Onko ketään varannut lippuja netistä Supersaverin kautta? Onko se kaikinpuolin turvallista...tuleeko siitä ns. oikeat liput sitten kotiin... sori, en ole ennen varannut lentolippuja... onko jotain eroa ebookersiin?
Liput Supersaverista??
4
927
Vastaukset
- yofi
Kyllä, turvallista on!!! Olen itse varannut sieltä liput ja kaikki on ihan ok, ei ole mitään eroa Ebookersin kanssa, vain se on halvempi!!!
- Maikka
Missä ihmeen koulussa opetetaan nykyään
"onko ketään" kun lapset tuota koko ajan käyttää? - määkin
Maikka kirjoitti:
Missä ihmeen koulussa opetetaan nykyään
"onko ketään" kun lapset tuota koko ajan käyttää?juu, outoa on, että ihmiset sanovat "ketään" silloin kun tarkoittavat "kukaan"... kuka ja ketä ovat aivan eri asioita
Minulla ei ollut luottokorttia niin maksoi suoraan heti varaamisen jälkeen tililtä maksun. Neljän päivän päästä tästä tuli lentoliput postissa kotiin. Mitään valittamista en löytänyt. Supersaverin kautta lentoliput olivat halvempia kuin esim. ebookersilla tai muualla. Toki aina ei näin ole, mutta ainakin itse olen tuolta SuperSaverista löytänyt hyvinkin edullisia lippuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935