mä en ymmärrä miks kaikki naiset aina valittaa useimmista mies kaloista että ne on sikoja ja useimmite ne pettää, mä oon täysin eri mieltä ton kanssa! ite oon kalat ja omasta mielestäni oon lempeä ja hellä enkä koskaan pahottaisi rakkaani/ystäväni mielt... tuntuu aivan kuin aina kaloja kiusattais ja niillä menis huonosti... ite tulin petetyksi sitten sain vielä huudot päälle.... onko se väärin jos meen lukee tyttöystävän päivä kirjaa jossa lukee miten o pettänyt ja kuinka ihania muut miehet on... minäkö se pas*a oon??? huoh, onneksi sain kumminki tietää ettei tarvinnut enää elää valheessa, jätin tyttöystävän mutta mitä mieltä te ootte, pitäisikö antaa anteeksi vai unohtaa kaikki... eiks kaikki sadut lopu onnellisesti? :'(
onko tuttua?
9
1108
Vastaukset
- Hyi
En ole yhtään puolellasi! Toisen päiväkirjaa EI saa mennä lukemaan!
- luottamus?
Jep, olen samaa mieltä kanssasi siitä mitä kalamiehistä helposti sanotaan. Mutta!
Aika typerästi teit kun menit päiväkirjaa lukemaan. Luottamus on asia jota ei pidä mennä rikkomaan. Jos jotain epäilee niin se pitää ottaa puheeksi
-Ahvena33M- kala mies
niinhän sinä sanot..minä otin kyllä puheeksi kymmeniä kertoja ja toinen vain pyyteli anteeksi eikä tajunnut mitä oli tehnyt.kertoi lopettaneensa puuhailut..mutta tiesin että kaikki ei ole kohdallaan.heitin päiväkirjan hänen eteensä ja kysyin vieläkö kiistät..aina vaan hiljaisuutta..siihen se sitten loppuikin..
sillä ei ole mitään väliä jos toisen päiväkirjaa menee lukemaan,jos ei siitä kerro kenellekään mitään,eikä loukkaa naisen ajatusmaailmaa ja sitä mistä hän on kirjoittanut..kirja se on siinä missä muutkin,tosin sen on kirjoittanut se ainoa rakas josta välittää.kalamies osaa pitää toisten asiat omana tietonaan,liiankin hyvin..kun niitä ei saa tietoonsa edes kirveellä:)
itse kerron naiselle kaiken mitä hän haluaa tietää,mutta hän taas ei uskalla kysyä..eli se siitä - ahvena.
noin se on, kuten sanoit...
- henkilö :/
kala mies kirjoitti:
niinhän sinä sanot..minä otin kyllä puheeksi kymmeniä kertoja ja toinen vain pyyteli anteeksi eikä tajunnut mitä oli tehnyt.kertoi lopettaneensa puuhailut..mutta tiesin että kaikki ei ole kohdallaan.heitin päiväkirjan hänen eteensä ja kysyin vieläkö kiistät..aina vaan hiljaisuutta..siihen se sitten loppuikin..
sillä ei ole mitään väliä jos toisen päiväkirjaa menee lukemaan,jos ei siitä kerro kenellekään mitään,eikä loukkaa naisen ajatusmaailmaa ja sitä mistä hän on kirjoittanut..kirja se on siinä missä muutkin,tosin sen on kirjoittanut se ainoa rakas josta välittää.kalamies osaa pitää toisten asiat omana tietonaan,liiankin hyvin..kun niitä ei saa tietoonsa edes kirveellä:)
itse kerron naiselle kaiken mitä hän haluaa tietää,mutta hän taas ei uskalla kysyä..eli se siitäpoika rukka, vai oletkohan sinä edes oikeasti miespuolinen...
- kala mies
mulla oli juuri samanlainen suhde rapunaiseen.nainen petti minkä kerkesi(ei tiedä syytä siihen itsekään!) ja musta tehtiin syyllinen,paiskattiin kylmästi pellolle jonkun olemattoman nahjuksen takia,josta ei ollut kerrassaan sitten mihinkään(mä olin se joka kävi pitämässä sängyssä järjestyksen heidän aikanaan,MUTTA vain naisen pyynnöstä!!!!paljon myöhemmin nainen sitten katui tekojaan ja on sitten ruikuttamassa ja kovasti ottamassa takaisin.. ei siitä enää mitää voi tulla,ei kalamiehenä pysty enää luottamaan samaan naiseen..koska luen naisia muutenkin kuin avointa kirjaa.sitä tietää etukäteen mitä on odotettavissa ja se polttaa kalatmiehen loppuun ja menetät uskon rakkauteen ja parisuhteeseen..kuten mulla on käymässä ;(
suhteessa mut on petetty useamman kerran ja toista kertaa ei tule..tai se jää hänen viimeisekseen.. - Kaurisneiti79
Niin on se kyllä väärin lukea toisen päiväkirjaa, koska luottamus on kaiken a ja o. Mutta toisaalta sitten jos se on valehdellut sulle ja saat otuuden selville niin sit se on mun mielestä ihan ok. Oikein sille naiselle et jäi kiinni! Mut miten olisit selvittänyt tilanteen jos ei oliskaan tämmöisiä seikkoja selvinny. Et se oliskin ollut sulle rehellinen. Siinä kohtaa ainaski mulla olis luottamus omaa puolisoa kohtaan horjunu tosi pahasti. Et kyl toiseen täytyy luottaa. Mut joku juttuhan siinäkin täytyy olla miks se luottamus ei sitten pelaa..
Et ihan ok et luit jos kerta jäi kiinni siitä, mut älä koskaan enää tee samalla lailla kelleen. Vaan luota ja puhu ja pyri rehellisyyteen. Vaikka asia ei olisikaan helppo..- kauris-tyttö
päiväkirjen sisältö ihan miksi tahansa, sen lukeminen ei ollut/ole oikeutettua!
Jos ikinä lukisin toisen ihmisen päiväkirjaa tai vaikka hänelle osoitettua kirjettä, tietäisin ollevani niin halpamainen, että olisi tosi vaikeaa tulla itseni kanssa toimeen.
- kalat
Toisten päiväkirjojen lukeminen ei ole mielestäni sallittua edes parisuhteessa, tiedän että olisi kiva päästä urkkimaan toisten salaisuuksia, mutta pitää muistaa vaikka olisikin parisuhteessa, täytyy silti olla jotain yksityisyyttäkin, kyllä varmasti itsekin olet ajatellut joistain toisista naisista jotain hyvää, mitä et ole halunnut kumppanillesi sanoa, mutta pettäminen on eri asia..Mutta periaatteessa ihmisiä me kaikki vain olemme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474