Muslimit viiltelevät

lapsiaan

Sain kuulla varsin merkillisestä ja inhottavasta tavasta, jossa muslimit viiltelevät pienokaisiaan otsaan/päähän, niin että veri virtaa. Tässä rituaalissa lienee kysymys jostain uskonnollisesta asiasta, mutta minä koen sen sairaana.

Näin myös kuvia tästä, taisi olla Faithfreedomin sivustolla. Miksi pienen lapsen verta pitää vuodattaa ja tuottaa kipua uskonnon vuoksi? Eikö uskonto olekaan henkinen asia? Ymmärrän, että jotkut fundamentalistit aiheuttavat kipua itselleen paratiisin toivossa, mutta kaikki julmuus, jota lapsia kohtaan osoitetaan, on vain merkki islamin julmuudesta ja luonnottomuudesta.

Islam on erittäin väkivaltainen ja raaka uskonto, enkä voi käsittää henkiöitä, jotka sitä rauhan uskonnoksi väittävät! Näyttöjä raakuuksista on enemmän kuin rauhan puolestapuhumisesta.

Jos muslimimaailma on niin rauhan puolesta, kuin esitetään, miksi näitä väkivaltaa ihannoivia ja toteuttavia ei estetä muslimiyhteiskunnasta käsin? Vai olisiko niin, että koko islamin usko murenee, koska verta ei enää vuodatettaisi?

17

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djskakf

aika hyvin. juttusi on pysynyt täällä jo 5 minuutta. Taitaa sheriffi olla rukoushetkellä.

• Gohar

Seriffi on nauttinut perheensä kanssa sunnuntai päivästä, lenkkeillyt koiran kanssa ja katsellut half pipeä ja jännännyt suomalaisten urheilijoitten puolesta, sinäkin voisit ottaa pienen aikalisän ja mennä vaikka happihypelylle välillä,ok?
        Suuren suuren asiattomien viestimäärien vuoksi tällä hetkellä minä en ole myöskään ainoa joka palstaa valvoo ja asiattomia viestejä poistelee,joten aina en siten myöskään välttämättä tiedä minkä viestin perään kyselette,jos sitä itse en ole ehtinyt lukemaan. :)

• Opelkaahari
        Gohar kirjoitti:

Seriffi on nauttinut perheensä kanssa sunnuntai päivästä, lenkkeillyt koiran kanssa ja katsellut half pipeä ja jännännyt suomalaisten urheilijoitten puolesta, sinäkin voisit ottaa pienen aikalisän ja mennä vaikka happihypelylle välillä,ok?
        Suuren suuren asiattomien viestimäärien vuoksi tällä hetkellä minä en ole myöskään ainoa joka palstaa valvoo ja asiattomia viestejä poistelee,joten aina en siten myöskään välttämättä tiedä minkä viestin perään kyselette,jos sitä itse en ole ehtinyt lukemaan. :)

Olen eri mieltä. Täysin asiallisia viestejä poistettu ja paljon. Jos olet seurannut palstoja niin sinusta on tehty useita valituksia asiattomasta sensuurista. Jos Islam palstalla on muitakin sheriffejä niin olisi korrektia mainita heidätkin muuten saat kaiken syyn niskoillesi. Veikkaan että ensi viikolla sinuun otetaan yhteyttä Suomi24.fi:n pomoilta.

• Gohar
        Opelkaahari kirjoitti:

Olen eri mieltä. Täysin asiallisia viestejä poistettu ja paljon. Jos olet seurannut palstoja niin sinusta on tehty useita valituksia asiattomasta sensuurista. Jos Islam palstalla on muitakin sheriffejä niin olisi korrektia mainita heidätkin muuten saat kaiken syyn niskoillesi. Veikkaan että ensi viikolla sinuun otetaan yhteyttä Suomi24.fi:n pomoilta.

...muita seriffejä kuin minä, ylläpito itse on ottanut palstan tällä hetkellä suurennuslasin alle. Edelleenkään asiallisia viestejä ei poisteta yhtään mihinkään, sen sijaan massapostittaminen jatkuvasti mm toisiin keskusteluihin ja jo kertaalleen poistettuihin asiattomiin linkkeihin, rasistiset,herjaavat, väkivaltaan yllyttävät jne viestit poistuvat. Myös viestit jotka eivät mitenkään kuulu tämän palstan aiheisiin siirretään tai poistetaan.

• jfdj.a
        Gohar kirjoitti:

...muita seriffejä kuin minä, ylläpito itse on ottanut palstan tällä hetkellä suurennuslasin alle. Edelleenkään asiallisia viestejä ei poisteta yhtään mihinkään, sen sijaan massapostittaminen jatkuvasti mm toisiin keskusteluihin ja jo kertaalleen poistettuihin asiattomiin linkkeihin, rasistiset,herjaavat, väkivaltaan yllyttävät jne viestit poistuvat. Myös viestit jotka eivät mitenkään kuulu tämän palstan aiheisiin siirretään tai poistetaan.

jos kysyn: miksei täällä saa arvostella islamia, niin onko se asiaton viesti ? Tällainen on poistettu.

• sensuurista
        Gohar kirjoitti:

Puhumattomuus on ainakin saanut aikaan sen etten voi sietää sinun harjoittamaasi toimintaa, jos ylläpito ilmoittaisi selkeästi vastaavansa tällä hetkellä valvonnasta, siirtyisin puhumaan niistä aiheista mistä olen aiemmin yrittänyt, ehkä hieman terävintä kärkeä viilanneena... tämän verran täytynee myöntyä...

• zzzZZ...
        Gohar kirjoitti:

Salli minun olla hieman eri mieltä tästä: "Edelleenkään asiallisia viestejä ei poisteta yhtään mihinkään", nimittäin näin nyt on vain jo useasti käynyt. Mutta tietysti tuo "asiattomuus" on tulkittavissa niin monin eri tavoin kuin on delete-revolverinheiluttajiakin. Mutta toisaalta ei tämä minulle niin tärkeä asia ole, joten hyvää päivän jatkoa vaan - peace and love =)

• sensuurista

alkaa olla jo kohta vaikea keksiä sensuurista sanaan sopivia alkuja.
        Mutta ota nyt rakas gohar itsesi syvälliseen tutkiskeluun ja pohdi voisiko sinussa olla yhtään vikaa?
        Itse rohkenin jo myöntää että on ehkä ollut hieman liian kärkkäitä lauseita kuten voisiko islamin ja lännen väliin syntynyt konflikti aiheuttaa iraniin ydiniskun...

• sensuuri

ei voi kun ihailla tätä sensuurin tehokkuutta. Eikö sama sensuuri voisi koskea muitakin aihepiirejä koskevaa keskustelua, jossa v-sanat sinkoilevat suorine herjauksineen ja uhkauksineen? mitä tällä neuvosto-sensuurilla on tekemistä islamiin liittyvän keskustelun kanssa?

Lähinnä, Gohar, toimintatapasi muistuttaa juuri lähi-idän diktatuurisia/kiinasta tuttuja piirteitä. On surullista, että tällä sivustolla on yhdistynyt heikkolaatuinen keskustelun taso ja luvattoman huono ylläpitö.

• kävin hiihtämässä
        Gohar kirjoitti:

Vitsi että on hieno ilma ulkona. Käykää ihmiset hyvät ulkoilemassa. Itse kävin hiihtämässä ja tuli tosi mahtava olo. Sen jälkeen ajatus virkistyy ja juttujen laatu kenties paranee.

• .......
        kävin hiihtämässä kirjoitti:

Vitsi että on hieno ilma ulkona. Käykää ihmiset hyvät ulkoilemassa. Itse kävin hiihtämässä ja tuli tosi mahtava olo. Sen jälkeen ajatus virkistyy ja juttujen laatu kenties paranee.

mutku tääl mis mä ny oon ei oikeen voi ny hiihtää =( mut kai sitä vois jotai muutaki ulkosal tehä...?

• sunnit ei hyväksy

ollenkaan koska koraanikin kieltää tollasen.

• järkyttynyt

Onko sillä merkitystä kumman "tekosia"? Islamin usko on syy tähän raakuuteen. Tuskin siihen muukaan on syynä kuin uskonto. En pidä sitä lainkaan terveenä ilmiönä!

• sillä on
        järkyttynyt kirjoitti:

Onko sillä merkitystä kumman "tekosia"? Islamin usko on syy tähän raakuuteen. Tuskin siihen muukaan on syynä kuin uskonto. En pidä sitä lainkaan terveenä ilmiönä!

merkitystä jos sinä väität sen johtuvan islamista ja sellainen on asia on nimenomaan kielletty islamissa.Se miksi sunnit sitä tekevät en tiedä mutta koraani ei salli toisen vahingoittamista.

• Islam on julma
        sillä on kirjoitti:

merkitystä jos sinä väität sen johtuvan islamista ja sellainen on asia on nimenomaan kielletty islamissa.Se miksi sunnit sitä tekevät en tiedä mutta koraani ei salli toisen vahingoittamista.

Siis: viiltely on islamilaiseen uskonnonharjoittamiseen liittyvä toiminta. Jos se olisi kielletty, niin ei kai sellaista tehtäisi? Internetistä löytyy kasapäin kuvia itkevistä ja verisistä lapsista. Uskonnonharjoitus tai -traditio, luulen.

• brian

jeesus on hyvyyden,nöyryyden,rakkauden,ym ym ym
      symboli,,,,,,hän ei uhka,,eikä tappa vaikka häntä
      hylättäisin....mutta minä en usko,,,että yksikään ihminen jolla kaikkivaltias jumala
      on koskettanut sydäntä hylättäis tätä ylivertaista opettaja ,,,,,
      varjelkoon jumala OMAT IHMISET!!!!!!!!

• Heh!

Viittaukset siihen, että länsimaiseen demokratiaan ei kuulu rankka sensuuri, poistettiin sopimattomina, mutta ilmeisesti lasten viiltely on sitten ihan OK kun tämä ketju on vielä täällä?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe