Moi,
Sarjassa tyhmia kysymyksia... olen epatoivosesti yrittanyt loytaa telkkarista jotan katottavaa Torinon kisoista. Taitaa olla taalla turha toivo, vai? Tiedatko mista niita voisi seurata?
Kiitti jo etukateen...
Samppa
Bangaloren Essille
4
399
Vastaukset
- essi
Heikolta nayttaa :) Itsekin oikein yllatyin, etta nytko ne olympialaiset jo on, kun ei missaan ole juurikaan mitaan niista mainittu. Suomen lehdistoa seuraamalla tuli tamakin asia selvaksi. Intialla on kokonaista kolme osanottajaa kisoissa, joten se selittanee puutteellisen televisioinnin. Urheilukanavia loytyy, mutta eihan niilla saa muuta nayttaa kuin krikettia :D Kuitenkin, jos hyva tuuri kay niin jotain saatat nahda valtion omistamalta DD Sports -kanavalta (DoorDarshan Sports) silloin talloin. Muuten en osaa kylla auttaa...
- Samppa
Voi nena. Odotin kylla, etta ainakin suomen latka pelit naytettaisiin suorana =:) Taitaa taalla olla aika hiljasta ton talviurheilun suhteen. Joo krikettia ja jenkkipainia tulee joka kanavalta =:(
Mulla ei tota kyseista kanavaa nayt sitten olenkaan, mut kiitti kuitenkin.
Samppa - essi
Samppa kirjoitti:
Voi nena. Odotin kylla, etta ainakin suomen latka pelit naytettaisiin suorana =:) Taitaa taalla olla aika hiljasta ton talviurheilun suhteen. Joo krikettia ja jenkkipainia tulee joka kanavalta =:(
Mulla ei tota kyseista kanavaa nayt sitten olenkaan, mut kiitti kuitenkin.
SamppaHarmi kun ei kanavaa loydy. Itse lahetysten aikana kanavan kulmassa on vain DD:n logo ja lukee sports. Eilen nayttivat ainakin osan Ruotsi-Venaja pelista...
- samppa
essi kirjoitti:
Harmi kun ei kanavaa loydy. Itse lahetysten aikana kanavan kulmassa on vain DD:n logo ja lukee sports. Eilen nayttivat ainakin osan Ruotsi-Venaja pelista...
Tosiaan tiedan kylla kanavan, silloin kun se naky mulla oli ihan hauska kattoa kun suomalaiset rallikuskit "hiukan" kiroilee kun mopo karkaa kasista =:) Osan olivat osaneet sensuroida, mut ei kaikkea.
Noh, voihan nama kisat seurata netista =:(
Samppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762