Ahvenanmaalle

miten?

Niin, tämä viesti nyt ei varsinaisesti tänne kuulu, mutta miten pääsee Helsingistä/(Turusta) Maarianhaminaan? Olisin kiitollinen eri vaihtoehdoista.... Paateilla, lentsikalla??!...
Luetelkaas kaikki vaihtoehdot kalleimmasta halvimpaan jos vaan tiedätte! Kiiitooos :)!

16

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

      junaa, se on ainakin halpa.

    • Tepi

      Tilauslento Copterlinelta tai vaikka tTrkuairilta tai joltain muulta lienee kallein, sitten Air Åland ( http://www.airaland.com/ ), laivamatkat Hesasta ja Turusta. Ilman hyttiä Turusta lienee halvin.

    • Saaristosta

      On mennä losseilla ja yhteysaluksilla. Osa niistä on mukavia, osa ei. Ota yhteyttä vaikkapa Suomen saaristolaivoihin tai Tiehallitukseen. Bussilinjan nimi on Vainion linjat, jolla pitää ensin matkustaa Korppooseen.

      • elokuussa

        Eikö Airåland lennä elokuussa? Kävin sivuilla ja yritin etsiä lentoa joka menis Maarienhaminaan toukokuussa ja paluulento olisi sitten elokuun loppupuolella....
        Ei löytynyt lentoa elokuussa :( Däääääm!


      • finnair?
        elokuussa kirjoitti:

        Eikö Airåland lennä elokuussa? Kävin sivuilla ja yritin etsiä lentoa joka menis Maarienhaminaan toukokuussa ja paluulento olisi sitten elokuun loppupuolella....
        Ei löytynyt lentoa elokuussa :( Däääääm!

        Tekeekö Finnair lentoja M.haminaan?


      • matkustelija
        elokuussa kirjoitti:

        Eikö Airåland lennä elokuussa? Kävin sivuilla ja yritin etsiä lentoa joka menis Maarienhaminaan toukokuussa ja paluulento olisi sitten elokuun loppupuolella....
        Ei löytynyt lentoa elokuussa :( Däääääm!

        no sehän loppuu sitten lyhyeen kuin kanan lento, heheee...


    • Lotta28

      Maarianhaminaan pääsee mm. Viking Line ja Silja Line aluksilla. Katso www.vikingline.fi ja www.silja.fi

    • laivasta

      Siis jos et halua mennä yhteysaluksilla/losseilla, niin seuraavaksi halvin vaihtoehto on hypätä laivaan. Kansipaikka maksanee n. 15 egee Turusta. Helsingistä sama homma. Blue1 lentää Maarianhaminaan ainakin Turusta, kai Hesastakin. Tuskin kuitenkaan kovin tiheästi.

    • Mikä tilanne

      Ahvenanmaalla alkaa kohta muuttavien vesilintujen metsästys. Päätyykö ne turistien syötäviksi ja mikä on riski.


      Toinen huolen aihe on borrelioosi. Maakunnan vakiasukkaat rokotetaan,mutta entä matkailijat?

      • ????

        blue1:lla ei näyttänyt olevan lentoja ainakaan Helsingistä...
        Tuo finnair mietityttää, jos sil pääsis....
        Pitäis kyl ensin ottaa yhdyslento Helsinkiin. Olin löytävinäni lentoja Finnairilta Maarianhaminaan, mutta onko kellään henk.koht. kokemusta Finnairilla sinne lentämisestä?

        Tulipa sekava viästi ;)


      • kuules,
        ???? kirjoitti:

        blue1:lla ei näyttänyt olevan lentoja ainakaan Helsingistä...
        Tuo finnair mietityttää, jos sil pääsis....
        Pitäis kyl ensin ottaa yhdyslento Helsinkiin. Olin löytävinäni lentoja Finnairilta Maarianhaminaan, mutta onko kellään henk.koht. kokemusta Finnairilla sinne lentämisestä?

        Tulipa sekava viästi ;)

        Air Åland on TOSI paljon halvempi kun finnair!!


      • halååå
        kuules, kirjoitti:

        Air Åland on TOSI paljon halvempi kun finnair!!

        Air Åland on liettualainen lentoyhtiö. Sille on vaan annettu "ahvenanmaalainen" nimi imagosyistä.

        Varoisin sitä ehdottomasti.


      • = D
        halååå kirjoitti:

        Air Åland on liettualainen lentoyhtiö. Sille on vaan annettu "ahvenanmaalainen" nimi imagosyistä.

        Varoisin sitä ehdottomasti.

        minä ainakin kokeilen airålandia. lennot alkaen n 40 e... =D


      • lentää
        = D kirjoitti:

        minä ainakin kokeilen airålandia. lennot alkaen n 40 e... =D

        ei näytä airåland lentävän joka kuukausi, vai?...

        Ja hinnalla ei nyt väliä onko finnair vai joku halvempi --> saan luultavasti matkan ilmaiseksi, menenpä A.maalle millä tahansa.


    • yrittänyt, laitettu

      Kävellen!
      Jos se ei onnistu, matkusta Tallinnaan. Siellä sinua kohdellaan ihmisenä!

      • moukkia

        ja typerimpiä ihmisiä mitä olen tavannut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe