...

lintuska

mulla ei varsinaisesti oo mitään syömishäiriöö, mut kuitenki jotai ongelmii..elikkäs mä oon epätoivosesti yrittäny laihduttaa.. mun mitat nyt 165cm 55kg. noin 5 kiloo pitäs saada pois. tiiän et oon normaalipainonen mut silti näytän LÄSKILTÄ! joskus ahmin ihan hirveesti kaikkee ja sit yritän oksentaa mut yleensä ei onnistu joka on olevinaan hyvä juttu. välillä taas paastoon paripäivää... ja mun mielessä ei liiku mitään muuta ku kalorit ja kilot ja ruoka jota ei saa syödä! tosi ärsyttävää!! mä haluun elää niinku ennenki! et ei elämä pyöris vaa oman painon ympäril! mut en voi ajatella muuta! aina vaa tuntuu et kaikki ois paremmin jos ois laiha. ei oo kivaa jos koko nuoruus menee kaloreitten laskemises ja lenkkeillessä! ku ei painokaa putoo!

3

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riikka

http://www.kutri.net

minä löysin avun tuolta ja suosittelen lämpimästi sivuihin tutustumista, vaikka niitä ei enää päivitetäkään!

• Fedu

Neiti on 165 cm ja painaa 55 kg. Mun mielestäni tän mittanen ihminen ei oo ainaskaan läski. Mut jos ne makkarat on siinä vyötäröllä oikeesti eikä vain päässä, niin siihen ei auta mikään kumma kalorien laskeminen. Paras tapa saada makkarat katoamaan on liikunta ja säännölliset ruoka-ajat. Ei mitään sipsi-, karkkinaposteluja, vaan kunnon ateriat ja välipalat. Saattaa olla hieman hankalaa pitää se makeanhimo kurissa, mutta siitä se lähtee.

• Juventas

Mulla pituutta ~166 ja paino siinä 54-55.. Enkä ole tyytväinen itseeni :/ Oli aika, jolloin olin tyytyväinen itseeni, silloin oli masun alue aika hyvässä kunnossa. Harrastin pilatesta (ihan tv shopista ostetuilla videoilla).. Autto oikeesti vatsaan, selkään ja jenkkakahvoihin! Aloitin taas tämän, ettei mene syömisen pois jättäminen liiallisuuksiin. Nytkin jo seuraan kauheesti kaloreita ja pakkomielteenä jäädä aina miinuksen puolelle. Olen myös jättänyt kaikki herkut pois ja syön vain kun on oikeasti nälkä. Ja joskus sitä sortuu herkkuihin ja mulle tulee kans kauheen huono omatunto, mut pitää vaan koittaa hillitä itsensä. Jos itselleni joskus iskee hirveä makeanhimo, niin syön vaikka pakastevadelmia. Ja jos asut kotona, niin kannattaa myös pyytää, ettei muu perheesi ostaisi herkkuja kotiin, sitten ei ole mitään mihin sortua :) Koitahan pärjäillä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe