Kepun matonkuteet vielä tolpissa.

vai mitä ?

Pitkin tienvarsia lojuu "vihreäätuulta" naulattuna valo,sähkö ja puhelinpylväisiin. Vaikka pettymys olisi kuinka suuri, pitäisi silti hoitaa pois se mitä on jaksettu levittääkin. Koskee kai tässä asiassa määräykset myös hävinneitä, vaikka ne olisivatkin -täällä maalla- määräysten yläpuolella leijuvia kepulaisia.

13

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiracleMike

      mutta itse idea, Vihreän tuuli, ei ole lyötävissä.

      • lyöty.

        Kaikki otsikossa.


      • KEPU on jo lopullisesti lyöty. Yksikään toinen suomalainen puolue ei ole aiemmin tehnyt häviämisen hattutemppua eli hävinnyt kolmet vaalit peräkkäin.

        Siihen on pystynyt vain KEPU.


      • MiracleMike
        Känä kirjoitti:

        KEPU on jo lopullisesti lyöty. Yksikään toinen suomalainen puolue ei ole aiemmin tehnyt häviämisen hattutemppua eli hävinnyt kolmet vaalit peräkkäin.

        Siihen on pystynyt vain KEPU.

        1. Pääministeripuolue, johtava hallituspuolue
        2. Eniten kansanedustajia
        3. Eniten kunnallisvaltuutettuja
        4. Eniten jäseniä

        Can you dig it sucka.

        5. Puolueen talous toimii.


      • MiracleMike
        MiracleMike kirjoitti:

        1. Pääministeripuolue, johtava hallituspuolue
        2. Eniten kansanedustajia
        3. Eniten kunnallisvaltuutettuja
        4. Eniten jäseniä

        Can you dig it sucka.

        5. Puolueen talous toimii.

        Kokoomus ja Niinistö voittivat presidentinvaalit sillä logiikalla, millä keskusta on muka hävinnyt. Jos siellä pohjoisessa muut kuin keskusta "voittivat" vaalit, niin miksei heillä sitten ole enemmän edustajia kuin kepulla? Porvareiden kannatus voitti presidentinvaaleissa kaikki omat ennätykset ja Halo-ilmiö tuli rymisten alas. Olisi Tarja pudonnut, jos vielä viikko olisi ollut aikaa.


      • onni varis
        MiracleMike kirjoitti:

        1. Pääministeripuolue, johtava hallituspuolue
        2. Eniten kansanedustajia
        3. Eniten kunnallisvaltuutettuja
        4. Eniten jäseniä

        Can you dig it sucka.

        5. Puolueen talous toimii.

        Kaksinkertainen tappio presidentin vaaleissa ja tappiot sekä kunnallis- että eurovaaleissa.
        Ja mehän nuo puolueiden porsastelut maksamme.


      • tolkunmies
        MiracleMike kirjoitti:

        Kokoomus ja Niinistö voittivat presidentinvaalit sillä logiikalla, millä keskusta on muka hävinnyt. Jos siellä pohjoisessa muut kuin keskusta "voittivat" vaalit, niin miksei heillä sitten ole enemmän edustajia kuin kepulla? Porvareiden kannatus voitti presidentinvaaleissa kaikki omat ennätykset ja Halo-ilmiö tuli rymisten alas. Olisi Tarja pudonnut, jos vielä viikko olisi ollut aikaa.

        ...vaan yritä sinäkin jo hyväksyä vaalitulos.


      • MiracleMike
        onni varis kirjoitti:

        Kaksinkertainen tappio presidentin vaaleissa ja tappiot sekä kunnallis- että eurovaaleissa.
        Ja mehän nuo puolueiden porsastelut maksamme.

        Kumma, kun ei vielä europarlamentissa ole suomalaisten osalta Keskustalla eniten edustajia. Kummallisenpuoleisia "vaalitappioita" kun aina vaan on eniten kaikkea. Lisää vaan sellaisia tappioita, että demuilla on vähemmän paikkoja kuin kepuilla, vähemmän jäseniä ja vähemmän rahaakin niillä taitaa olla, vaikka repivät punapääomaa köyhän ja yksinkertaisen mutta viattoman duunarin selkänahasta.


      • eikö niin.
        MiracleMike kirjoitti:

        Kokoomus ja Niinistö voittivat presidentinvaalit sillä logiikalla, millä keskusta on muka hävinnyt. Jos siellä pohjoisessa muut kuin keskusta "voittivat" vaalit, niin miksei heillä sitten ole enemmän edustajia kuin kepulla? Porvareiden kannatus voitti presidentinvaaleissa kaikki omat ennätykset ja Halo-ilmiö tuli rymisten alas. Olisi Tarja pudonnut, jos vielä viikko olisi ollut aikaa.

        äläkä yritä rakennella valheelle. Sellainen romahtaa varmasti, niinkuin tiedät.


      • ...tanan rääkyminen!
        MiracleMike kirjoitti:

        Kumma, kun ei vielä europarlamentissa ole suomalaisten osalta Keskustalla eniten edustajia. Kummallisenpuoleisia "vaalitappioita" kun aina vaan on eniten kaikkea. Lisää vaan sellaisia tappioita, että demuilla on vähemmän paikkoja kuin kepuilla, vähemmän jäseniä ja vähemmän rahaakin niillä taitaa olla, vaikka repivät punapääomaa köyhän ja yksinkertaisen mutta viattoman duunarin selkänahasta.

        En ole demari mutta ihmettelen tuota ajatusten juoksuasi. Kääntelet takkia kuin Pate aikoinaan, povitasku selässä väärinpäin.


      • MiracleMike
        ...tanan rääkyminen! kirjoitti:

        En ole demari mutta ihmettelen tuota ajatusten juoksuasi. Kääntelet takkia kuin Pate aikoinaan, povitasku selässä väärinpäin.

        Missähän kohtaa joku pate tai minä takkia kääntänyt? Älä avaa kirjoitusta jos sinulla ei ole mitään asiaa.


      • MiracleMike
        eikö niin. kirjoitti:

        äläkä yritä rakennella valheelle. Sellainen romahtaa varmasti, niinkuin tiedät.

        sinullakin oli asiaa. Turhaan kulutit palstatilaa.


      • oma pieni
        Känä kirjoitti:

        KEPU on jo lopullisesti lyöty. Yksikään toinen suomalainen puolue ei ole aiemmin tehnyt häviämisen hattutemppua eli hävinnyt kolmet vaalit peräkkäin.

        Siihen on pystynyt vain KEPU.

        häviäjä puolueesi, on hävinnyt joka vaalit. "Stalinisti-Kommunisti"!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe