No, olen siis menossa 14 vuotta täyttävän tytön syntymäpäiville, enkä todellakaan tiedä, että mitä vien! Olisiko kenelläkään ideoita? Hinnan pitäisi olla siinä 20 kieppeillä. En kuitenkaan halua viedä pelkkää suklaata ja kukkia.
14 vuotiaalle lahjaksi?
4
971
Vastaukset
- D0lly
Itse olen 14vee tyttö ja jos minä itse saisin valita lahjan toivoisin ehkä jotain lahjakorttia hyvään vaateliikkeseen (esim. jim&jill/jack&jones/h&m) tai jonkun sarjan ihonhoitotuotteita.
- tytölle
Body Shopista kylpyvaahtopullo ja pesupallo tai
Yves Rocherista kylpyvaahtopullo ja pesupallo. - 14 vuotiaan mielipid
heis ! ite olen 14 vuotias tyttö ja nii luin jos tosta ylempää nii jos saisin ite valita et mitä haluisin vaikka vahemmilta lahjaks jossain 20e paikkeilla nii suklaata, meikkejä,rahaa? jotai voiteita tai lahjakortti tai jotai meikkipussi jonka sisällä on meikkejä ostettu ja vaikkas suklaata ja joku rasva :3
- Ihmiskunta Sinde
Vaihtoehto A. : Cd-levy, kerää kaveriporukalla mielipide mielimusiikista ja osta syntymäpäiväsankarille kyseisen bändin oma cd-levy.
Vaihtoehto B. : Jätä lahjat ostamatta ja onnittelut toivottomatta, perustellen kysymyksellä: "Mitä mää saan?"
Vaihtoehto C. Sijoita esim. kansalaisjärjestön toimintaan ja osta jäsenyys, johonkin yhdistykseen tai järjestöön eettisenä valintana, jossa vaaleanpunaisen kynän löytymistä, voi toivoa.
Vaihtoehto D. Lupaa kaikki hänen tekemänsä nuoriso-, ylä-asten ja murrosikäisten "sekoilut" anteeksi, kuin Prinsessa Ruusunen.
Vaihtoehto E. Kun prinsessa Ruususesta tuli kerran puhe, lupaa ja vanno, antavasi olla rauhassa Prinssiltä, ja vaivuta vielä tuttavaperheenkin lapset ikuiseen, 100-vuotiseen uneen, tylsyydestä.
Vaihtoehto F. Pelästy ja lupaa paikka laitoksesta, vaikka omastasi, tai edes lääkärin polikliininen käynti, ja osta mukaan vihko sekä pokkari.
Vaihtoehto G. Uudet juoksulenkkari, muistuta murskaamo-eleen ohjautumisesta sukupuolelle.
Vaihtoehto I. Uusi nahkatakki, kirpparilta, ja sukkahousuja, sekä sukkia koko rahalla, ja nuorisokulttuuri-tyyliin: punk, hevari ja hiphoppari.
Vaihtoehto J. Osta postista postikortti, syöksy BodyShoppiin, ja osta eettisen valinnnan meikkejä.
Vaihtoehto K. Osta uimahallin sarja-lippu, ja oma uusi pyyhe.
Vaihtoehto L. Kerro että olet valehdellut syntymäpäivän ja ettei sitä vietetä: "Koska rahaa on niin vähän...."
Vaihtoehto M. Lupaa että lopetat seurailusi, painostaen ja osta runokirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822