jämsänkoskelaiset

hoi!

tunteeko kukaan jesseä(en oo ihan varma nimestä) jämsänkoskelta? Ikää vaikea arvioida,mut ainakin yli kolmekymppinen on. Liikkuu kävellen, ainakin keskustan alueella, autolla en oo hänen nähny ikinä ajalevan, voihan olla et ajelee, mut en oo vaan nähny.
Käyttää usein jotain tuulipukua tai sit tuulihousuja ja mustaa toppatakkia ja musta pipo päässä.
On vissiin vähän viinaan menevä, niin ainakin oon kuullu. Kasvot on vähän sellaset punakat.
OOn nähny hänet monesti ärrän lähettyvillä ja ärräällä täyttelemässä jotain veikkauslappuja tai jotain ja pelikoneita pelaillu(kai en oo ihan varma).
Liikkuu aina yksin, en tiedä onko hällä ystäviä, ainakaan naista en oo nähny.
En tiedä miks mua kiehtoo tää tyyppi, ei olla edes koskaan juteltu. mut katseemme kohtaa aina kun näemme ja vähän kauemminkin. Hän on jotenkin niin ihana, mutta hän ei kyllä tiedä varmaan mun nimeä, mut näytää olevan kuitenkin kiinnostunut, tai sitten katselee kaikkia naisia kauan, nimittäin välillä jää oikein paikoileen seisomaan ja tuijottamaan, en tiedä miksi...ja minä tuijotan takas, jotakin meidän välillä on vaikkei edes tunneta toisiamme.
Kertokaa jos luulette tietävänne kyseisen tyypin.

8

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoppo ja

kulkee tuulipuvussa naama punasena!!!

Minkäköhän näkönen sinäkii oot??

• alkuperäne

niin kuulostaa aika karmeelta toi et juo paljon ja kulkee tuulipuvussa (en oo muuten varma tosta juomisesta), mut en tiiä mikä siinä kiehtoo. Ei se nyt ihan ruma oo, on ihan hyvä kroppa ja ihan kohtalaisen näkönen muutenkin. Itse oon tosi nuori ja kaunis kai (ainakin aika usein yritetään iskeä, pyydetään leffaan ja silleen). En sit tosiaan tiiä mikä tossa tyypissä kiehtoo, järki sanoo kyllä et unoha jos kova juomaan...

• Työkaveri

Joo, se on Jesse. Joku koira tai mies koiran vaatteissa.
      Punahko nassu ja antaa tassua. Oikein hyvä kaveri, töissä paperitehtaalla, hiukan tyhymä, mutta ei pure kättä, jossa ojennetaan ruoka.
      Mukava kaveri, mutta juo viunaa, pelaa pelejä, luulee voittavansa. Pitkävetoa ilman vihjeitä.
      Kyyyllä se on mukava punanaama ja kiltti mies. Ota se lemmikiksi.

• alkuperäine

sen työkaveri? Oon miettinykkin et onko tehtaalla töissä.
        Oon kyllä ihmetelly et miks se on aina yksin ja liikkuu kävellen aina, onks se sit juonu ja pelannu rahansa? Kun vaatteetkaan ei niin erikoiset oo...ja ei taida autoakaan omistaa.
        Mikä sen sukunimi on? OOn kuullu, mut en muista.
        Naisiakaan sillä ei varmaan hirveesti oo ollu?
        Vähän säälittävältähän se toisaalta vaikuttaa, mut se tuojottaa aina tosi kauan, en tiedä miksi.

• Kommunisti Vuorennnokka
        alkuperäine kirjoitti:

sen työkaveri? Oon miettinykkin et onko tehtaalla töissä.
        Oon kyllä ihmetelly et miks se on aina yksin ja liikkuu kävellen aina, onks se sit juonu ja pelannu rahansa? Kun vaatteetkaan ei niin erikoiset oo...ja ei taida autoakaan omistaa.
        Mikä sen sukunimi on? OOn kuullu, mut en muista.
        Naisiakaan sillä ei varmaan hirveesti oo ollu?
        Vähän säälittävältähän se toisaalta vaikuttaa, mut se tuojottaa aina tosi kauan, en tiedä miksi.

Kaikki me olemme tehtaalla töissä. Meillä on punakka naama ja me katsomme sinua pitkään; onhan sinulla pillu.
        hän arvostaa naista. On ollut naimisissa tai melkein ja on lapsi. Hän kulkee niissä samoissa vaatteissa, samoja katuja, samaa katua, kulkee luoksesi ja ohi ja melkein sinuun. Hän tietää kyllä: eilinen meni jo.
        Olen katsellut sinua. Sinulla on hyvä silmä taskussasi, on hyvä käsi takana selän.
        Olen katsellut sinua.
        Olet selkeä ihminen, jos saisin nukkua kanssasi ja me näkisimme samaa unta, heräisimme samaa unta huutaen.
        Punaposkinen mies oli ensimmäisessä väritelevisiossa. Kuva teki säteen.

• alkuperäne
        Kommunisti Vuorennnokka kirjoitti:

Kaikki me olemme tehtaalla töissä. Meillä on punakka naama ja me katsomme sinua pitkään; onhan sinulla pillu.
        hän arvostaa naista. On ollut naimisissa tai melkein ja on lapsi. Hän kulkee niissä samoissa vaatteissa, samoja katuja, samaa katua, kulkee luoksesi ja ohi ja melkein sinuun. Hän tietää kyllä: eilinen meni jo.
        Olen katsellut sinua. Sinulla on hyvä silmä taskussasi, on hyvä käsi takana selän.
        Olen katsellut sinua.
        Olet selkeä ihminen, jos saisin nukkua kanssasi ja me näkisimme samaa unta, heräisimme samaa unta huutaen.
        Punaposkinen mies oli ensimmäisessä väritelevisiossa. Kuva teki säteen.

mikä sekopää oot? Puhut sekavia.

• Ruubiini
        alkuperäne kirjoitti:

mikä sekopää oot? Puhut sekavia.

Jos kaikki raha menee pelaamiseen, niin Biotie Therapies tarjoaa sijoittajalle vaihtoehdon.
        Kyllä: Jesse James varasti rikkailta, koska se oli kannattavaa ja köyhillä ei ole mitään mistä ottaa. Jesse James kuoli selkäänammuttuna.
        R-kioskilla tavataan.

• höh
        Ruubiini kirjoitti:

Jos kaikki raha menee pelaamiseen, niin Biotie Therapies tarjoaa sijoittajalle vaihtoehdon.
        Kyllä: Jesse James varasti rikkailta, koska se oli kannattavaa ja köyhillä ei ole mitään mistä ottaa. Jesse James kuoli selkäänammuttuna.
        R-kioskilla tavataan.

höh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4556
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      88
      4262
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3718
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3647
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2687
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2488
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2382
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2369
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2359
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2234
    Aihe