Uusi jäsen on ilmaantunut aikuiseen joukkoonne. Toivottavasti meistä tulee ystävät eikä vihamiehet. Pidetään yhteyttä.
Hyvää Iltaa
63
8580
Vastaukset
- Jäkäläkäpälä
tervetuloa. :)
- Jäsen2006
sinullekin Jäkäläkäpälä. Sullapa erikoinen nikki, ihan hauska. Mitenhän esim. Conan sen osaisi lausua :)
- Jäkäläkäpälä
Jäsen2006 kirjoitti:
sinullekin Jäkäläkäpälä. Sullapa erikoinen nikki, ihan hauska. Mitenhän esim. Conan sen osaisi lausua :)
taitaisipa siltä mennä kieli solmuun? ;D
- hilma-tantti
Jäsen2006 kirjoitti:
teretulos:))
- MaxBlast
Ei voi kuin hymyillä ja leveesti sittenkin. Tai oikeestaan nauratti jo ääneen. Siinä on vittuilut ja kirosanat sulassa sovussa tervetulo toivotusten kanssa samassa säkissä ja lähes koko vaki jengi äänessä ja jo osittain toistensa kraivelissa kiinni. Katsoppa vaikka vastausten otsikot erikseen. Niistä jo pystyy päättelemään millaiseen sirkukseen oot astunut....Aikuiseen joukkoon...just joo... :-D..........tän jälkeen nukuttaa ihan hyvin....ai niin tervetuloa vaan !
- Narttu
Eikös vain ole pienoiskoossa tyypillinen naisyhteisö "parhaimmillaan". Tätähän tämä:)) On se hyvä että joku miespuolinen käy täällä välillä naureskelemassa:D
- Marion.T
toistensa kraivelissa kiinni, yksi nikki on kiinni muiden kurkuissa ja luulee olevansa parempi kuin muut.
Omaa itseään voi tuoda esiin muutenkin kuin haukkumalla muita, jota tämä eräs tyyppi on tehnyt koko tämän ketjun ajan ja myös näköjään edellisten aloitusten ajan - mitä se kertoo hänestä? - suoraan livestä
Narttu kirjoitti:
Eikös vain ole pienoiskoossa tyypillinen naisyhteisö "parhaimmillaan". Tätähän tämä:)) On se hyvä että joku miespuolinen käy täällä välillä naureskelemassa:D
meidän kahvikämpästä.
Isoääninen "pullukka" vaan puuttuu pöydän päästä. - MaxBlast
Marion.T kirjoitti:
toistensa kraivelissa kiinni, yksi nikki on kiinni muiden kurkuissa ja luulee olevansa parempi kuin muut.
Omaa itseään voi tuoda esiin muutenkin kuin haukkumalla muita, jota tämä eräs tyyppi on tehnyt koko tämän ketjun ajan ja myös näköjään edellisten aloitusten ajan - mitä se kertoo hänestä?...tää on edelleen virtuaalimaailma tai virtuaalitodellisuus tai vaikka DisneyLand :-)...Lue nyt itse mitä edellä on kirjoiteltu. On kyllä mahtavaa huomata kuinka intensiivistä on osanotto keskusteluun. Suinpäin heittäydytään paskanheittoon ajattelematta tai että että "herra Google" löytänee sadan vuoden päästä vielä tuoreena säilyneen ulostuksemme ja muodostaa siitä profiloidun 2006 vuoden ihmismallin :-).....hymyilyttää entistä enemmän!
- hilma-tantti
Marion.T kirjoitti:
Omaa itseään voi tuoda esiin muutenkin kuin haukkumalla muita, jota tämä eräs tyyppi on tehnyt koko tämän ketjun ajan ja myös näköjään edellisten aloitusten ajan - mitä se kertoo hänestä?Miki olet katkera hänelle,ei sinun ole pakko välittää mitä netissä kirjoitetaan,onko tämä palsta sinulle tärkeämpää kuin oma IRL-elämäsi??
Jos on niin sinulla on heikko itsetunto,anteeksi vain. - Ropeter
hilma-tantti kirjoitti:
Miki olet katkera hänelle,ei sinun ole pakko välittää mitä netissä kirjoitetaan,onko tämä palsta sinulle tärkeämpää kuin oma IRL-elämäsi??
Jos on niin sinulla on heikko itsetunto,anteeksi vain.Oot hiukan myöhässä kun vastailet kaikkiin keskusteluihin ... tai ainakin yrität! Jengi on nukkumassa jo...net on katsos yli 50v ja tarttee unensa :-)....voit silti esittää viksua ja vilmaattista yksinäsi :-)..kivahan tuota on seurailla...
- hilma-tantti
Ropeter kirjoitti:
Oot hiukan myöhässä kun vastailet kaikkiin keskusteluihin ... tai ainakin yrität! Jengi on nukkumassa jo...net on katsos yli 50v ja tarttee unensa :-)....voit silti esittää viksua ja vilmaattista yksinäsi :-)..kivahan tuota on seurailla...
Annan anteeksi huonon pakkoruotsin taitosi,nuku hyvin:)
- Ropeter
hilma-tantti kirjoitti:
Annan anteeksi huonon pakkoruotsin taitosi,nuku hyvin:)
"täti" sitten :-)...olkoon niin. Jokainen saa tehdä omat johtopäätöksensä.
- taida tietää
selvästikään asioiden oikeaa laitaa. Marion on yksi ilkeimmistä ja kieroimmista ihmisistä mitä täällä palstalla on. Jos lueskelet vain noita itsesäälissä piehtaroivia marttyyrimaisia vuodatuksia, saat tietysti sen kuvan että Marion on voimakas ja väärin kohdeltu nainen. Etpä tietenkään tiedä kaikkea kun ne kaikkein sairaimmat tekstinsä kirjoittaa ilmannikkiä! Minä sanoisin että hän on hermosairas, säälittävä tapaus:( Tarvitsee oikein tukijoukkoja haukkumaan muita. Tarvitseeko voimakas nainen tukijoukkoja? Ei varmasti!! Se ihminen on kirjoitellut ilman nikkiä niin törkeitä uhkailuja kuten esim."Kaivat itsellesi kuoppaa"ym. vastaavaa kuoppaan juotumisuhkailua.
Käyn täällä harvakseltaan ja naureskelen noita hehtaarikirjoitteluja. Oli Marionin teksti taas yhtä pitkä kuin se hihhulin joka tänne kirjoittelee. Jospa yksi Marionin persoonista on tuo matkasaarnaaja:DDDD
Kiireitä kun tuntuu hänellä puheittensa mukaan olevan ja saa kuulemma täältä apua ja vinkkejä, varmaankin niihin multipersoonakirjoitteluihinsa, toivottavien terapiassa käyntiensä lomassa.
- Ihanainen
Kiva kun tulit. TERVETULOA! Ihmeellinen on elämä, se näkyy tällä palstalla myös kaikissa sanoiksi puettavissa muodoissaan.
Antoisia hetkiä, ystävyyden merkeissä. - MaxBlast
...krohm.....olisiko liikaa pyydetty jos Jäsen2006 voisit kertoa ensivaikutelman tästä Sinua kohdanneesta huomiosta ja mille se nyt yleensä tuntuu tulla tällaisen yhteisön jäseneksi?
- Jäsen2006
Hyvää huomenta vaan kaikille kanssasisarille ja
-veljille.
Vastaanotto on ollut suoraan sanoen tyrmistyttävä. Eilen illalla pää oli pyörryksissä tuosta viestitulvasta, jota täytyy vieläkin sulatella.
Joillakin on selvästi tarvetta tarkastella omaa käyttäytymistään ja voisi olla hyvä yön yli nukuttuaan lukea omia kirjoituksiaan. Sekin voisi avata silmiä.
Mutta minä olen täällä uusi, joten en ala antamaan neuvoja teille konkareille. Jokaisen pitäisi tietää missä menee mauttomuuden ja hyvän käytöksen raja. - Jäsen2006
Jäsen2006 kirjoitti:
Hyvää huomenta vaan kaikille kanssasisarille ja
-veljille.
Vastaanotto on ollut suoraan sanoen tyrmistyttävä. Eilen illalla pää oli pyörryksissä tuosta viestitulvasta, jota täytyy vieläkin sulatella.
Joillakin on selvästi tarvetta tarkastella omaa käyttäytymistään ja voisi olla hyvä yön yli nukuttuaan lukea omia kirjoituksiaan. Sekin voisi avata silmiä.
Mutta minä olen täällä uusi, joten en ala antamaan neuvoja teille konkareille. Jokaisen pitäisi tietää missä menee mauttomuuden ja hyvän käytöksen raja.vasta nyt huomasin, että puolet eilisistä kirjoituksista on poissa. Joku siis katuu selvästi tekosiaan...
- Pirre*
on tiällä joskus mukavvoo..:)
- Jäsen2006
savonmuan tyttööitä. Kiitosta vuan tervehyksestä. Kahotaan nyt miten mukavoo tulloo olemmaa.
- Pirre*
Jäsen2006 kirjoitti:
savonmuan tyttööitä. Kiitosta vuan tervehyksestä. Kahotaan nyt miten mukavoo tulloo olemmaa.
kuulluu olla kaks teetä ; kahottaan ..:))
- Jäsen2006
Pirre* kirjoitti:
kuulluu olla kaks teetä ; kahottaan ..:))
muuten oikein? Vau.
- Pirre*
Jäsen2006 kirjoitti:
muuten oikein? Vau.
ei se niin nuukkoo ou...:)
- ohmi
Tervetuloa sekalaiseen seurakuntaan:))
Luin suurinpiirtein yöllä kotiin tultuani ketjut läpi.
En löytänyt sopivia sanoja kommentointiin,kaikki hymiötkään ei olisi siihen piisanneet.:))
Sait varmaan reippaan esikuvan "tulevasta".
Itse olen pyöriskellyt täällä vasta puolisen vuotta,joten kokemuksen rinta ääntä ei paljon ole.
Huonoja päiviä löytyy niin täältä kuin muualtakin.
Työniloja kaikille!- Jäsen2006
sinullekin toivotuksista. Vauhdikkaasti alkoi :)
- MaxBlast
Nyt kun katsoo viestiketjuja niin ne on tosiaan muuttuneet joissain paikoin kummallisiksi ja ihan käsittämättömiksi. Tuo poistohomma ei välttämättä ole kiva juttu.... joku kun lukee ensimmäistä kertaa eilisen raapusteluja niin saa kuvan ettei tämän avoimenosaston aikuisilla(!) asukeilla ole kaikki kotona :-)....mutta pääasiahan on toteutunut :-))
- rosalii
ja tervetuloa palstoille
itse olen kirjoitellut tänne noin puolen vuoden ajan
ja samoihin aikoihin kai myös ensikerran eksyin tänne
vierailtuani ensi treffit palstoilla,
täällä on kuitenkin silleesti hauskempaa kun voi vaihtaa ajatuksia kaikilta elämän alueilta
kompastuskiviäkin tietysti on matkan varrelle sattuntut, vaan eihän se kaatuminen vaikeeta ole,
ylösnouseminen tuottaa vaikeuksia..joskus
vaan sitten taas pölyt putsataan ja eteenpäin....
ps.
täällä puhutaan kyykyttämisestä...mutta kyllä se reilu rähmälleen meno on sittenkin reilumpaa :D- Jäsen2006
tervehdys uudelta Jäseneltä.
- Papparainen-52
mielenkiinnolla olen seurannut jo jonkin aikaa täällä käytäviä keskusteluja, että tiedän tämän palstan kisailuista.
Harvemmin olen kirjoittanut mitään.
Katsotaan josko nyt kirjautuneena saisin keskusteluakin aikaan.- Jäsen2006
Katsotaan, jäänkö minäkin sivustaseurajaksi vai en, tulevaisuus näyttää miten täällä viihtyy. Joskus on tietysti parempi pitää suunsa kiinni.
- hilma-tantti
Tervetuloa sinullekin!
- toivontytär
ollos tervetullut joukkoon tummaan, sotkeutumaan moneen juttuun kummaan,tosikoita veitikoita löytyy,
kun vaan hiukkasenkin pöyhii..- Jäsen2006
väkeä täällä, kiitos sinulle.
Kiva ku uusiaki "näkyy"...toivottavasti viihdyt..:)
Mä olen yks tän palstan "salamatkustajia"...eli ikä ei ihan riitä numerollisesti mut muuten kyllä...:DD- Jäsen2006
Mii-su! Enköhän viihdy, hiljaista vain näyttää olevan näin päiväsaikaan.
- norMix evk
Aika hoitaa tuon ikäkysymyksen!
- animattiN
Jäsen2006 kirjoitti:
Mii-su! Enköhän viihdy, hiljaista vain näyttää olevan näin päiväsaikaan.
Joko töissä tai katsovat kisoja, enkä minäkään ole kiusaamassa niin ei ole säpinää. Niin jäi siinä kinastelun lomassa se minun tervetuloa toivotus pois joten sanon sen siis nyt. Kohta joku löytää tästäkin viestistä moitittavaa ja tappelus alkaa. :)))
- Jäsen2006
animattiN kirjoitti:
Joko töissä tai katsovat kisoja, enkä minäkään ole kiusaamassa niin ei ole säpinää. Niin jäi siinä kinastelun lomassa se minun tervetuloa toivotus pois joten sanon sen siis nyt. Kohta joku löytää tästäkin viestistä moitittavaa ja tappelus alkaa. :)))
Saako täällä kaikki näin ylenpalttisesti toivotuksia osakseen, tuntuu kyllä ihanalle.
Tosiaankin, kisat on menossa mutta ne ei jaksa mua tällä erää kiinnostaa. Ja töistä on muutama päivä vapaata, joten vapaa-aikaa on.
Oletko itse myös lomalla tai kotiäiti/työssä...
oliko liian tungetteleva kysymys? Saa jättää myös vastaamatta. Mukavaa päivää kuitenkin toivottelen. - animattiN
Jäsen2006 kirjoitti:
Saako täällä kaikki näin ylenpalttisesti toivotuksia osakseen, tuntuu kyllä ihanalle.
Tosiaankin, kisat on menossa mutta ne ei jaksa mua tällä erää kiinnostaa. Ja töistä on muutama päivä vapaata, joten vapaa-aikaa on.
Oletko itse myös lomalla tai kotiäiti/työssä...
oliko liian tungetteleva kysymys? Saa jättää myös vastaamatta. Mukavaa päivää kuitenkin toivottelen.Ettet edes vastaa sen eilisen jälkeen, tuntui kivalle nyt.
No en ole kertaakaan nähnyt että uusi esittelee itsensä joten tämä on ihan kiva juttu jos siittä tulis vaikka tapa.
Kisat ei oikein kiinnosta minuakaan ja kotiäitinä olen eli työttömänä. Sinullekkin mukavaa päivän jatkoa jos ei täällä sit nähä päivän mittaan. :) - Jäsen2006
animattiN kirjoitti:
Ettet edes vastaa sen eilisen jälkeen, tuntui kivalle nyt.
No en ole kertaakaan nähnyt että uusi esittelee itsensä joten tämä on ihan kiva juttu jos siittä tulis vaikka tapa.
Kisat ei oikein kiinnosta minuakaan ja kotiäitinä olen eli työttömänä. Sinullekkin mukavaa päivän jatkoa jos ei täällä sit nähä päivän mittaan. :)vastataan ystävällisyydellä. Niin kuin sinä nyt. Paha kieli saa muut nousemaan vastaan.
- animattiN
Jäsen2006 kirjoitti:
vastataan ystävällisyydellä. Niin kuin sinä nyt. Paha kieli saa muut nousemaan vastaan.
On totta, joskus vain tunteet kuumenee liikaa. ;)
- Korpikenraali
Tervetulloa..lisseä väkkeä,loajemmin mielipitteitä.
- Jäsen2006
Mitäpä kenraal? Eikö se oo luajemmi eikä loajemmi?
- tulollaai
Jäsen2006 kirjoitti:
Mitäpä kenraal? Eikö se oo luajemmi eikä loajemmi?
Me täällä ylempänä "ahtaammalla" itärajalla sanomma että loajemmin, sitte ku mennää alemmas kaikki on luajempaa.
- animattiN
Mitkä lukijamäärät sivullasi on, nyt ainakin olet tunnettu. :)
- Jäsen2006
Enpä olisi uskonut kun muutaman rivini kirjoitin. Mutta tulipa nyt esiteltyä itseni, toivottavasti ei tuntunut tyrkyttämiseltä.
- animattiN
Jäsen2006 kirjoitti:
Enpä olisi uskonut kun muutaman rivini kirjoitin. Mutta tulipa nyt esiteltyä itseni, toivottavasti ei tuntunut tyrkyttämiseltä.
Tyrkytänyt itseäsi. :)
- julkisuutta
Jäsen2006 kirjoitti:
kun galleriasivusi ei ole jukinen?:)
- Uskalias kysymys
animattiN kirjoitti:
Tyrkytänyt itseäsi. :)
joudat vastaamaan näihin kaikkiin? Istutko jatkuvasti sen koneen ääressä? jos niin , niin sun pitäis mennä hoitoon. Sä oot nettiriippuvainen!
- animattiN
Uskalias kysymys kirjoitti:
joudat vastaamaan näihin kaikkiin? Istutko jatkuvasti sen koneen ääressä? jos niin , niin sun pitäis mennä hoitoon. Sä oot nettiriippuvainen!
Kaikkiin???
- Jäsen2006
julkisuutta kirjoitti:
kun galleriasivusi ei ole jukinen?:)
kun en tiedä mitä se on. Mutta tietonihan eivät kuulu kenellekään - edes sinulle, ystäväiseni.
- sähän voit
Jäsen2006 kirjoitti:
kun en tiedä mitä se on. Mutta tietonihan eivät kuulu kenellekään - edes sinulle, ystäväiseni.
esiintyä milloin minäkin sukupuolena tai olla jopa androgyyni. Eihän siellä sivulla mitään henkiklökohtaisia tietoja tarvitse olla, mutta on ihan kiva katsella sellaisia galleriasivuja joissa on nähty vaivaa, saa jonkinnäköisen käsityksen ihmisestä jos on mielimusiikki, lempilinkkejä, aforismeja ym. Mutta todella sympaattisa sivuja onkin harvassa. Et näköjään kuulu niihin ihmisiin. Anteeksi että kysyin.
- Jäsen2006
sähän voit kirjoitti:
esiintyä milloin minäkin sukupuolena tai olla jopa androgyyni. Eihän siellä sivulla mitään henkiklökohtaisia tietoja tarvitse olla, mutta on ihan kiva katsella sellaisia galleriasivuja joissa on nähty vaivaa, saa jonkinnäköisen käsityksen ihmisestä jos on mielimusiikki, lempilinkkejä, aforismeja ym. Mutta todella sympaattisa sivuja onkin harvassa. Et näköjään kuulu niihin ihmisiin. Anteeksi että kysyin.
jauhetaan samasta asiasta?
En vain halunnut sitä julkiseksi. Tee sinä itsestäsi se sympaattinen sivu. - on jo
Jäsen2006 kirjoitti:
jauhetaan samasta asiasta?
En vain halunnut sitä julkiseksi. Tee sinä itsestäsi se sympaattinen sivu.sellainen:))
- kirjaudu
on jo kirjoitti:
sellainen:))
nimimerkilläsi sisään ja tarjoo meille kalleriaasi luettavaks???????
- kyselet
kirjaudu kirjoitti:
nimimerkilläsi sisään ja tarjoo meille kalleriaasi luettavaks???????
kun ei omaskaan ole näkyvillä? Vähän epäilyttää mahdatko mikään uusi olla tällä palstalla, on tyyli vähän sen sorttinen:/
- Lueppas
kyselet kirjoitti:
kun ei omaskaan ole näkyvillä? Vähän epäilyttää mahdatko mikään uusi olla tällä palstalla, on tyyli vähän sen sorttinen:/
uudestaan, mitä kirjoitit. Näin se pilkka sattuu omaan nilkkaan. Kuka kysyi ja mitä??????
- Einott
Uusi tulokas minäkin suomi 24:n palstoilla.
Pukkas mullekkin laajaakaistaa.
Tietty heti piti rynniä kokeilemaan.
Löytyykö penkin päästä vielä tilaa.- animattiN
Sinullekkin ja kyllä aina tilaa löytyy. :)
- Jäsen2006
Varmasti löytyy sullekin vielä tilaa. Tervetuloa (näin vanhana jäsenenä voin jo toivotella).
Sinulle, kuin myös kaikille muille uusille..:)
ps. penkin piä jatkkuu sitä mukkoo kun uusia kirjoittajia tulee, ja meitä vanahoja jiäpi aina joku poissii...* mie en..:/ *- ohmi
Ohkaselle miehelle vielä penkkiä näättäs riittävän.
Joten tervehdys vaan ohmiltai. - Einott
Ja olikohan yksi herrakin.Tervetuloa toivotuksista.
Duunissa Herrat kaikessa armeliaisuudessaan sallivat valtakunnan verkon käytön.
Hyvä näin kiitos ja kumarrus heille.
Ketjusta on poistettu 277 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603