öljyt lensi

kenttään

en osta bemaria ku öljyt lenti kenttään aamulla.

12

2281

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janishell

      Kun et tiedä bemareistakaan yhtään mitään.

    • lentää

      kovin monesta merkistä kenttään. Olen kuullut samaa aikanaan VW:stä. Syynä sattui olevan kyseisessä tapauksessa jäätynyt huohotinputki. Nykyisin huohotinputkissa on pääsääntöisesti sähkövastus, joka estää tämän talviprobleemin. Itse tuotatin BMWn Baijerista ja asennutin siihen sähkövastuksella varustetun huohotinputken. On pysynyt öljyt sisällä.

      • eikö löytynyt

        putkelle lämmintä paikkaa?


      • Vähän
        eikö löytynyt kirjoitti:

        putkelle lämmintä paikkaa?

        Kuluttavissa bensa- ja dieselmoottoreissa hukkalämpöä tulee vähän. Toinen juttu on, että BMW:n huohotinputken paikkaa ei voi vaihtaa, koska se on lohkosta suoraan imusarjan alas tuleva suora metalliputki. Hankala vaihtaa muualle.


    • jep jep

      Joo just älä helvetissä osta kirjota nyt viel vaik lehteen ni tulis vaikka parempi mieli...

    • kenttään

      Tää oli hyvä juttu! Vai ei bemarissa pysy talvella öljyt koneessa??? Heehhhehhhee....

    • logiikkaa

      Siis mistä autosta lensi öljyt pihalle. Sinullahan ei ole Bemaria, kun sanot ettet osta Bemaria, kun omasta autostasi lensi öljyt...?

    • kannata

      ..ostaa mitään autoa jos noin helvetin ääliö olet !!!

    • saksasta/kiinasta

      Semmosta se on ku ostaa kiinassa kasatun auton.
      Bemaria ei ole suunniteltu talvi käyttöön jos kerran huohottimet jäätyy? On kyllä susi kone jos huohotin pääsee jäätymään, Eli aika paljon huohottaa ja lisäksi taitaa olla vettäkin koneen sisällä kivasti jos huohotin pääsee jäätymään.
      Lämmitettävä huohotin letku? Ei saatana mitä vehkeitä, Ostakaa 70- 80luvun auto niin ei oo moisia ongelmia.

      Vai saksalaista laatua suomen talvee? Ei kiitos, pitäähän sen auton olla luotettava, ja tämä ei paljoo siltä kuullosta.

      • oppia poikanen

        Ensinnäkin on lähes täysin mahdotonta saada suomeen kiinassa kasattua BMW:tä. Auton tuominen esim. muuttoautona kiinasta on kannattamatonta, ja sittenkin se on parasta hankkia lähtiessä Suomesta/euroopasta.

        Toiseksi, suomeen uutena tuotuissa autoissa on lämmitetty/eristetty huohotin. Käytettyinä tuoduissa niitä harvemmin on, varsinkin jos on saksasta tuotu. Samoja ongelmia on muissakin merkeissä josset satu tietämään ?

        Siinä olet oikeassa, että 70- ja 80-luvun autoissa ei ole juuri tuota samaa ongelmaa, mutta on kasapäin muita ongelmia. Mitään muuta et taida kyllä autoista näköjään tietääkään. Eipä kyllä koululaisen vielä tarviikaan....


      • sedanit tehdään
        oppia poikanen kirjoitti:

        Ensinnäkin on lähes täysin mahdotonta saada suomeen kiinassa kasattua BMW:tä. Auton tuominen esim. muuttoautona kiinasta on kannattamatonta, ja sittenkin se on parasta hankkia lähtiessä Suomesta/euroopasta.

        Toiseksi, suomeen uutena tuotuissa autoissa on lämmitetty/eristetty huohotin. Käytettyinä tuoduissa niitä harvemmin on, varsinkin jos on saksasta tuotu. Samoja ongelmia on muissakin merkeissä josset satu tietämään ?

        Siinä olet oikeassa, että 70- ja 80-luvun autoissa ei ole juuri tuota samaa ongelmaa, mutta on kasapäin muita ongelmia. Mitään muuta et taida kyllä autoista näköjään tietääkään. Eipä kyllä koululaisen vielä tarviikaan....

        Venäjällä, ääliöt älkää puhuko Kiinasta mitään.


      • on taas
        sedanit tehdään kirjoitti:

        Venäjällä, ääliöt älkää puhuko Kiinasta mitään.

        fiksua porukkaa liikenteessä. Suomeen myydyt BMW:t tehdään Saksassa tai Itävallassa (X3) tai USA:ssa (X5).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe