Tulee (näin uskon) häkkiä 1. kertaa pikkuhommasta. Luulen ½ vuotta josta kai sitten istuisin puolet. Asun Helsingissä. Olen jo 30 täyttänyt. Haluan olla rauhassa. Minulla on korkeakoulututkinto.
1. Minne voisin joutua?
2. Pääseekö miten avolaitokseen?
3. Onko sellit omia vai toisen kaverina vai voiko (ja jos niin missä) päästä ruumaan?
4. Paljonko voin ottaa omaa rahaa mukaan kanttiiniostoksiin kun tulen sisään?
5.Jos pääsee työsiirtolaan niin mitä palkkaa maksavat vaikka keittiöhommista (jos mitään)?
6. Voiko sijoituspaikkaa tai aikaa anoa itse vai määrätäänkö se?
7. Käytän Imovanea - kun on reseptitkin siihen ja lääkärinlausunnot. Saako vankilassa lääkärissä?
8. Olen hölmöillyt. Otetaanko rikos josta istuu muiden taholta selville. Pellehomma - ei mitään ihmeellistä.
9. Tulevatko hakemaan niin, että voin ottaa vankila-autoon tv:n ja muut tavarat. Vähän hankala kuljetella muuten.
10. Miten pääsisin mahdollisimman vähin haitoin homman läpi? Olen pienikokoinen (n. 178).
Vapaamuotoisia asiallisia kommentteja/neuvoja otan mielelläni vastaan.
Ihan tietämätön
4
873
Vastaukset
- PamppuPaavo
1. Helvettiin
2. Et
3. Pääset Kakolan ruunan sellikaveriksi
4. Ota paljon ja piilota ne patjan alle, et tule sisään, kyllä se on sellikaverisi joka päästää sisällesi.
5. Samaa luokkaa palkat kuin Jorma Ollilalla
6. Voi toki..antavat lykkäystä vuoteen 2020 asti
7. Vankilassa saa lääkäriä,vartijaa ja muita vankeja, jos sattuu olemaan homo
8. Pedofilia ei ole pikkujuttu.
9. Tulevat muuttoautolla hakemaan eli voit ottaa myös tv-tuolisi ja vesisänkysi mukaan.
10. Muista vaseliini..menee paremmin sisään sellikaveriltasi. - ana24
1. joudut konnulle ja se on raskas paikka ensikertalaiselle
- teitin kanssa
"saako vankilassa lääkärissä" ? Siis, kuvitteletko oikeasti että lääkäri hoitaisi seksuaaliset tarpeesi vankilassaolosi aikana????
Olet pienikokoinen?? Onko mielestäsi 178cm pienikokoinen, sehän on himpun verran yli keskitason. Mihin muuten vankilassa kokoa tarvitaan, jos hoitaa omat asiansa eikä vittuile muille saa olla fyysisesti rauhassa. JOs oikein kovasti pelottaa, voi pyytää heti ekana päivänä eristykseen vaikka terveydellisin syin (psykiatrin lausunto / pelko).
Lopuksi: tällaiset asiat varmaan korkeastikoulutetun pitäisi osata kysyä vaikka suoraan VAHOsta tms.... - Lehtisyrjän Arska
1. Minne voisin joutua?
Luultavasti joudut Sörkkaan
2. Pääseekö miten avolaitokseen?
Sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia avotaloon.
3. Onko sellit omia vai toisen kaverina vai voiko (ja jos niin missä) päästä ruumaan?
Sellit on jokotai, sinun kohdallasi joudut todennäköisesti isoon selliin jossa on vähintään 3 muuta.
4. Paljonko voin ottaa omaa rahaa mukaan kanttiiniostoksiin kun tulen sisään?
Voit ottaa niin paljon kuin haluat, et kuitenkaan pääse niitä käyttämään muuhun kuin suojelumaksuihin.
5.Jos pääsee työsiirtolaan niin mitä palkkaa maksavat vaikka keittiöhommista (jos mitään)?
Et pääse työsiirtolaan
6. Voiko sijoituspaikkaa tai aikaa anoa itse vai määrätäänkö se?
Määrätään.
7. Käytän Imovanea - kun on reseptitkin siihen ja lääkärinlausunnot. Saako vankilassa lääkärissä?
Et saa lääkkeitä ensimmäiseen kuukauteen.
8. Olen hölmöillyt. Otetaanko rikos josta istuu muiden taholta selville. Pellehomma - ei mitään ihmeellistä.
Otetaan selville ja oli rikos mikä tahansa, saat kyytiä osastolla.
9. Tulevatko hakemaan niin, että voin ottaa vankila-autoon tv:n ja muut tavarat. Vähän hankala kuljetella muuten.
Taksilla hakevat, oikein tilataksilla, mutta voit soittaa ja pyytää kuorma-autoa.
10. Miten pääsisin mahdollisimman vähin haitoin homman läpi? Olen pienikokoinen (n. 178).
Ei mitenkään, sua porataan hanuriin joka päivä ja sille et mitään voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762