Miksi sä haluat et mä oletan et sä oot sä?Sitten kun mä olen mä,sä suutut ja rokotat mua siitä.
Sä et tykkää yhtään että mä oon mä.
Sekö takia haluut et mä oon mä et sä saat rokottaa mua?Häh?
Miksi sä
17
1810
Vastaukset
- minä...........
juu ja minäkin olen minä.
- mäh
Mäh ei ymmärtäny ollenkaan...
- mä olen mä
Siksi kun sä et ole sä.
- mennyt
mä olen mä kirjoitti:
Siksi kun sä et ole sä.
Sä et enää muista.....:)
- mutta
mä olen mä kirjoitti:
Siksi kun sä et ole sä.
kukaan ei ole sä ja jos olisikin ei ole tarkoittanut mitään mulle.siksi ärsyyntyy.
- sanat
mennyt kirjoitti:
Sä et enää muista.....:)
sulle..lue otsikkosi uudelleen.
- sinäkään
mutta kirjoitti:
kukaan ei ole sä ja jos olisikin ei ole tarkoittanut mitään mulle.siksi ärsyyntyy.
Ei meistä kukaan ole kekään.
- kaikkea
sinäkään kirjoitti:
Ei meistä kukaan ole kekään.
kaikille. Minä yritän varmuuden vuoksi olla kaikkea, taipua paljoon että lykästäisi. onni antaa vielä odottaa.
- nyt mä
sanat kirjoitti:
sulle..lue otsikkosi uudelleen.
putosin niinkuin hmn joku.
- jotain ihan muuta
kaikkea kirjoitti:
kaikille. Minä yritän varmuuden vuoksi olla kaikkea, taipua paljoon että lykästäisi. onni antaa vielä odottaa.
Kuka haluaa olla minä?
- Onni
kaikkea kirjoitti:
Kuka siellä? :)
- kun sä laitoit
nyt mä kirjoitti:
putosin niinkuin hmn joku.
että ei se noin mennyt, niin kylläkään ei se niinkään mennyt kun sä ajattelit.
- Hörhöstä Hyypiöön
kaikkea kirjoitti:
Ja takaisin.
- niin et säkään voi olla sä
Mä oon mä ja jos sä et oleta et mä oon mä niin mä en oo yhtään niinkuin sä mä haluan että sä oletat että mä oon mä jotta sä voisit olla niinkuin mä ja silloin mä voisin olla mä ja sä voisit olla sä mutta kun sä et oo niinkuin mä koska mä ainakin oletan että sä oot sä joten sä oletat että mä en halua et sä oot sä vaan rokotan sua siitä että oot niinkuin mä niin sä et saa olla sä vaan sun pitää olla niinkuin mä ja tajuta että sä voit olla sä ja mä voin olla mä enkä mä rokota jotta sä voisit olla joku muu kuin sä.
- ymmärrän
sen
- mä sä mä sä
puh!
- mäensäen
Et sä voisit olla mun
mun pitäis olla sun
mut kun ei oo meitä
mennään siis eri teitä
parasta olis siis rakastaa mua
kun en voi olla ilman sua
Tuliks selväks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603