Siis ku mä haluan olla sairaalloisen paljon laiha. En vaan jaksa liikkua ja syön päiväs paljon herkkuja ja suklaata. Mä en saa oksennettuu ja se on ällöttävää vaikka tavallaan sitä haluankin. Jos oon yksin kotona ni mä pelkästään pureskelen jotkut herkut enkä nielase, muttaku sitä pitää tehdä salaa, ettei äiti nää, mut halu ois kumminki kova vain pureskella ne, vaikka taas toisaalta tietty kovempi halu ois nielasta ne mut sit taas lihoo!
Joo, kuulostaa tyhmältä. Mut onko mulla joku syömishäriö? Mun mielestä ei todellakaan ole, koska se ei ole pakonomaista.
Onko muita herkkujen ylimpiä ystäviä ja samat oireet? Miten ootte sit tullu kauniiks ja laihoiks, antakaa vinkkejä!
laiha?
2
669
Vastaukset
- pinki-
mulla on vähä sama ongelma. välil tekee mieli oksentaa mut sit taas järki sanoo et ei! oon kyl pari kertaa oksentanukki ja haluisin niiiiiiiiin hirveesti olla laiha! mutta vinkkejä mul ei oo:/ montas vuotta oot? ite oon 13
- Pinja
"Miten ootte sit tullu kauniiks ja laihoiks, antakaa vinkkejä!"
hah! Minä en ole koskaan näyttänyt näin kamalalta. mitä sillä laihuudella, kun ei kehtaa pukeutua kuin ylisuuriin vaatteisiin, jottei kukaan huomaa kuinka olen lihonnut taas kilon.
minusta on kauneus kaukana. näytän elävältä kuolleelta. siltä, että olisin valmis luovuttamaan kokonaan - aivan kuin olenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434006Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513651- 703218
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933087Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882066- 352028
- 241889
- 311841
- 341830
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231774