Moikka!
Mulla ois vähän kysymyksiä noista abihaalareista:
1. Laitatteko haalarit päälle ennen kouluunmenoa vai vasta koulussa?
2. Otatteko ne mukaan abiristeilylle?
3. Mitä aiotte kirjoittaa/piirtää abihaalareihin?
Kysymyksiä abihaalareista
6
2714
Vastaukset
- abi06
tuosta "mitä aiotte kirjoittaa/piirtää abihaalareihin?" on hirveesti kyselty...
yksi ehdotus olisi, että maalaisi sen jonkin teeman mukaan/maalaisi sen joksikin hahmoksi (tiikeri tms.)- tai sitten vaan sopertaa siihen jotain tajutonta paskaa, mikä ei ketään kiinnosta. Ja tekee samalla omasta abi-haalarista tylsän...- joq
En ole koskaan kuullutkaan abihaalareista ja tämän vuoden abi olen.. Mitkä ne ovat?
- abi06
joq kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan abihaalareista ja tämän vuoden abi olen.. Mitkä ne ovat?
http://www.festime.fi/index.php?festime=2cde25c509ac57224a490e7b5cca75e9&article_id=413&__from_id__=381
tuolta sivulta löydät selvitystä.
- .....
Koulussamme ei ole koskaan kenelläkään ollut abihaalareita eikä varmasti tule olemaankaan, tylsä tapa tuollainen.
Ja abivaatteet laitetaan päälle osa koulussa ja osa ennen kouluunmenoa. Ennen kouluunmenoa vaatettamisessa kuitenkin on yleensä se ongelma, että juhlapaikalta kontatessamme 4-6välissä yöllä koululle saattavat vaatteet likaantua pahemman kerran.
Laivalle mennään abivaatteissa, ja niin on ollut useana muunakin vuotena, eli meidän koulun tunnistaa siitä että olemme pukeutuneet kaikki saman teeman mukaisesti.
Ja en aio piirtää tai kirjoittaa abivaatteisiin muuta kuin rajat joista kohtaa kankaat leikkaan ja ompelen jne.- hm.
Minäkin olen vähän harmistunut tämän koulun haalariperinteestä, kun itse olen keravalta kotoisin ja siellä on kaikilla aina naamiaisasut niskassa... vedet silmissä niille tuli aina naurettua. Eli vähän tylsä tapahan tuo haalari on. Itse ajattelin tehdä kompromissin ja naamioida haalarin teemapuvuksi.:)
- E.f.E
penkkareiden ihanuus juuri on
Omissa keksityissä Asuissa ;D
*tulisipa jo huominen*
(*.*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862