Mikä on se islam, jota "rääpimällä" mielestäsi tällä palstalla loukataan 1,3 miljardia muslimia? Vai kuuluvatko sinun mielestäsi kaikki muslimit sunniin? Shiialaiset vakuuttavat, etteivät he suutu näistä kuvista, suufit eivät ole sanoneet mitään, tataarit voisivat vähät välittää. Miksi et voi käsittää, että en minä vastusta muslimeja, vaan fundamentalistista islamia. Jos jonkun islamiin ei kuulu pyhät sodat tai shariat, ei minulla ole mitään sellaista islamia vastaan.
Sen sijaan tällaista islamia vastaan mnulla on:
Muhammad sanoi: "Karkotan juutalaiset ja kristityt Arabian niemimaasta, enkä jätä muita kuin muslimeja."
Book 019, Number 4366:
It has been narrated by 'Umar b. al-Khattib that he heard the Messenger of Allah (may peace be upon him) say: I will expel the Jews and Christians from the Arabian Peninsula and will not leave any but Muslim.
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/muslim/019.smt.html#019.4366
Onko tämä islamin rääpimistä, jos näytän, että tällaista on sanonut heidän profeettansa Muhammad? Minkä islamin niistä kaikista?
Minusta on erittäin väärin uskontonsa johtajalta sanoa ja tehdä kuten Muhammad teki niille juutalaisille ja kristityille pakanoista puhumattakaan.
Aabra-ham
6
267
Vastaukset
Mutta toistetaan:
"...olet kerta toisensa jälkeen viesteissäsi leimannut 1,2 miljardia ihmistä piittaamatta siitä, että he edustavat erilaisia katsantokantoja sekä uskontoon että muihin asioihin.
Eli viestisi ovat jatkuvasti edustaneet omalta osaltaan palstamme surullisenkuluisia vihanlietsojien itse rakentelemia "islameja"."
Tuo väitteesi "...en minä vastusta muslimeja, vaan fundamentalistista islamia" on puhdasta potaskaa satojen viestiesi valossa, joissa olet herjannut islamia ja koko muslimikuntaa.- JW.
argumentointia väittää, että olen herjannut muslimeja esittämättä herjauksista mitään todisteita.
En muuten tiennytkään, että tarkoitit minua tuolla lainauksellasi. Otatko vain eskolle. tutullemiehelle tms. osoittamasi vastaukset ja copypastaat ne sitten muillekin. Kenet nyt sitten katsotkin lietsovan vihaa muslimeja kohtaan.
>>Eli viestisi ovat jatkuvasti edustaneet omalta osaltaan palstamme surullisenkuluisia vihanlietsojien itse rakentelemia "islameja"." >>
Siis tarkoitatko sinä, että minä olen itse rakennellut tuon muslimien sivustolla olevan Sunnaan kuuluvan hädithin? JW. kirjoitti:
argumentointia väittää, että olen herjannut muslimeja esittämättä herjauksista mitään todisteita.
En muuten tiennytkään, että tarkoitit minua tuolla lainauksellasi. Otatko vain eskolle. tutullemiehelle tms. osoittamasi vastaukset ja copypastaat ne sitten muillekin. Kenet nyt sitten katsotkin lietsovan vihaa muslimeja kohtaan.
>>Eli viestisi ovat jatkuvasti edustaneet omalta osaltaan palstamme surullisenkuluisia vihanlietsojien itse rakentelemia "islameja"." >>
Siis tarkoitatko sinä, että minä olen itse rakennellut tuon muslimien sivustolla olevan Sunnaan kuuluvan hädithin?En viitsi kaivella pitkälti. Tässä muutama esimerkki, jotka löytyivät muutamasta ensimmäisestä esiin kaivamastani viestistäsi:
>>Islam on uhka koko ihmiskunnalle.>>
>>Terrorismin ydin... ...on tämän kaltaisissa Möhämmädänin lausunnoissa:…>>
>>Katsotaan, selventääkö tämä dokumentti feministeille yhtään sitä todellista uhkaa, mitä islam (uskonto-kulttuurillis-poliittinen - kaikkea koskettava elämäntapa), jos se tulee leviämään, naiselle merkitsee…>>
Tällaiset lausumat ovat uskonnon ja uskonnollisen kansanryhmän herjaamista ja vihan ja pelon lietsomista. Et ole eritellyt pahoja hyvistä, tavallisia pulliaisia ääri-ihmisistä, vaan olet pyrkinyt leimaamaan koko uskonnon ja uskontokunnan. Tällaista kirjoituksesi islam-palstalla ovat täynnä.
Olet jatkuvasti kaivellut esiin Koraanista ns. miekkajakeita, haditheista ns. kovia haditheja, muslimioppineiden lausunnoista kovia lausuntoa. Olet esittänyt kaiken aikaa syytöksiä,joihin muslimien pitäisi mielestäsi vastata.
Nimimerkillä ”Jake Waits” on 2054 osumaa – ja suurin piirtein kaikissa on sanottu jotain negatiivista muslimeista ja/tai islamista. Nimimerkillä JW on 204 osumaa ja sama juttu.
Muita käyttämiäsi nimimerkkejä en viitsi nyt etsiä. Niitä on lukuisia ja sisältö jatkuvasti samanlaista.
Jos tällainen ei ole uskonnon ja uskonnollisen kansanryhmän herjaamista ja vihanlietsontaa sitä kohtaan, silloin mikään ei ole. Eivät olisi myöskään natsien häväistys- ja vihakirjoitukset juutalaisia vastaan.
Eli kuten olen monta kertaa todennut, rikot Suomen lakia jatkuvasti ja systemaattisesti herjaamalla uskontoa ja uskontokuntaa. On todella tekopyhää yrittää väittää jotain muuta. Se ei mene lävitse kellekään, joka on tuotantoosi tutustunut. Eli kuulut niihin 4 – 6 nimimerkkiin, jotka tätä toimintaa ovat jo jonkin vuoden ajan harrastaneet.- Freedom for Finns
Aabra-ham kirjoitti:
En viitsi kaivella pitkälti. Tässä muutama esimerkki, jotka löytyivät muutamasta ensimmäisestä esiin kaivamastani viestistäsi:
>>Katsotaan, selventääkö tämä dokumentti feministeille yhtään sitä todellista uhkaa, mitä islam (uskonto-kulttuurillis-poliittinen - kaikkea koskettava elämäntapa), jos se tulee leviämään, naiselle merkitsee…>>
Tällaiset lausumat ovat uskonnon ja uskonnollisen kansanryhmän herjaamista ja vihan ja pelon lietsomista. Et ole eritellyt pahoja hyvistä, tavallisia pulliaisia ääri-ihmisistä, vaan olet pyrkinyt leimaamaan koko uskonnon ja uskontokunnan. Tällaista kirjoituksesi islam-palstalla ovat täynnä.
Olet jatkuvasti kaivellut esiin Koraanista ns. miekkajakeita, haditheista ns. kovia haditheja, muslimioppineiden lausunnoista kovia lausuntoa. Olet esittänyt kaiken aikaa syytöksiä,joihin muslimien pitäisi mielestäsi vastata.
Nimimerkillä ”Jake Waits” on 2054 osumaa – ja suurin piirtein kaikissa on sanottu jotain negatiivista muslimeista ja/tai islamista. Nimimerkillä JW on 204 osumaa ja sama juttu.
Muita käyttämiäsi nimimerkkejä en viitsi nyt etsiä. Niitä on lukuisia ja sisältö jatkuvasti samanlaista.
Jos tällainen ei ole uskonnon ja uskonnollisen kansanryhmän herjaamista ja vihanlietsontaa sitä kohtaan, silloin mikään ei ole. Eivät olisi myöskään natsien häväistys- ja vihakirjoitukset juutalaisia vastaan.
Eli kuten olen monta kertaa todennut, rikot Suomen lakia jatkuvasti ja systemaattisesti herjaamalla uskontoa ja uskontokuntaa. On todella tekopyhää yrittää väittää jotain muuta. Se ei mene lävitse kellekään, joka on tuotantoosi tutustunut. Eli kuulut niihin 4 – 6 nimimerkkiin, jotka tätä toimintaa ovat jo jonkin vuoden ajan harrastaneet.Suurin osa muslimeista ei ole terroristeja. Fakta.
Suurin osa terroristeista on muslimeja. Fakta.
Yksikään vapaa kansa ei hyväksy fanaatikkoja, sillä he ovat vaaraksi koko yhteisölle.
Suomalaiset eivät osaa tehdä eroa islamin eri oppien välillä. Mikä ihme se on? Eiväthän kaikki muslimitkaan tiedä onko Tanska valtio vai yritys (FFE).
Muslimeilla on oikeus harjoittaa uskontoaan. Meillä on oikeus tietää kuinka he sen haluavat thedä. - JW.
Aabra-ham kirjoitti:
En viitsi kaivella pitkälti. Tässä muutama esimerkki, jotka löytyivät muutamasta ensimmäisestä esiin kaivamastani viestistäsi:
Eli kuten olen monta kertaa todennut, rikot Suomen lakia jatkuvasti ja systemaattisesti herjaamalla uskontoa ja uskontokuntaa. On todella tekopyhää yrittää väittää jotain muuta. Se ei mene lävitse kellekään, joka on tuotantoosi tutustunut. Eli kuulut niihin 4 – 6 nimimerkkiin, jotka tätä toimintaa ovat jo jonkin vuoden ajan harrastaneet.Kirjoitit...
>>>Tuo väitteesi "...en minä vastusta muslimeja, vaan fundamentalistista islamia" on puhdasta potaskaa satojen viestiesi valossa, joissa olet herjannut islamia ja koko muslimikuntaa.>>>
Esille kaivamissasi kirjoituksissani ei ollut mitään herjaa _muslimikuntaa_ kohtaan, vaan fundamentalistista _islamia_ kohtaan.
>>>Et ole eritellyt pahoja hyvistä, tavallisia pulliaisia ääri-ihmisistä, vaan olet pyrkinyt leimaamaan koko uskonnon ja uskontokunnan.>>>
Ei. Olen ilmoittanut hyväksyväni tataarien ja suufien harjoittaman islamin - bahai-uskontoa vastaankaan minulla ei ole mitään.
Sen sijaan, että puhuisimme asiasta, pyrit vain jatkuvasti leimaamaan minut ja jokseenkin kaikki muutkin palstalla islamia kritisoineet kirjoittajat vihanlietsojiksi. Ad hominem - hyvä mies.
Toistan edelleen, että minulla on oikeus arvostella uskontoja - erityisesti jos siihen on selvät perusteet. Minä olen perusteet esittänyt, mutta sinä et niistä piittaa. Sen sijaan jatkat inttämistä.
Palataksemme asiaan laitetaan uudestaan, mitä
Muhammad sanoi: "Karkotan juutalaiset ja kristityt Arabian niemimaasta, enkä jätä muita kuin muslimeja."
En pidä tällaista uskonkappaletta hyvänä ohjenuorana kenellekään, enkä Muhammadia hyvänä esimerkkinä yhdellekään muslimille. Tämän esittämisellä pyrin kahteen eri asiaan. Toivon, että muslimit valpastuisivat tutkimaan uskontoaan avoimin silmin. Toivon myös, että ei-muslimit saisivat kaiken tiedon islamista, mitä heille ei todellakaan valtamediassa tarjota. Tässä projektissa, joka pyrkii koko totuuden esittämiseen, sinä olet pyrkinyt olemaan este. Viime aikoina olet kuitenkin osoittanut naiiviutesi ja sinusta on tullut palstan naurun aihe - symboli pullamössösukupolvelle, joka ei uskalla mennä väliin. Vieraiden kulttuurien tämän hetkisten kielteisten puolien arvostelemisen sijaan osaat kyllä mainiosti arvostella oman kulttuurisi kielteistä menneisyttä. Oman kulttuurisi sivistyksen jalkaanampumisessa olet kyllä osoittanut olevasi omaa luokkaasi.
Kirjoitit myöskin minusta, että...
>>>Jos tällainen ei ole uskonnon ja uskonnollisen kansanryhmän herjaamista ja vihanlietsontaa sitä kohtaan, silloin mikään ei ole. Eivät olisi myöskään natsien häväistys- ja vihakirjoitukset juutalaisia vastaan.>>>
On kiinnostavaa, että natsien vihakirjoitukset juutalaisia vastaan olivat natsien vihakirjoituksia juutalaisia vastaan. Miksi Muhammadin vihakirjoitukset juutalaisia vastaan eivät ole Muhammadin vihakirjoituksia juutalaisia vastaan?
Book 019, Number 4366:
It has been narrated by 'Umar b. al-Khattib that he heard the Messenger of Allah (may peace be upon him) say: I will expel the Jews and Christians from the Arabian Peninsula and will not leave any but Muslim.
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/muslim/019.smt.html#019.4366 JW. kirjoitti:
Kirjoitit...
>>>Tuo väitteesi "...en minä vastusta muslimeja, vaan fundamentalistista islamia" on puhdasta potaskaa satojen viestiesi valossa, joissa olet herjannut islamia ja koko muslimikuntaa.>>>
Esille kaivamissasi kirjoituksissani ei ollut mitään herjaa _muslimikuntaa_ kohtaan, vaan fundamentalistista _islamia_ kohtaan.
>>>Et ole eritellyt pahoja hyvistä, tavallisia pulliaisia ääri-ihmisistä, vaan olet pyrkinyt leimaamaan koko uskonnon ja uskontokunnan.>>>
Ei. Olen ilmoittanut hyväksyväni tataarien ja suufien harjoittaman islamin - bahai-uskontoa vastaankaan minulla ei ole mitään.
Sen sijaan, että puhuisimme asiasta, pyrit vain jatkuvasti leimaamaan minut ja jokseenkin kaikki muutkin palstalla islamia kritisoineet kirjoittajat vihanlietsojiksi. Ad hominem - hyvä mies.
Toistan edelleen, että minulla on oikeus arvostella uskontoja - erityisesti jos siihen on selvät perusteet. Minä olen perusteet esittänyt, mutta sinä et niistä piittaa. Sen sijaan jatkat inttämistä.
Palataksemme asiaan laitetaan uudestaan, mitä
En pidä tällaista uskonkappaletta hyvänä ohjenuorana kenellekään, enkä Muhammadia hyvänä esimerkkinä yhdellekään muslimille. Tämän esittämisellä pyrin kahteen eri asiaan. Toivon, että muslimit valpastuisivat tutkimaan uskontoaan avoimin silmin. Toivon myös, että ei-muslimit saisivat kaiken tiedon islamista, mitä heille ei todellakaan valtamediassa tarjota. Tässä projektissa, joka pyrkii koko totuuden esittämiseen, sinä olet pyrkinyt olemaan este. Viime aikoina olet kuitenkin osoittanut naiiviutesi ja sinusta on tullut palstan naurun aihe - symboli pullamössösukupolvelle, joka ei uskalla mennä väliin. Vieraiden kulttuurien tämän hetkisten kielteisten puolien arvostelemisen sijaan osaat kyllä mainiosti arvostella oman kulttuurisi kielteistä menneisyttä. Oman kulttuurisi sivistyksen jalkaanampumisessa olet kyllä osoittanut olevasi omaa luokkaasi.
Kirjoitit myöskin minusta, että...
>>>Jos tällainen ei ole uskonnon ja uskonnollisen kansanryhmän herjaamista ja vihanlietsontaa sitä kohtaan, silloin mikään ei ole. Eivät olisi myöskään natsien häväistys- ja vihakirjoitukset juutalaisia vastaan.>>>
On kiinnostavaa, että natsien vihakirjoitukset juutalaisia vastaan olivat natsien vihakirjoituksia juutalaisia vastaan. Miksi Muhammadin vihakirjoitukset juutalaisia vastaan eivät ole Muhammadin vihakirjoituksia juutalaisia vastaan?
Book 019, Number 4366:
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/muslim/019.smt.html#019.4366...vahvistaa sen, mitä jo edellä totesin.
Tällä kertaa rinnastit Suomessa rekisteröidyn uskonnollisen yhdyskunnan keskeisimmän profeetan natseihin. Ilmeisesti et osaa kirjoittaa islamista tai muslimeista syyllistymättä Suomen lain rikkomiseen.
Rikoslaki 17 luku 10 §
Uskonrauhan rikkominen.
Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa (267/1922) tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä...
on tuomittava uskonrauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249