä sitä jaksaa kummasti touhuta, maha ei tunnu hidastavan vauhtia. Eiköhän sekin aika vielä koita... ;)
      Luulis että kasvu tasoittuisi loppua kohden, mutta eiköhän se ole todella yksilöllistä kuten melkein kaikki raskaudessa.
      Tsemppiä loppukolmannekselle!! t.vappuna äidiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe