Nii olen katsellut volvo v70 97-2000tdi:nä ja bensana ja automaattina ja ilman. Millaisia kokemuksia on eri moottoreista ja onkos niissä millaisia tyyppivikoja.Ja bensamoottorin kulutus kiinnostaa... Automaattivaihteistoja on kuulema mennyt mutta onkos se huollon puutetta vai ali mitoitettu... Sitten sähkövikoja olen kuulut ilmenevän jonkin verran(pitäneekö paikkansa). Ja onkos paikkoja tai kohtia mitä kannattaa tutkia tarkoin jos käy katsomassa autoa paikanpäällä?
Ja onkos kori miten herkkä ruosteelle? Kertokaa mielipiteitä kannattaako olla hankkimassa kyseistä merkkiä ja mallia!
olisiko viisas ostos
1
871
Vastaukset
- v70 on
ihan hyviä mutta ajaessa kannattaa kuunnella kuuluuko kolinoita jos kolisee niin silloin on koiranluiden vaihtoa edessä osana halpa ja helppo vaihtaa itsekkin, ja automaatin öljyt kannattaa kattoa miltä näyttää ja haiseeko palaneelle kun ei edellisen käyttäjän ajatapoja tiedä että kyllähän kaasupohjassa lähdöillä saa sen lootan hajalle, ja takajarrulevyt kannattaa katsoa onko ruosteiset jos on niin mäntä saattaa olla jumissa ja sitten on jarru hommaa edessä ei nyt muita ihmevikoja tule mieleen mutta ne ovipaneelien vinyyliosat tahtoo vähän venyä ja halkeilla mutta se ei ajoa haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614749Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974451- 783934
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963837Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1202877- 352638
- 372552
- 242529
- 382519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232394