onko kellään kokemuksia kuinka synnytyksen voisi käynnistää kotona? :) muutakuin perinteinen SSS, mutta sitäkin ollaan kokeiltu eikä juurikaan apua ollut..lenkilläin kävin eilen illalla mutta ei mitää oireita..täynnä tasan 40rv ja laskettu aika siis tänään! ei ole ollut tässä ennemmin odotusaikana oikeastaan minkäänlaisia supistuksia tms.. meneeköhän kuinka paljon yli? hohhoijaa..
odottavan aika on pitkäää...
3
821
Vastaukset
- enää
pari viikkoa! :)
- helppa (rv 40+3)
niiiiin kypsä myös. ässät on kokeiltu, joka päivä ollaan käyty kävelylenkillä, nännejä on hierottu (ainut konsti, jolla sain edes muutaman kivuliaan supistuksen aikaseksi), oluen join, mausteista ruokaa söin, olen anellut ja houkutellut vauvaa, mutta siellä se vaan on ja pysyy. tänään poikaystävä teki mulle ton:
http://www.geocities.com/HotSprings/Villa/6162/vinkit/vyohyke.html
ei ole ainakaan vielä supistellut (kunnolla kipeästi siis).
onko vielä jotain mitä en oo kokeillut (kun nyt ihan extremeimmät jutut jätetään pois laskuista)? ananaksesta oon kuullut puhuttavan ja vadelmanlehtiteestä? onko nekin ihan huuhaata? ihan kuin tyttö tekis musta pilkkaa, kun nytkin niin ilosen ja tyytyväisen olosesti tuolla sisuksissa möngertää. - mammatar
Jep minulla tiistaina alkaa vko 40 ja täälläkin kokeiltu sss eikä mitään apua ollut.. sitten huomasin riemukseni että kun lähdin raivoisalle puolentunnin kävelylle ja kävelin niin kovaa kuin pystyin niin matkalla ja kotonakin vielä oli kovia supistuksia! kannattaa kokeilla ja siitähän on vielä hyötyä synnytyksessäkin kun kunto nousee ja itselle tuli aivan ihana olo kun tuntee että voi tosissaan auttaa asiaa jotenki eikä vaan kitua sohvan pohjalla :)
Onnea yritykselle!
missäs päin muuten synnytät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633