voisiko joku kertoa ystävällisesti,että koska pitäisi mennä ensimmäisen kerran gynekologille ja paljonko se suurin piirtein voisi tulla maksamaa? sekä mitä siellä ensimmäisellä kerralla tehdään? kiitos vastauksista..
gynekologi
7
1757
Vastaukset
- Mie vaan
En tiedä miten omassa kunnassasi on asia hoidettu, mutta Turussa kävin ensimmäisen kerran gynekologilla Nuorten ja lasten terveysasemalla 17-vuotiaana. Lisäksi Turussa on neuvola, jossa alle 25v. ja ensisynnyttäjät voivat käydä gynekologilla. Eli mikäli kunnassasi on asiat hoidettu hyvin ei tuon pitäisi mitään maksaa.
Ekalla gynekologikäynnillä otettiin ensimmäinen papa ja kokeiltiin että kaikki paikat ovat kunnossa. Koska kävin tuolla lasten ja nuorten asemalla jouduin ekaksi hoitajan "haastateltavaksi". Piti tietää edellisten menkkojen alkamispäivä, mitattiin verenpaine jne.
Jos yksityiselle meinaat mennä niin peruskäynti taitaa olla siinä 60e ylöspäin. Papa ilmeisesti aika hintava, nousee yksityinen gynekäynti helposti yli 100e.- kiitos
sinulle..jännittää vain niin paljon mennä sinne,mutta pitäisi mennä.otanko kenties omaan terveyskeskukseeni ensin yhteyttä?
- Mie vaan
kiitos kirjoitti:
sinulle..jännittää vain niin paljon mennä sinne,mutta pitäisi mennä.otanko kenties omaan terveyskeskukseeni ensin yhteyttä?
Juu, rohkeasti vaan yhteyttä omaan terveyskeskukseen! Tosin olen paraskin puhuja, itse menin alunperin pakosta jälkiehkäisyä hakemaan... *punastus*
- paljon
Mie vaan kirjoitti:
Juu, rohkeasti vaan yhteyttä omaan terveyskeskukseen! Tosin olen paraskin puhuja, itse menin alunperin pakosta jälkiehkäisyä hakemaan... *punastus*
jos nyt olisin edes vähän viisaampi :)
mutta jos kysyin vielä,että milloin pitäisi tavallaan mennä ensimmäisen kerran sinne gynekologille,onko se esim.kun aloitetaan seurustelu ja yhdynnät vai joku tietty ikä? - don`t worry
kiitos kirjoitti:
Älä turhaan jännitä! Gynekologi ei tee mitään satuttavaa. Käy alapesulla vaikka vastaanoton wc:ssä,ni on mukava mennä. OLE RENTO. Mä en edes huomannu koko tutkimusta eka kerralla,ku ymmärsin olla rennosti.=) Se oli ihan mukava kokemus,tunsin itseni terveeksi sen jälkeen.
- Mie vaan
Eiköhän tuo seksuaalisen aktiivisuuden alkaminen ole merkki että vois alkaa käydä. Tosin mulla meni yli vuos siitä...ois voinu men aikasemminkin.
- on näin
Kannattaa mennä aika nuorena (teininä) niin näkevät gyneparatkin edes välillä nuorta ja timmiä (tiukkaa) lihaa...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762