Hei! Olen lähdössä Kantoniin 14.3. ja mietin tässä viisumihakemusta: Pitääkö hakea multiple viisumia jos on tarkoitus käydä Hong Kongissa ja Macaossa vai riittäkö single Kiinan viisumi?
-Jussi
Viisumiasiaa
7
1291
Vastaukset
- shanghaista
jos reittisi on siis Kanton-HK-Macao-Kanton, eli paluulentosi on manner-Kiinan puolelta, niin sitten tarvitset tupla/multiple entry viisumin Kiinaan.
- vielä...
... onko edes mahdollista saada multiplea, jos on ensimmäinen Kiinan reissu. Tupla pitäisi olla mahdollinen, mutta muistaakseni multipleen vaaditiin, että on aikaisemmin hakenut singlen tai doublen.
- sss
Jos vielä voit vaikuttaa lentoihin, niin halvin viisumiratkaisu on lentää Honkkariin ja ostaa sieltä viisumi Kiinaan.
- xia
ostaa viisumin? Ja tarviiko valokuvat? Ja kauanko kestää viisumin saanti? Löytyykö joltain tietoa?
- shanghaista
xia kirjoitti:
ostaa viisumin? Ja tarviiko valokuvat? Ja kauanko kestää viisumin saanti? Löytyykö joltain tietoa?
Visas for mainland China can be obtained in Hong Kong. They require one photo and usually take three working days to process. Visas can be obtained through the Visa Office of People's Republic of China, Office of the Commissioner of the Ministry of Foreign Affairs of the People's Republic of China in Hong Kong, China Travel Service (HK) Ltd, or China International Travel Service HK Ltd.
- xia
koska poistut virallisesti Kiinasta kun käyt Honkkarissa ja jos palaat takaisin Kantoniin niin silloin saavut toisen kerran Kiinaan joten tarvitset double-viisumin.
- Ritu
Pitää hankkia multi viisumi,
Olemme lähdössä 17.03 ja jätin viisumianomuksen jo sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882