V70 8/97 mallin STEREO (alkup.)

CD-BOXI???

Kertoisitteko mistä saisi, tai saako yleensä CD-laatikkoa tähän malliin, ja minkä merkkinen on tässä mallissa oleva soitin? Tuttavapiirini kertoili että 6-cd:n boxi olis joissain malleissa vakiona. Kuvan perusteella tää minun soittimeni malli olisi SC-802-Audio-System. Onkohan vaikea asentaa boxi, jos nyt mistä löytyy?? Auto on ollut minulla vain muutaman päivän ja on eka Volvo-merkkinen, joten ei pahemmin voi kokemuksesta puhua. Auttaisi varmaan jos löytäisin Suomen kielisen käyttöoppaan jostain! Kiitos etukäteen.

9

7085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUDE

      Sulla kaiketi on nyt laite, josta puuttuu cd-soitin. Mulla oli sama onkelma ja yritin metsästää boxia mutta tuloksetta. Laitehan on Alpinen valmistama mutta Volvo on suojannut laitteen niin, ettei siihen käy suoraan saman merkkinen cd-vaihtaja. Kun kyllästyt etsimiseen, voit ottaa muhun yhteyttä! Mulla on nimittäin myytävänä SC-805, jossa mukana siis; radio mankka cd-soitin!

      • alkuperäinen soitin?

        Jos en löydä mistään sitä volvon cd-boxia niin kyllä voin ostaa sen soittimen. Miksi muuten myyt, onko se ikäänkuin jollain tavalla epäkuntoinen vai muuten niin romu? Ja sitten tietty hinta? Mutta jos 6-cd:n laatikko löytyy niin ottaisin sen mieluummin.


      • JUDE
        alkuperäinen soitin? kirjoitti:

        Jos en löydä mistään sitä volvon cd-boxia niin kyllä voin ostaa sen soittimen. Miksi muuten myyt, onko se ikäänkuin jollain tavalla epäkuntoinen vai muuten niin romu? Ja sitten tietty hinta? Mutta jos 6-cd:n laatikko löytyy niin ottaisin sen mieluummin.

        Laite on täysin kunnossa. Ostin sen edelliseen (850) Volvooni, kun siitäkin puuttui cd-soitin. Kun sitten vaihdoin auton viime lokakuussa uudempaan, jäi tämä laite ylim. jäljelle. Hintana pidän 340€. Itse maksoin 440€(kuitti löytyy) ja Biliasta jos uuden hakee on hinta 1100€. Cd-boxi Biliassa muistaakseni saman hintainen. Soittele jos kiinnostaa p. 09-4155 2307.


      • V70 AWD

        > Laitehan on Alpinen valmistama mutta Volvo on
        > suojannut laitteen niin, ettei siihen käy suoraan
        > saman merkkinen cd-vaihtaja.
        Kyllä mulla vaan Alpinen boxi toimii jo kuudetta vuotta Volvossa, V70 -99


      • JUDE
        V70 AWD kirjoitti:

        > Laitehan on Alpinen valmistama mutta Volvo on
        > suojannut laitteen niin, ettei siihen käy suoraan
        > saman merkkinen cd-vaihtaja.
        Kyllä mulla vaan Alpinen boxi toimii jo kuudetta vuotta Volvossa, V70 -99

        Mikä malli sulla on käytössä (Volvon soitin sekä Alpinen mallikoodi)? Kai jotakin adapteria käytät? Vois vaikka itsekin hommata. Nyt kun on käytössä SC-805, radio,mankka,cd-soitin.


      • ...myös lisä tietoo ALPINESTA
        V70 AWD kirjoitti:

        > Laitehan on Alpinen valmistama mutta Volvo on
        > suojannut laitteen niin, ettei siihen käy suoraan
        > saman merkkinen cd-vaihtaja.
        Kyllä mulla vaan Alpinen boxi toimii jo kuudetta vuotta Volvossa, V70 -99

        Mikähän boxi mahtais käydä(malli) alpinelta tohon volvon alkuperäiseen ilman cd:tä olevaan soittimeen, jossa on kuitenkin valmius cd:lle?
        Malli olis tuo sc-802. Ite ostin sitikan alkuperäis soittimeen Blaupunktin 10 cd:n laatikon ja johtonyytin(adapteri)ja ratissa olevat säädöt pelaa mainiosti. Volvo olis toisena pirssinä ja siinä ei oo cd:tä mut tuo kyseinen sc-802!


      • V70 AWD
        JUDE kirjoitti:

        Mikä malli sulla on käytössä (Volvon soitin sekä Alpinen mallikoodi)? Kai jotakin adapteria käytät? Vois vaikka itsekin hommata. Nyt kun on käytössä SC-805, radio,mankka,cd-soitin.

        Soitin on Volvon SC-813 (vakio AWD:ssä -99) ja boxi Alpinen CHM S611 (vai onko se 5611, on niin huono fontti). Ymmärtääkseni ei tarvittu adapteria ja johtokin oli valmiina, mutta tuosta en ole varma kun en itse asentanut. Boxi asennuksineen maksoi n. puolet Volvon boxista, joten jos adapteri tarvittiin, niin se oli kyllä sitten halpa.
        Asennus tapahtui Jenkeissä, joten en voi enää kysyäkään mitä tekivät. Mutta löytyiskö googlella noilla halusanoilla? Tai Brickboardin sivuilta.

        Itse en kyllä enää mitään boxeja laittelisi, kannettava MP3-soitin ja siihen perään iTrip-radiolähetin...


      • V70 AWD
        V70 AWD kirjoitti:

        Soitin on Volvon SC-813 (vakio AWD:ssä -99) ja boxi Alpinen CHM S611 (vai onko se 5611, on niin huono fontti). Ymmärtääkseni ei tarvittu adapteria ja johtokin oli valmiina, mutta tuosta en ole varma kun en itse asentanut. Boxi asennuksineen maksoi n. puolet Volvon boxista, joten jos adapteri tarvittiin, niin se oli kyllä sitten halpa.
        Asennus tapahtui Jenkeissä, joten en voi enää kysyäkään mitä tekivät. Mutta löytyiskö googlella noilla halusanoilla? Tai Brickboardin sivuilta.

        Itse en kyllä enää mitään boxeja laittelisi, kannettava MP3-soitin ja siihen perään iTrip-radiolähetin...

        Täällä on Alpinen kaapelin pinnijärjestys ja
        vähän ohjeita:
        http://kettlemoraine.com/misc/jagsub.htm


    • harri100

      minulla on cd laatikko volvoon 0504695832

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe