Onko Azamun niminen lääke tarkoitettu MS-taudin hoitoon?
Uskallanko
3
1162
Vastaukset
- Liisa
Azamun on ensisijaisesti käytetty elinsiirtojen jälkeen ehkäisemään hylkimisreaktioita, mutta sitä käytetään esim. myös MS-taudin hoidossa ja muissa autoimmuunitaudeissa. Vaikuttava aine on atsatiopriini, kannattaa hakea vaikka googlella tietoja, jos kiinnostaa enemmän.
- Jani**
Mulle syötettiin Azamunia aikoinaan yhdessä kortisonin kanssa.. Ideana oli, että Azamun tavallaan tehostaa kortisonin toimintaa.
Eipä noista ihmeempää apua ollut.
Tosin en tuolloin virallisesti sairastanut MS-tautia, kuten en nytkään. - jaana -59
Onkohan kenellekkään tullut kipuja käsiin azamun lääkkeestä ?? mulla on azamun ms-tautiin 3 krt 50mg pv. ja käsissä kovia kipuja mitä ei ole ennen ollut !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751