onko naisen

koolla merkitystä?

tykkäätkö enemmän lihavista vai laihoista naisista? Vai kelpuutatko vain sopusuhtaisen?

Onko rinnoilla merkitystä? Oletko isojen vai pienten rintojen ystävä? Vai onko se sinulle samantekevää?

nim. lesbo, jolle sopusuhtainen b-kuppi mimmi on vain se ainoa oikea

90

10682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ratkaisee

b-kuppi olisi ulkoisesti ihan ok, mutta pienempi / suurempi kävisi tietysti, mikäli naisen kokonaisuus olisi muuten ok. Ja etenkin luonne. Itse en kyllä pidä erityisen muhkeista naisista, mutta juuri tuossa "parhaassa" ja toivotussa kokosuhteessa pysyvätkin lienevät liikaa toivottuja. Luulen, että olen niitä harvoja kuitenkin, jotka pystyvät hautaamaan fyysisyyden henkisyyden alle, katsomaan kokonaisuutta ja mielen sopivuutta omalle itselleni...

• nyt ymmärrän

tarkoitatko siis että ihana luonne pelastaa 120kg F kuppisen naisen?

• järkyttynyt sopusuhtainen
        nyt ymmärrän kirjoitti:

Yritätkö viestiä, että 120kg F-kuppinen nainen ei ole kenenkään rakkauden arvoinen?
        Kuinka tästä maailmasta onkin tullut näin pinnallinen paikka...

• sitä tarkoitan..
        järkyttynyt sopusuhtainen kirjoitti:

Yritätkö viestiä, että 120kg F-kuppinen nainen ei ole kenenkään rakkauden arvoinen?
        Kuinka tästä maailmasta onkin tullut näin pinnallinen paikka...

kait saa mullakin olla mielipide?
        170/50

vai?

• suhteellisuudentajuinen
        sitä tarkoitan.. kirjoitti:

kait saa mullakin olla mielipide?
        170/50

vai?

Sitä pitää elää ja kokea oppiakseen, että elämä on kaikkein tärkeintä sisältäpäin elettynä ulkoisiin asioihin huomiota kiinnittämättä.

Onnekseni olen saanut lapsesta asti viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät täytä nykymaailman ulkonäkövaatimuksia liikuntarajoitteineen ja muine "vajavaisuuksineen". Sitä oppii lapsesta asti näkemään ihmisen sisälle, toisen sieluun, ja näkemään sen sisäisen kauneuden.
        Sen jälkeen sitä melkeinpä vaistomaisesti karttaa ihmisiä, jotka kovasti ulkonäköön tuijottavat.

Itse olen kuulemma söpö, ja minulle flirttaillaan. Olen kuitenkin oman kultani jo 16 vuotta sitten löytänyt, enkä hänestä luovu.

Muistakaa, että näitäkin lukevat ihmiset, jotka eivät täytä teidän vaatimuksianne esimerkiksi rintasyövän sairastettuaan tai kortisonilääkityksen takia. Mieti ennenkuin avaat suusi ja pahoitat jonkun mielen ajattelemattomuuttasi.

• loppui
        suhteellisuudentajuinen kirjoitti:

Sitä pitää elää ja kokea oppiakseen, että elämä on kaikkein tärkeintä sisältäpäin elettynä ulkoisiin asioihin huomiota kiinnittämättä.

Onnekseni olen saanut lapsesta asti viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät täytä nykymaailman ulkonäkövaatimuksia liikuntarajoitteineen ja muine "vajavaisuuksineen". Sitä oppii lapsesta asti näkemään ihmisen sisälle, toisen sieluun, ja näkemään sen sisäisen kauneuden.
        Sen jälkeen sitä melkeinpä vaistomaisesti karttaa ihmisiä, jotka kovasti ulkonäköön tuijottavat.

Itse olen kuulemma söpö, ja minulle flirttaillaan. Olen kuitenkin oman kultani jo 16 vuotta sitten löytänyt, enkä hänestä luovu.

Muistakaa, että näitäkin lukevat ihmiset, jotka eivät täytä teidän vaatimuksianne esimerkiksi rintasyövän sairastettuaan tai kortisonilääkityksen takia. Mieti ennenkuin avaat suusi ja pahoitat jonkun mielen ajattelemattomuuttasi.

vitsailut

tää on vakavien ja täydellisten ihmisten palsta

nim. otsa kurtussa

• Mutta onneksi olen dietillä..
        nyt ymmärrän kirjoitti:

Ehkä kohta "kelpaan" jollekin? Painoa minulla on 80 kiloa ja kuppikoko on 80F.. Ikävää, että asenteet ovat tuollaiset. Onneksi oma vaimoni pitää minua toistaiseksi kauniina.

• tartte eikä kannata
        Mutta onneksi olen dietillä.. kirjoitti:

Ehkä kohta "kelpaan" jollekin? Painoa minulla on 80 kiloa ja kuppikoko on 80F.. Ikävää, että asenteet ovat tuollaiset. Onneksi oma vaimoni pitää minua toistaiseksi kauniina.

uskoa--

osa varmasti pelkkää tsoukkia:)

• Empaattinen tosikko
        tartte eikä kannata kirjoitti:

uskoa--

osa varmasti pelkkää tsoukkia:)

Ulkonäkö on yksi asia, mihin ihminen aika vähän pystyy itse vaikuttamaan, jos luontoäiti ei ole ollut suopealla päällä.

Minua ainakin surettaa niiden ihmisten puolesta, jotka joutuvat kamppailemaan ulkonäkönsä takia joka päivä, ja joita on mahdollisesti koulussakin esimerkiksi kiusattu sen takia. En ymmärrä edes vitsailua toisten kustannuksella.

Itse olen ollut siitä onnekas, että on ulkonäkö kuulemma ihan ok --- ja siihen yhteen asiaan eli helposti nousevaan painoonkin olen pystynyt vaikuttamaan lopettamalla täysin sokerin, rasvan, alkoholin ja kaiken kaloripitoisen syömisen sekä ulkona tai kylässä käymisen. Nyt on tilanne hallussa, paino kohdallaan, joskin hiukan ulkopuolinen olo kun on aikamoista kieltäytymistä koko elämä kokoajan.

• rva möykky
        Empaattinen tosikko kirjoitti:

Ulkonäkö on yksi asia, mihin ihminen aika vähän pystyy itse vaikuttamaan, jos luontoäiti ei ole ollut suopealla päällä.

Minua ainakin surettaa niiden ihmisten puolesta, jotka joutuvat kamppailemaan ulkonäkönsä takia joka päivä, ja joita on mahdollisesti koulussakin esimerkiksi kiusattu sen takia. En ymmärrä edes vitsailua toisten kustannuksella.

Itse olen ollut siitä onnekas, että on ulkonäkö kuulemma ihan ok --- ja siihen yhteen asiaan eli helposti nousevaan painoonkin olen pystynyt vaikuttamaan lopettamalla täysin sokerin, rasvan, alkoholin ja kaiken kaloripitoisen syömisen sekä ulkona tai kylässä käymisen. Nyt on tilanne hallussa, paino kohdallaan, joskin hiukan ulkopuolinen olo kun on aikamoista kieltäytymistä koko elämä kokoajan.

ketään ei saa ulkomuodon vuoksi kiusata!

en mäkään voi mitään että mulla on pieni nenä.. ja että haluaisin paljonpaljon suuremman:)

• zeena
        rva möykky kirjoitti:

ketään ei saa ulkomuodon vuoksi kiusata!

en mäkään voi mitään että mulla on pieni nenä.. ja että haluaisin paljonpaljon suuremman:)

Minäkin ryhdyn tosikoksi :) Mielestäni tässä nimittäin sekoitetaan nyt kaksi asiaa.

On eri asia hyväksyä ihminen, tuntea empatiaa tai sympatiaa vähemmän kauniita (tai ylilihavia, itsestään huolehtimattomia jne) ihmisiä kohtaan kuin rakastua heihin tai haluta heitä seksuaalisesti.

Kuten tuolla ketjussa alempana olevassa kommentissani sanoin, voin kyllä kaveerata tai olla ystäviä lähes minkänäköisen tai kokoisen ihmisen kanssa tahansa, kunhan sama aaltopituus löytyy henkisellä tasolla. Mutta rakastuminen on eri juttu. Ei kukaan varmaankaan rakastu pelkkään kauniiseen ulkokuoreen, jos sisus on ihan silkkoa... Mutta ei rakastumista voi pakottaakkaan. Jos joku ihminen kerta kaikkiaan tympii ulkoisesti - oli syy mikä tahansa (huono hygienia, huonosti hoidetut hampaat, runsas ylipaino...), niin rakkaus ei välttämättä syty, vaikka ihminen olisi luonteeltaan kuika ihana tahansa.

En silti väitä etteikö rakkaus voisi kaikesta huolimatta syttyä :)

• toiveita
        zeena kirjoitti:

Minäkin ryhdyn tosikoksi :) Mielestäni tässä nimittäin sekoitetaan nyt kaksi asiaa.

On eri asia hyväksyä ihminen, tuntea empatiaa tai sympatiaa vähemmän kauniita (tai ylilihavia, itsestään huolehtimattomia jne) ihmisiä kohtaan kuin rakastua heihin tai haluta heitä seksuaalisesti.

Kuten tuolla ketjussa alempana olevassa kommentissani sanoin, voin kyllä kaveerata tai olla ystäviä lähes minkänäköisen tai kokoisen ihmisen kanssa tahansa, kunhan sama aaltopituus löytyy henkisellä tasolla. Mutta rakastuminen on eri juttu. Ei kukaan varmaankaan rakastu pelkkään kauniiseen ulkokuoreen, jos sisus on ihan silkkoa... Mutta ei rakastumista voi pakottaakkaan. Jos joku ihminen kerta kaikkiaan tympii ulkoisesti - oli syy mikä tahansa (huono hygienia, huonosti hoidetut hampaat, runsas ylipaino...), niin rakkaus ei välttämättä syty, vaikka ihminen olisi luonteeltaan kuika ihana tahansa.

En silti väitä etteikö rakkaus voisi kaikesta huolimatta syttyä :)

myös huono hampaisille

nim. andy mackoin sisko

• zeena
        toiveita kirjoitti:

myös huono hampaisille

nim. andy mackoin sisko

jatkan tosikkomaisuuttani. Huonohampaisuus on eri asia kuin huonosti hoidetut hampaat. Tuskin huonot hampaat ketään häiritsee, jos ne vain on hyvin hoidetut (pestään aamuin illoin, käytetään hammaslankaa tai hammasväliharjoja ja käydään säännöllisesti, esim. kerran vuodessa, hammaslääkärissä tarkistuksessa ja poistattamassa hammaskivi).

Vertailun vuoksi mainittakoon, että minulla on huono tukka (rsvoittuu todella herkästi ja valuu helposti raskaasti päätä myöden ja naamakin tahtoo aina kiiltää), en silti kuljeskele ympäriinsä rasvalettinä. Pesen ja laitan hiukset päivittäin ja käyn säännöllisesti kampaajalla, jotta hiukset ovat aina siistit. Hiukseni ovat siis hyvin hoidetut vaikka ovatkin muuten huonot.

Ydinasioita naisen (ja miksei miehenkin) haluttaviuudessa ovat siis uskoakseni aika monen muunkin kuin minun mielestäni: jonkin sortin sopusuhtaisuus, edes keskinkertainen huolenpito itsestä ja suht terveet elämäntavat (sisältävät hygienian hoidon ja suhteellisen puhtaan ja siistin vaatetuksen). Missin mitoissa ei siis tarvitse olla eikä ydinfysiikan tohtori. Moraalista sellainen toivomus, että perusarvot ja käytöstavat olisivat kohdallaan.

• siul niin kauhiat
        zeena kirjoitti:

jatkan tosikkomaisuuttani. Huonohampaisuus on eri asia kuin huonosti hoidetut hampaat. Tuskin huonot hampaat ketään häiritsee, jos ne vain on hyvin hoidetut (pestään aamuin illoin, käytetään hammaslankaa tai hammasväliharjoja ja käydään säännöllisesti, esim. kerran vuodessa, hammaslääkärissä tarkistuksessa ja poistattamassa hammaskivi).

Vertailun vuoksi mainittakoon, että minulla on huono tukka (rsvoittuu todella herkästi ja valuu helposti raskaasti päätä myöden ja naamakin tahtoo aina kiiltää), en silti kuljeskele ympäriinsä rasvalettinä. Pesen ja laitan hiukset päivittäin ja käyn säännöllisesti kampaajalla, jotta hiukset ovat aina siistit. Hiukseni ovat siis hyvin hoidetut vaikka ovatkin muuten huonot.

Ydinasioita naisen (ja miksei miehenkin) haluttaviuudessa ovat siis uskoakseni aika monen muunkin kuin minun mielestäni: jonkin sortin sopusuhtaisuus, edes keskinkertainen huolenpito itsestä ja suht terveet elämäntavat (sisältävät hygienian hoidon ja suhteellisen puhtaan ja siistin vaatetuksen). Missin mitoissa ei siis tarvitse olla eikä ydinfysiikan tohtori. Moraalista sellainen toivomus, että perusarvot ja käytöstavat olisivat kohdallaan.

toiveet--

ett hirvittää

taiat olla horoskoopiltas neitsyt?

• toiveet
        siul niin kauhiat kirjoitti:

toiveet--

ett hirvittää

Zeenalla mielestäni mitenkään kohtuuttomia ole. Ihan normaaleja juttuja. Esim. hygieniasta huolehtiminen kuuluu mielestäni jokaisen terveen ja selväpäisen ihmisen perustoimintoihin. Toki se hiki voi joskus kesähelteellä ruuhkabussissa haiskahtaa itsekullakin tai hampaasta lohjeta pala, mutta siitä tuskin tässä olikaan kysymys.

• Hapsu

toiveet--

ett hirvittää

..väliin ihan ohimennen ;)

Tää on neitsyt ja tuon, Zeenako hän nyt oli?, jutut ovat ihan realistisia.
        Puhtaus on puoli ruokaa ja terveydestä huolehtiminen tärkeää. Sillä ei ole mitään tekemistä kauneuden/ei-kauneuden kanssa.
        Jokainen itseään arvostava ja kunnioittava ihminen huolehtii ylipäätään automaattisesti itsestään niin ulkonaisesti kuin sisäisestikin.

• pilkun pilkun,,,,,

toiveet--

ett hirvittää

Heh, ajattelin just samaa nimim. zeenan kirjotuksesta; että pakko olla merkiltään neitsyt!!!!

• on aika tarkkoja
        pilkun pilkun,,,,, kirjoitti:

Heh, ajattelin just samaa nimim. zeenan kirjotuksesta; että pakko olla merkiltään neitsyt!!!!

huh

että legotki pitäs olla kunnossa:)

• zeena
        pilkun pilkun,,,,, kirjoitti:

...horoskoopiltani neitsyt. Enkä sitä paitsi usko horoskooppeihin.

• Pir
        Hapsu kirjoitti:

..väliin ihan ohimennen ;)

Tää on neitsyt ja tuon, Zeenako hän nyt oli?, jutut ovat ihan realistisia.
        Puhtaus on puoli ruokaa ja terveydestä huolehtiminen tärkeää. Sillä ei ole mitään tekemistä kauneuden/ei-kauneuden kanssa.
        Jokainen itseään arvostava ja kunnioittava ihminen huolehtii ylipäätään automaattisesti itsestään niin ulkonaisesti kuin sisäisestikin.

Prikulleen näin, sanon minäkin. Sattumalta tosin neitsyt, mutta tunnen monia kunnollisia ei-neitsyitä ..

• horos
        zeena kirjoitti:

...horoskoopiltani neitsyt. Enkä sitä paitsi usko horoskooppeihin.

koopit oo uskon asia--

leikkiä vain, heh

• Viuhkis
        zeena kirjoitti:

Mä ajattelin meillä töissä olevasta todella tukevasta naisesta, kaikin puolin epänaisellinen lyhyine tukkineen, jne.. (ei mitenkään ruma ihminen, muttei mitenkään kauniskaan), että tuohon en ainakaan vois koskaan ihastua, vaikka ihmisenä hänestä olenkin aina pitänyt.

No, sitä sitten opittiin tuntemaan paremmin, tehtiin töitä yhdessä, käytiin joskus kapakassakin.. Synkkas aika hyvin.. Yks päivä mä vaan huomasin, että hänen seurassaan sitä yritti jotenkin skarpata.. vatsa sisään, rinta ulos ja tukka hyvin. Vähän aikaa meni, ennenkun tajusin, että oho, mähän olen ihastunu.

Jotta se siitä ulkonäön merkityksestä. Kyllä kait se jossain kapakassa iskureissulla ratskaisee, mutta kun se oma ihminen saattaa löytyä lähempääkin..

• ei...

Liian laihat naiset eivät oikein fyysisesti sytytä. Mutta toisaalta lihavuus tai laihuus ei ole mikään staattinen olotila. Tänään lihava voi olla huomenna laiha...ja päinvastoin. Joten siihen ei kannata niin kauheasti tuijottaa.

Sen vuoksi(tai siitä huolimatta) keskityn kyllä naisessa pääsääntöisesti siihen , mitä häneltä löytyy korvien välistä. Ja jos korvien väli rupeaa kiinnostamaan, niin yllättäen myös se fyysinen olomuoto alkaa näyttää hyvinkin viehättävältä. Oli sitten lihava tai laiha.

Rinnat ovat ihania koosta riippumatta, jos rintojen "omistaja" on ihana.

• onnellinen

on Sinun daamisi, koska olet noin suvaitsevainen ja henkisiä arvoja korostava..

eikö kukaan muu kuin mä ole kiinnostunut ulkoisesta kauneudesta?

• ei..
        onnellinen kirjoitti:

Kyllä minuakin ulkoinen kauneus kiinnostaa. Tottakai. Onhan se kivaa, jos nainen on kaunis. Mutta pelkällä kauneudella ei kuitenkaan kovin pitkälle päästä. Tai riippuu tietysti siitä, mihin ylipäätään pyritään.

• ei se kauneus
        ei.. kirjoitti:

Kyllä minuakin ulkoinen kauneus kiinnostaa. Tottakai. Onhan se kivaa, jos nainen on kaunis. Mutta pelkällä kauneudella ei kuitenkaan kovin pitkälle päästä. Tai riippuu tietysti siitä, mihin ylipäätään pyritään.

tietysti riitä

täytyy olla älyä ja kiukkuinen luonne:)

• niin täysin samaa mieltä

vaikka olis kuinka nätti naama ja täydellinen kroppa niin ei ne kyllä fiksua päätä korvaa. oon monesti ihastunu ulkonäköön ja se ihastumisen tunne on useinki kadonnu kuin tuhka tuuleen ku tää kohde on ensi kertaa avannu suunsa...

• henkisiä arvoja rakastava
        onnellinen kirjoitti:

Kauniita rakennuksia ja ihmisiä voi aina katsella kadulla ja punttisalilla.
        Mutta en ikinä alkaisi rakentaa parisuhdetta niin pinnallisille perustoille.

Pieni flirtti ihaninen silmien kanssa piristää kummasti päivää. Mutta jos niiden sisällä asustaa piru, ei se ole kivaa vuodesta toiseen.

• Kokemuss

Pidän itse eniten pienistä tisseistä, hyvin treenatusta vartalosta, kiinteä peppu & vatsa, ja lihaksikkaat käsivarret poikamainen olemus.
      Mutta kultani ei vastaa tätä ihannetta vaan hänessä olen ihastunut sisäiseen kauneuteen.
      Useiden pettymysten jälkeen olen oppinut, että pelkän hyvännäköisen ulkokuoren avulla ei pitkälle päästä, kun selviää, että korvien välissä on vain kuraa.
      Nautin myös seksistä kultani kanssa suunnattomasti, vaikka ennen en olisi voinut edes kuvitella päästäväni ylipainoista ihmistä sänkyyni.

• zOmg

Aivan todella, hyi miten oletkaan päästänyt ylipainoisen ihmisen sänkyysi. Taitaa kirjoittaja olla pikkuisenpienenpieni pikkusielu. Tsemppiä naiselles, se on varmaan tosi iloinen kun olet sallinut tämän etuoikeuden hänelle päästä sänkyysi.

• juuri noinhan

se menee
        että kokonaisuus ratkaisee

onnea teille

• aika kestävä
        zOmg kirjoitti:

Aivan todella, hyi miten oletkaan päästänyt ylipainoisen ihmisen sänkyysi. Taitaa kirjoittaja olla pikkuisenpienenpieni pikkusielu. Tsemppiä naiselles, se on varmaan tosi iloinen kun olet sallinut tämän etuoikeuden hänelle päästä sänkyysi.

sänky, jos kaksi yli satakiloista mirriä siinä hankkii orgastisia elämyksiä--

tsemppiä, ja ehkä se sängyn kestävyyskin tuo lisää jännitystä hommaan?

• Kokemuss
        aika kestävä kirjoitti:

sänky, jos kaksi yli satakiloista mirriä siinä hankkii orgastisia elämyksiä--

tsemppiä, ja ehkä se sängyn kestävyyskin tuo lisää jännitystä hommaan?

sanoinko itse olevani satakiloinen?? Itse olen juuri kuvailemani ihannenaiseni mitoissa ja painoakin on 55 kiloa, juu varmasti itserakkautta, kun etsin aijemmin omaa peilikuuvani muistuttavaa naista kumppaniksi;D kunnes tapasin tämän ihanan kultani.

Kun asia tuntuu sinua nyt kovasti kiinnostavan niin sänky on kestäny loistavasti, vaikka meno joskus yltyykin melko hurjaksi. Ja joille sänky kestä niin hankitaan uusi:)

• Kokemuss
        juuri noinhan kirjoitti:

se menee
        että kokonaisuus ratkaisee

onnea teille

komentista, taisit ymmärtää viestini pointin paremmin kuin eräät:)

• kenguru71

...että nainen huolehtii itsestään, ts. treenaa sopivasti, syö terveellisesti ja muutenkin pitää huolta itsestään. sillä koolla ei ole niin hirveän suurta merkitystä. tärkeää on myös, että nainen on tasapainoinen ihminen joka ei pienistä hätkähdä. itse kun olen tällainen vähemmän tasainen luonne. kokemus on opettanut, että kaksi epävakaata ei sovi yhteen.

• mä oon saanut

susta hyvin tasapainosen kuvan, mitä oon tässä sun mukavia kirjoituksiasi useita kuukausia luesklellut--

taitaa olla mun ihmistuntemus heikkotasoista, vai?

• kenguru71
        mä oon saanut kirjoitti:

susta hyvin tasapainosen kuvan, mitä oon tässä sun mukavia kirjoituksiasi useita kuukausia luesklellut--

taitaa olla mun ihmistuntemus heikkotasoista, vai?

kaikki ei ole sitä miltä se näyttää...

• ...

Kyllä naisessa muotoja pitää olla. Onhan sellaista muodokasta naista ihanampi koskettaa kuin sellaista luisevaa naista. Mutta luonne on kyllä ehdottomasti se, joka merkkaa ihan eniten ja ratkaisee kaiken... :)

• luonnetta

on ihana koskettaa?

• lepakko

Sydämen koolla on mulle suurtakin merkitystä.
      Ulkonäköarvostelu yököttää.
      Lienekö sen takia edelleenkin sinkku... x)

• väliä

Itse rakastuin naiseen, johon en todennäköisesti olisi kadulla kiinnittänyt huomiota ollenkaan. Kirjoittelin hänen kanssaan ja huomasin, miten ihana ihminen hän on. Ja kun sitten tavattiin livenä niin se oli menoa! Ulkonäöllä ja koolla ollut merkitystä... Nyt ollaan onnellisesti kihloissa:)

• se vähän

niin että kolme kovaa koota, kauneus, kiinnostavuus, karisma ja pikku plussana kuppikoko.
      Kyllä se koko paketin pitää olla soinussaan keskenään ja en mä suostu kivitettäväksi vaikka sanonkin että ulkonäkö ei pelasta älyn puutetta eikä äly ulkonäön puutetta.
      En mä paljon kumpaakin halua mutta vähän molempia niin mä olen tyydytetty.

• Kira

///ulkonäkö ei pelasta älyn puutetta eikä äly ulkonäön puutetta.
        En mä paljon kumpaakin halua mutta vähän molempia///

Hyvin sanottu! Olen hyvin pitkälti samaa mieltä :)

• joko_jossain

Oon ite vähän ylipainoinen. 165 cm pitkä ja painan 80 kg. Pidän kovasti femmenaisista ja olen kai itse jotain femmen ja butchin väliltä...

Haaveenani olisi löytää elämääni omilla aivoillaan ajatteleva femmenainen, jonka kanssa voisi harrastaa liikuntaa.... ja ehkäpä sitten omatkin kilot karisis pois...

Rintojen koolla ei oo kyllä mitään merkitystä mulle.

• joko_jossain

Tarkennusta... mun ajatusmaailmassa femmenainen EI tarkota samaa kuin langanlaiha. Ns. pääasia kuitenkin, että nainen on naisellinen ; )

• -luonnollinen-

kuppi on kans ihan mukiin menevä.siis koko nainen tasa painoinen on pää asia.:)

• lyhyt nainen

vajaa 160 cm?

• mun
        lyhyt nainen kirjoitti:

vajaa 160 cm?

täytyy sanoa että lyhyet naiset on parhautta. Vajaisiin taas en kyllä tunne vetoa.

• pinet ja sirot
        lyhyt nainen kirjoitti:

vajaa 160 cm?

naiset on ihania

olet parasta A-luokkaa!

• samanlainen

kuin itse on paras vaihtoehto. Tarkoittaa siis normaalipainoista. Todennäköisempää on, että iän myötä paino lisääntyy, on kivampi pyöristyä samaan tahtiin, heh.
      Liikuntaa harrastavana sopusuhtaisuus on paras vaihtoehto, ulkomuotoonsa voi itse vaikuttaa.

• Hapsu

...pitää olla merkitystä?

Jos lähdetään ylipäätään liikkeelle ihmissuhdetta haettaessa ulkoisista tekijöistä, niin eikö tuota listaa voisi jatkaa loputtomiin?

Miten kukaan voi sanoa, että esim. C-kuppi on se ainoa oikea? Mitä sitten, jos sen C-kupin ympärillä oleva kaikki muu on pelkkää p..askaa?
      Eikö meidän lesbojen ajatusmaailma yllä tänä päivänä yhtään pidemmälle, kuin suurimman osan miehistä?
      Olen itse toistaiseksi pysynyt ns.normikroppaisena, mutta en pidä sitä kriteerinä kumppanin haussa.

On ajanjakso, jolloin ulkonaiset tekijät menevät ylitse muiden - joidenkin kohdalla. Sataprosenttisen varmaa on kuitenkin se, että tulee aika, jolloin ulkonaiset tekijät menettävät merkityksensä ja tilalle astuu luonteenpiirteet, ajatusmaailma, tavoitteet elämässä yleensä... Ne ovat kuitenkin se vaikuttavin asia pidemmällä tähtäyksellä ja niistä ainoastaan rakennetaan suhteen pohja ja kestävyys vuosiksi eteenpäin.

Hän, joka liian kauan pitää rimaa korkealla etsien jotain, mitä kenties ei olekaan, huomaa ennenpitkää olevansa tilanteessa, jossa ympärillä on vuosia kestäneitä hienoja ihmissuhteita ja itsellä ei ole mitään muuta kuin sadanvuoden yksinäisyys... niin niin... elämä on!

• hipsunen

hapsunen provosoidu suotta

jos on itse kaunis ja älykäs - on vara sitä vaatia muiltakin

nim. kokemusta on:)

• Hapsu
        hipsunen kirjoitti:

hapsunen provosoidu suotta

jos on itse kaunis ja älykäs - on vara sitä vaatia muiltakin

nim. kokemusta on:)

provosoidu ;D

Minust on vaan liikaa nykyään liikkeellä tuota ulkonaisen kauneuden esille tuomista...,

Se jakaa helposti ihmisiä eri kasteihin ja kaikki kuitenkin ollaan ihan saman arvoisia ja jokainen tarvitaan elääksemme rakkautta ja symbatiaa... Jee ja loppuun katkelma psalmista - no ei sentään!

• oo vaatimato
        Hapsu kirjoitti:

provosoidu ;D

Minust on vaan liikaa nykyään liikkeellä tuota ulkonaisen kauneuden esille tuomista...,

Se jakaa helposti ihmisiä eri kasteihin ja kaikki kuitenkin ollaan ihan saman arvoisia ja jokainen tarvitaan elääksemme rakkautta ja symbatiaa... Jee ja loppuun katkelma psalmista - no ei sentään!

turhaa

oothasiekii iha nätti:)

• isoista ja

pulleista isotissisistä lesbosiskoista!

Sellaisen kainaloon kun pääsisi, niin ryhtyisin kehräämään... onko täällä ketään muodot täyttävää siskoa?

• kuppikokoa

löytyy :)

• kokoinen

Itse olen jotenkin aina ihastunut hieman pyöreisiin ja isompi rintaisiin naisiin. Kuitenkin en oikeasti välitä rinnoista mitenkään hirveästi. Itse asiassa oma "ideaalityyppini" olisi treenattu ja pienirintainen. Muutama liikakilo kuitenkin mieluummin kuin liian laiha.
      Loppujen lopuksi todella erinäköiset ihmiset miellyttävät - jotenkin tärkeintä on se, että luonne sopii ulkonäköön ja että ihminen pitää itsestään.

• suustani

terve ja tasapainoinen itsetunto on juuri se joka näkyy ulospäin

ja se on se tärkein juttu = Onnellisuus

• sairas ja syntinen

En ole koskaan pitänyt langanlaihuutta ylivertaisen kauniina. Hoikka nainen voi toki olla kaunis, mutta itseäni viehättää naisessa tietynlainen pehmeys. Rintojen koko ei ole olennaista. Toisaalta, jos rakastuisin hoikkaan naiseen, niin ei silläkään olisi merkitystä. Ulkonäkö kun ei sinänsä kiinnosta kumppania valitessa pätkääkään.

• yäk--
        sairas ja syntinen kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt langanlaihuutta ylivertaisen kauniina. Hoikka nainen voi toki olla kaunis, mutta itseäni viehättää naisessa tietynlainen pehmeys. Rintojen koko ei ole olennaista. Toisaalta, jos rakastuisin hoikkaan naiseen, niin ei silläkään olisi merkitystä. Ulkonäkö kun ei sinänsä kiinnosta kumppania valitessa pätkääkään.

en ikinä haluis olla ruokailuhäiriöisen kaa---

• lepakko
        yäk-- kirjoitti:

en ikinä haluis olla ruokailuhäiriöisen kaa---

Ei anorektikko/bulimikko itsekään haluais olla sen sairauden kanssa...tiiän se liiankin hyvin omasta kokemuksesta. Ei se laihuus kumminkaan paranna elämän laatua millään tavalla, päin vastoin.

• kiinnostais kuulla
        lepakko kirjoitti:

Ei anorektikko/bulimikko itsekään haluais olla sen sairauden kanssa...tiiän se liiankin hyvin omasta kokemuksesta. Ei se laihuus kumminkaan paranna elämän laatua millään tavalla, päin vastoin.

siitä sairaudesta--

Siis paraneeko siitä oikeesti? Kerro, pliis

• huolta

pitävä nainen kiinnostaa... Eri asia on se, minkä kukakin lukee itsestään huolehtimiseksi. :)

Minulle se merkitsee sitä, että ihmisellä on terveet elämäntavat (ei tupakointia, alkoholia kohtuudella) ja hän pitää itsensä hyvinvoivana harrastamalla urheilua. Tietenkin siihen voisi lisätä terveelliset ruokailutottumukset, riittävän levon ja henkisestä terveydestä huolehtimisen... Ja saattoipa jotain unohtuakin. :)

Ei siis tarvitse olla mitään ylettömän timmi, mutta kyllä minun pääni kääntyy ensisijaisesti sopusuhtaisten vartaloiden perään. Pidän kuitenkin siitä, että naisessa on "pehmeyttä", eli ehdottomasti valitsisin hieman pyöreän aivan timmin sijasta. Pyöreä takamus on aivan ihana, ja B-kupin rinnat ovat sopivat.

Mutta tietenkin: moni kakku päältä kaunis, vaik' on silkkoa sisältä...

• on aivan

ehdoton juttu

10 pistettä pyöreistä treenatuista pakaroista

• krayon24

Ihminen on kiinnostavampi sisältä kuin ulkoapäin. Lihavuuskaan ei ole sinänsä minusta epäviehättävää mutta jonkinlainen fyysinen kunto sen sijaan on hyvinkin suotavaa. Kauhean usein olen törmännyt naisiin jotka eivät jaksa ulkoilla tai edes kävellä pitkiä matkoja. Se on minulle todellinen turn-off. Ehkä eniten katse kääntyy sellaisten söpöjen, reippaiden, jäntevien, pienirintaisten naisten puoleen. Mutta loppujen lopuksi naisen koolla ei ole kyllä väliä jos luonne ja olemus kolahtaa.

• zeena

periaatteessa uskon (ja haluan uskoa), että ulkonäöllä ei niin kauheasti ole väliä, vaan että luonne on se tärkein.

Mutta käytännössä en voi sille mitään, että ulkonäölläkin on jotain merkitystä. En nyt tarkoita sitä, että naisen pitäisi olla poikkeuksellisen kaunis ja isorintainen tms. Enkä todellakaan voisi olla tyhmän tai moraaliltaan epäilyttävän tyypin kanssa - oli ulkonäkö mikä hyvänsä. Mutta vaikka sydän olisi kuinka kultaa ja luonne mitä ihanin, en silti pystyisi rakkaus- ja seksisuhteeseen poikkeuksellisen ruman, ylilihavan (noin 20 kg ylipainoisen) tai itsestään huolehtimattoman naisen kanssa. Esim. huono hygienia tai huonosti hoidetut hampaat saavat minut voimaan pahoin. En vain pysty, se intiimi tunne tai rakkauden läikähdys sydämessä ei vain tule. Olen kyllä yrittänyt :) Ystävyys ja kaveruus ovat tietenkin toinen juttu. Niiden kohdalla ulkomuodolla ei juurikaan ole väliä.

Tunnen tietysti syyllisyyttä siitä, että olen huono ihminen kun näin ajattelen. Mutta uskon että monella muullakin on sama juttu. Asiaa ei vain uskalleta sanoa ääneen. Sitä on ikäänkuin parempi ihminen, kun hurskastellen sanoo, että ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

• ja lihava

nainen lähinnä yököttää.

• krayon24

kuten hygienia, hampaiden hoito yms. tottakai pitäisi olla kunnossa. Jos ihminen ei osaa tai viitsi perustasolla huolehtia itsestään niin silloin kyllä on varmaan muitakin ongelmia elämässä kuin ihmissuhdeongelmat. Tottahan ulkonäöllä on pakostakin aina jonnin verran merkitystä. Mutta ollakseen viehättävä naisen ei minusta tarvitse olla kaunis. Persoonallisuus ja sisältä päin lähtevä säteily on paljon puoleensavetävämpää minun mielestäni. En ole myöskään sitä mieltä että lihava olisi automaattisesti ruma. Monet pyöreät naiset ovat upeita ilmestyksiä.

• yskän

eikä oikein hieltä haisevan, paksun ja puuskuttavan mimmin kaa viitti olla ees kaveri

hengityskin kun haisee vanhalle sapuskalle, hyh

• taulussa
        krayon24 kirjoitti:

kuten hygienia, hampaiden hoito yms. tottakai pitäisi olla kunnossa. Jos ihminen ei osaa tai viitsi perustasolla huolehtia itsestään niin silloin kyllä on varmaan muitakin ongelmia elämässä kuin ihmissuhdeongelmat. Tottahan ulkonäöllä on pakostakin aina jonnin verran merkitystä. Mutta ollakseen viehättävä naisen ei minusta tarvitse olla kaunis. Persoonallisuus ja sisältä päin lähtevä säteily on paljon puoleensavetävämpää minun mielestäni. En ole myöskään sitä mieltä että lihava olisi automaattisesti ruma. Monet pyöreät naiset ovat upeita ilmestyksiä.

on ihan yes, kun ne ei haise eikä puuskuta

• krayon24
        taulussa kirjoitti:

on ihan yes, kun ne ei haise eikä puuskuta

Boteron tyypit on aina jotenkin kammottaneet mua. Ne on kuin paisunutta pullataikinaa ilman mitään särmää. Semmosta kun kättelisi tuntuisi samalta kuin puristaisi vedellä täytettyä velttoa kumihanskaa. *puistatus*

• aivan makeita
        krayon24 kirjoitti:

Boteron tyypit on aina jotenkin kammottaneet mua. Ne on kuin paisunutta pullataikinaa ilman mitään särmää. Semmosta kun kättelisi tuntuisi samalta kuin puristaisi vedellä täytettyä velttoa kumihanskaa. *puistatus*

ottaisin ne heti viikoksi himaan, jos vain saisin

• krayon24
        aivan makeita kirjoitti:

ottaisin ne heti viikoksi himaan, jos vain saisin

:D
        no joo, kyllähän ne menettelee tauluina. Eihän ne kuvaa ihmisiä realistisesti, vähän naivistinen tyyli taitaa olla maalaajalla, en oo niin hirveästi tutustunut sen töihin.
        Oishan se omituista jos sen näköisiä ihmisiä oikeasti olisi. Mun mielestä ne näyttää lähinnä kehitysvammaisilta kerubeilta. Ei millään pahalla :D

• mut mua
        krayon24 kirjoitti:

:D
        no joo, kyllähän ne menettelee tauluina. Eihän ne kuvaa ihmisiä realistisesti, vähän naivistinen tyyli taitaa olla maalaajalla, en oo niin hirveästi tutustunut sen töihin.
        Oishan se omituista jos sen näköisiä ihmisiä oikeasti olisi. Mun mielestä ne näyttää lähinnä kehitysvammaisilta kerubeilta. Ei millään pahalla :D

on aina kiehtonutkin hieman kummalliset asiata ja ihmiset...

• krayon24
        mut mua kirjoitti:

on aina kiehtonutkin hieman kummalliset asiata ja ihmiset...

Tänään oli Nyt-liitteen Naisen kanssa-sarjakuvassa (muuten inhoan kyseistä sarjista) Viggo Wallenskjöldin kuvitus. Hän maalaa sellasia minua kiehtovia omituisia ihmiskuvia. Ihmisiä joista ei tiedä mitä sukupuolta he ovat, joilta puuttuu raajoja, vauva jolla on aikuisen naisen pää yms... Monesti ne ovat alastonkuvia ja jotenkin oudolla tavalla sensuelleja. Yleensä hänen tyyli on paljon yksityiskohtaisempi kuin noissa Nytin kuvissa, pidän juuri siitä selkeydestä yhdistettynä aiheiden hämmentävyyteen. Kantsii tsekata jos pitää kummallisista ihmiskuvista :)

• mä katon ne
        krayon24 kirjoitti:

Tänään oli Nyt-liitteen Naisen kanssa-sarjakuvassa (muuten inhoan kyseistä sarjista) Viggo Wallenskjöldin kuvitus. Hän maalaa sellasia minua kiehtovia omituisia ihmiskuvia. Ihmisiä joista ei tiedä mitä sukupuolta he ovat, joilta puuttuu raajoja, vauva jolla on aikuisen naisen pää yms... Monesti ne ovat alastonkuvia ja jotenkin oudolla tavalla sensuelleja. Yleensä hänen tyyli on paljon yksityiskohtaisempi kuin noissa Nytin kuvissa, pidän juuri siitä selkeydestä yhdistettynä aiheiden hämmentävyyteen. Kantsii tsekata jos pitää kummallisista ihmiskuvista :)

mitä muutes tykkäät hugo simbergin tauluista?

ne ei oo kummallisia, mut jotenkin aika kiehtovii

• krayon24
        mä katon ne kirjoitti:

mitä muutes tykkäät hugo simbergin tauluista?

ne ei oo kummallisia, mut jotenkin aika kiehtovii

oikein kovasti. Varsinkin niistä söpöistä piruista ja luurangoista ja kuolevaisuusteemasta. Simbergin töissä kuoleman kuva ei ole ollenkaan pelottava vaan lähes ystävällinen. Onhan sekin vähän outo juttu että se sai maalata niitä homoeroottisia alastomia poikahahmoja Tampereen tuomiokirkkoon. Yritin viime kesänä käydä niitä lähemmin kattomassa mutta en päässyt sisään kirkkoon kun siellä oli häät menossa. Vähän harmitti :)

• mä taidan
        krayon24 kirjoitti:

oikein kovasti. Varsinkin niistä söpöistä piruista ja luurangoista ja kuolevaisuusteemasta. Simbergin töissä kuoleman kuva ei ole ollenkaan pelottava vaan lähes ystävällinen. Onhan sekin vähän outo juttu että se sai maalata niitä homoeroottisia alastomia poikahahmoja Tampereen tuomiokirkkoon. Yritin viime kesänä käydä niitä lähemmin kattomassa mutta en päässyt sisään kirkkoon kun siellä oli häät menossa. Vähän harmitti :)

ens kesänä mennä tuomiokirkkoon niitä taivasteleen ,samalla kun käväsen pyynikin tornissa:)

• krayon24
        mä taidan kirjoitti:

ens kesänä mennä tuomiokirkkoon niitä taivasteleen ,samalla kun käväsen pyynikin tornissa:)

käydä Pyynikin vanhassa tornissa, sieltä saa hyviä munkkeja. Ja onhan sieltä ihan hyvät näkymätkin :)

• viime kesänä
        krayon24 kirjoitti:

käydä Pyynikin vanhassa tornissa, sieltä saa hyviä munkkeja. Ja onhan sieltä ihan hyvät näkymätkin :)

kun kävin niin pelotti että tipahdan alas..

kun on tuo korkeen paikan kammo ja siel ylhääl oli jotenkin niin matalat reunat ja tuulinen ilmakin

munkkia en uskaltanut haukata:)

• herran tiet

Mulle on käynyt nyt niin, että olen huisin ihastunut pieneen ja jonkin verran pyöreän malliseen tyttöön, vaikka luulin pitäväni laihoista ja kaikin puolin ulkonäkökriteerit täyttävistä ihmisistä. Mutta mua vaan ihastuttaa suuresti hänen kauniit kasvonsa, nappisilmät, hymy, hassut kädet, ylihyvä ryhti, väärät sääret ja erittäin sievä vartalon malli(=siis peppu).

Tuntuupa esineellistävältä.

• elli

millaiset on hassut kädet?

käsistä senverran,että olen varmaan jonkinlainen käsifriikki, kun tuijottelen niitä aina kun on tilaisuus,sellaiset jäntevät, ei liian isot kädet on upeat. ja sopivat kynnet, ei mitkään liian pitkät,ja nätit sormet, niin wau;)

• Sateenkaarineitokainen

Eipä ole ulkonäöllä väliä.
      Rakastun luonteeseen, empatiakykyyn, puheeseen.
      Olen tutustunut elämäni naiseen kirjeenvaihdon kautta: rakastuin ennenkuin tiesin, miltä hän näyttää. Samoin kävi hänelle. Kun sitten kuulin äänen, rakastuin lisää. Tapaaminen vei tälle tielle, jota on kestänyt jo 10 vuotta.

Olen itse ollut jos jonkinnäköinen elämäni aikana. Paino on vaihdellut 20 kilon haitarissa (onnettomuus, siitä seurannut toipuminen ja kuntoutus, kilpaurheilu-uran loppuminen, painonnousu, elämän saattaminen takaisin uomilleen).

En ymmärrä, kuinka olisin voinut olla erilainen eri painoisena. Tai eri näköisenä. Rinnatkin olleet kaikkia kokoluokkia b-d. Nyt ollaan taas b-kupissa. Mutta, jos joku haluaisi iskeä rintojeni perusteella, lähtisi tyhjin käsin kotiin.
      Varmasti ihminen, joka ei tiedä, että olen ollut pahassa onnettomuudessa ja vasta toipilas, on tuominnut minut "huonosti itsestään huoltapitävänä" silloin kun olin painavimmillani. Entäs sitten? Sellainen ihminen on niin pinnallinen, että ei ole tutustumisen arvoinen.

Juu, sanovat että olin nuorena syötävä. Mutta, en huolinut ympärillä pyöriviä pintaliitäjiä - tämä tyttö ei yhdenillanherkuista ole ikinä perustanut eikä edes kokeillut. Minä kun en ikinä voisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jonka ajatusmaailma on minulle tuntematon. Jonka juttuja en tiedä. Jonka historia on minulle tuntematon. Saatikka seurustella. Kyllä sitä pitää olla korvien välissä muutakin kuin kauniisti meikatut kasvot, että syttyisi.
      Mieluummin länsimaalaisittain "rumat" kasvot ja lämmin sydän kuin kauniit kasvot ja tyhjä sydän.

Pakko laittaa tällainen vakavampikin pohdinta tänne kaiken keskelle. Kun olen tosiaan sellainen, että en koskaan tuomitse ihmistä ulkonäön perusteella. Siksipä lähipiiriini kuuluukin kaikenikäisiä, kaikennäköisiä ja kaikenkokeneita ihania ihmisiä!

• _-_

kaikkia näitä ketjussa olevia en lukenut mutta tämänkaltaisesti ajattelen itsekin.

Toki varmasti katson ihmistä kokonaisuutena ja poikamaiset lyhyet hiukset ja itsekin lyhyt kun olen niin kiinnitän sellaisiin monasti huomioni.
        Tykästyn itseni kokoisiin ja näköisiin, ja mitä ihmisellä on takanaan antaa vain lisäväriä häneen.
        Omaan itsekin jonkinsortin urheilutaustan ja nykyisellään en kykene urheilemaan enää, tällä hetkellä.

Mitä muuten niin glamouria en kaipaa ja merkit tapaamisissani ihmisissä vain kertovat eletystä elämästä, olivat ne sitten t-paidan alla piilossa tai näkyvillä vain joissakin tilanteissa. alkoholi ja tupakka ovat jokaisen oma asia, ei häiritse minua kunhan tulee itse kummankin kanssa toimeen.

Kumpikin ääripää painon suhteen ei minua sytytä sisäisesti mitenkään. Tuttavia en valikoi ja miten he valikoivat minut ystävikseen/tutuikseen millä perustein on? heidän perusteensa taas.

semmoista

• merkitystä

Itse varsin pienikokoisena en voisi ikinä koskaan kuvitella itseäni rehevän, edes siis naisellisen rehevän, saatika sitten suoranaisesti lihavan, selluliittia omistavan naisen kainaloon.
      Tulisi vieras olo. Enkä voi sille mitään. En tahdo tunte itseäni sellaiseksi kepiksi joka kahmaistaan valtavalla kouralla kainaloon ja halatessa uppoaa rintavarustuksen sisään. Ei.

Normaalipainoinen, tai hoikka.

Tisseillä ei niin väliä. Mutta jos nyt valita saisi, niin pienet viehättää aina miun silmää enemmän.

• tapahtuu

Kai sitä jokaisella on jonkinlainen fyysinen naisihanne. Itsekin pidän naisellisen muodokkaista naisista. Luurangonlaihat naiset eivät ole koskaan kääntäneet päätäni. Paitsi se yksi. Eli niin vaan pääsi käymään, että elämäni suurin rakkaus olikin sitten hyvin hyvin hoikka nainen. Oli niin pirun nätti hymy, kivat silmät ja fiksut ajatukset...Eli näitä juttuja on oikeastaan ihan turha edes päässään pyöritellä, kun ikinä ei voi ennustaa miten käy ;)

• maria:D

minä ainakin pidän kaiken kokoisista naisista.:D

• Pir

Paninpa taas merkille, että jos joku arvostaa eri asioita, kuin itse, niin huonoja ovat joidenkin mielestä. Jos tykkää/ei tykkää lihavasta tai laihasta tms, niin se jos mikä on ihmisen oma asia. Sanoi sen ääneen tai pysyy hiljaa, niin varmaa on, ettei kukaan ala tykätä luontonsa vastaisesti, ei, vaikka pakotettaisi. Pakolla voi joutua sanomaan jotain muuta, kuin ajattelee, muttei ajatus siitä muutu.

Aika ja kokemukset muuttavat yleensä arvostuksia tavalla tai toisella. Jos ihastuu kauneuteen, millä oikeudella joku katsoo voivansa vähätellä sitä? Tai lumoutuu älykkyydestä, onko se arvokkaampaa? Kukin pitää, mistä pitää, ja kai se pitäisi voida avoimesti kertoa ilman pilkan vaaraa, ainakin, jos halutaan olla inhimillisiä?

• Sadevesi2

Pir kuule,

kerro miten tuollaisen elämäntiedon, joka sinulla on, voi oikein saavuttaa. Ihailen sitä suuresti. Taas kerran.

• Pir
        Sadevesi2 kirjoitti:

Pir kuule,

kerro miten tuollaisen elämäntiedon, joka sinulla on, voi oikein saavuttaa. Ihailen sitä suuresti. Taas kerran.

Tässä jo punastuu. Mulla on vain tuota ikää karttunut, oma "oikeassaolo" on ehtinyt tarkentua moneen kertaan, jopa 180 astetta, ja lähden siitä, että niin ne muutkin.

Nyt seuraa varoitus: älä rakas sadevesi tai kukaan kuvitelko, että olisin viisas, oikeassa, tietäväinen, ymmärtäväinen tai jotain hienoa, ehei. Muuten en uskalla kirjoittaa mitään. Yhtä suppea ja ennakkoluuloinen kuin koko ikäni, vähän eri asioissa vain kuin ennen. Ihmissuhdeasioissa olen erityisen huono, siksipä kiivailen enemmän muilla palstoilla, joilla käydään armotonta oikeassaolemisen taistelua ;). Siis jos ennätän.

Tällä lesbosivustolla on joitain kerrassaan mainioita, oivaltavia kommentoijia, joskus vahingossa puoliääneen livahtaa huulilta "hyvä!", kun lukee niitä neuvoja. Eikö vain? Imuroidaan elämänkokemuksia täältäkin siinä missä kirjoista tai mediasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2627
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2343
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe