Onko viiskymppinen vanha vai nuori? Terve vai sairas? Elämä edessä vai takana?
Vanha
11
977
Vastaukset
- Jöns Gubbe Jönström
on kaikkea tuota mitä luettelit. Kuinkas osasitkin :-) ?
- tunnen
itseni vielä nuoreksi vaikka olen 50 . Tansseissakin kun tulee Krokotiili Rock niin on pakko päästä hyppimään:)) Ja se on ihan aitoa puntin vipatusta eikä mitään teeskentelyä. Ja tykkään pukeutua nuorekkaasti koska olen nuorekas. Pitäiskö laittaa jotain kaljasaavinpeitteitä päällensä ja ottaa mummelipermis VAIN sen takia että on 50 ? Olen molempien vanhempieni puolelta pitkäikäistä sukua ja ainakin toivon että on vielä monia, monia aktiivisia vuosia edessä. On joka kevätkin sellainen käsittämätön "kutina", siis niinku perhosia vatsassa ja kiva lähteä viihteelle kun ilmat lämpiää. Kun alan meikata, soittelen lempparikappaleita ja valkkailen kaapista vaatteita. J. Karjalaisen "Oi mikä ihana ilta" on yks mun lemppari bilettämään valmistautumis kipaleistani:))Siis mulla on OIKEESTI vielä tyttömäinen olo!!!
- tyttömäinen
olo siis. Vaan kun peili kertoo, että tyttöiässä ei enää olla, ryppyjä ja juonteita näkyy siellä täällä. Lonkkaa kolottaa ja kävely aamuisin on töpöttämistä ja jäykkää. Ikää on 50.
Mutta tosiaan, tyttömäinen olo on välillä ja saa ollakin. Nuori mieleltään, vaikka ei niin iältään. - kumma juttu
tyttömäinen kirjoitti:
olo siis. Vaan kun peili kertoo, että tyttöiässä ei enää olla, ryppyjä ja juonteita näkyy siellä täällä. Lonkkaa kolottaa ja kävely aamuisin on töpöttämistä ja jäykkää. Ikää on 50.
Mutta tosiaan, tyttömäinen olo on välillä ja saa ollakin. Nuori mieleltään, vaikka ei niin iältään.että kolotukset ei tunnu lainkaan kun on mukavaa seuraa ja tekemistä. Tansseissa jalka nousee tosi vetreästi mutta sitten kun pitäis kauppakasseja kantaa niin johan on olo kuin täillä tervassa. Kyllä nuo mielihyvähormonit ihan selvästi poistavat kipuja ja tekevät nuorekkaan olon:))
- Urmas
elämä, terveenä tai sairaana. Pääasia että nupit pelaa. Minua ainakin ovat ruvenneet kovasti kiinnostamaan tuollaiset vähän nuoremmat naiset kuin esim: Goldie ja Miisu. Jos sais noiden kans olla vaikka viikon jossakin lomalla niin....olispa se. Viiskymppinen on kyllä vanha teinibileissä, mutta nuori eläkeläistansseissa. Luulisin että se on itsestä kiinni. ;)))
- remmari
Nuoruuden vanhuus, vanhuuden nuoruus.
Näin minulle sanottiin, kun täytin 50 vuotta.
50-vuotias on normaalitapauksessa elämänsä kunnossa oleva ihminen, joka ei enää haihattele, ei ole köyhä eikä kipee. 50-kymppisellä on yleensä enemmän rahaa käytössään kuin nuoremmilla ja eläkeläisillä.
50-kymppinen on usein jo ohittanut sen vaiheen, jossa mietitään "mitä minä oikeastaan olen saanut elämässäni aikaan?"
Lapset ovat aikuisia tai lähes aikuisia. On vapaa mihin tahansa uuteen seikkailuun. Työpaikan vaihtokin vielä siinä iässä onnistuu, jos haluaa. (On omaa kokemusta.)
Elämä alkaa 40-vuotiaana. Se on vanha hokema, (joka on mielestäni tottakin). 50-vuotiaana on jo sinut elämänsä kanssa. Kertakaikkiaan parasta aikaa ihmisen elämässä! palstaa taas, en todellakaan osaa sanoa..:/
- Papparainen-52
elämää on edessä toivottavasti vielä monta vuotta.
Terveenä olen saanut pysyä ja omaa firmaa pyörittää jo kymmeniä vuosia.
Nyt pidän sapattivuotta ja mietin omia mahdollisuuksiani.
Firma pyörii, mutta nyt pitkälti oman pojan voimin.
En ole mielestäni vanha, kävely luonnossa ja kunnostaan huolehtiminen ovat pitäneet kohtalaisen nuoren näköisenä.
Kyllä elämä on edessä vaikka sitä jo yli 50 vuotta takanakin on. - ohmi
Viisikymppinen on keskikäinen.
Yleisesti ottaen suhteellisen terve.
Tukka päässä ja elämä edessä.:))
Prosessori hidas
Muistia vähän
Päivitykset tekemättä
Ja emo kadoksissa.:)) - NviiskymppineN
En kaipaa menneeseen enkä halua tietää tulevasta. Haluan elään; tässä ja nyt! :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752