uskonto? Tuntuu siltä kun lukee näitä juttuja.
Vai onko auto vieläkin pyhä suomalaisille? Minulle auto on väline liikkumiseen.
Onko
4
401
Vastaukset
- Ihmettä
Minä en kyllä millään käsitä tuota kommenttia!
Miten ihmeessä tämä palsta on jotenkin erilainen kuin muut? Siis täällähän kysellään neuvoja ja annetaan kommentteja bemareista. Risooko sinua vain se että tämä palsta käsittelee bemareita? Tuosta voisi päätellä että sinulla ei itsellä ole BMW:tä. Eli mitä helvettiä sinä teet tällä palstalla?
Näistä eri automerkkien palstoista vielä sen verran että minkä hel****tin takia näihin pitää tulla haukkumaan automerkkejä. Jättäkää nämä palstat sitä varten että ihmiset voi vaihtaa kokemuksiaan ja kysellä neuvoja. Kiitos. - liikkumiseen ?
Minulle auto on aina ja vain ollut kulkuväline liikkumiseen.
Sattumalta ajan nyt ensimmäisellä Bemarillani - enkä ole katunut. Lisäksi en kuulu mihinkään uskontokuntaan. - enemmän
Amiksien TAIVAS!!!!!!!
- väline liikkumiselle
ja kun BMW:stä puhutaan, niin kieltämättä sillä välineellä on kivaa liikkua;)
Joten miksi söisin maksalaatikkoa, kun kerran pöydässä on kaviaaria,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073