Mm. http://www.nonitieto.fi/ väittää olevansa puolueeton sivu, mutta eihän sivulla ole mitään muuta kuin uskomatonta hypetystä nonista ja sen uskomattomista hyvistä puolista.
Jopa sivun foorumilta lainattua:
"Olen Ollin kanssa samaa mieltä siinä, että näillä sivuilla ei tarvita mitään negatiivista ja arvostelevaa kirjoittelua nonista. "
Siis, sivunhan piti olla puolueeton ja riippumaton. Mutta Tahitio mainostetaan joka välissä, kapselia, jauhetta, tiivistettä, puuroa ja vaikka mitä velliä.
Ja entäs se hinta, esim:
Hintaesimerkkejä (sisältää alv:n)
Tahitian Noni -mehu 1 l .....................60 € (sis. rahdin)
Tahitian Noni -mehu laatikko (4 pulloa).....199 € ( rahti)
Siis mitä? 1 litra 60 euroa, no huh huh! Ennemmin syön tuolla 60 eurolla hedelmiä ja saan niistä vaikuttavat aineet.
Jotta ei menisi ihan Nonin haukkumiseksi, niin laitetaan sitten niitä linkkejä, joihin Nonin on väitetty tehoavan (aina HIVistä lähtien).
http://www.elintarvikevirasto.fi/valvonta/index.html?page=3223
http://www.elintarvikevirasto.fi/valvonta/index.html?page=3222
Verkostomarkkinointia Nonia... Mitäs vielä?
Mutta mikäs sen parempi tapa on markkinoida tuotetta, kuin perustaa nettisivusto puolustelemaan tuotteen erinomaisuutta - varsinkin semmoinen, jossa on ulkomaalaisia lääkäreitä "minun testeineni" ja mitään kielteistä ei sivulta löydy. Esiinnytään netissä vielä muutamana Nonin ahkerana käyttäjänä ja kerrotaan miten mahtava tuote on. Tuolla hinnalla jo odottaakin ihmeen tapahtuvan :)
En, en ole skeptikko, vaan realisti, joka ei usko humpuukiin. On se kiva, kun yksi tuote auttaa syöpään, MS-tautiin 50% käyttäjistä, HIV:iin ja vaikka mihin.
Ei muuta kuin kaikki sairaat käyttämään Nonia, niin koetaan ihmeparannuksia? ;)
Noni - verkostohumpuukiako?
96
6648
Vastaukset
- Olli Lind
Jos totuuden kertominen on hypetystä, niin olkoon sitten.
Sivuillani on esitelty kaikki nonit, josta taas verkostomarkkinoijat ovat minua arvostelleet. Mutta se on linjani.
Sivuni ovat avoimesti nonin puolella enkä salli samanlaisen paskan levittämistä kuin mitä muualla. Totuuteen perustuvaa kritiikkiä toki saa olla.
Noni ei sitä paitsi paranna noita sairauksia, mutta joihinkin oireisiin antaa helpostusta ja tämä on aika eri juttu.
Olen lukenut kymmeniä nonia käsitteleviä lääkäreiden kirjoittamia kirjoja, kymmeniä tutkimuksia, haastatellut satoja nonin käyttäjiä ja minulla on vielä 7 vuoden kokemus nonista. Minä tiedän tarkoin miten noni vaikuttaa ja mihin.
Mikä on Sinun pätevyytesi nonin tuntemuksessa?
Olli- rikkaiden höpölääke
Minun pätevyyteni NONi tutkimuksessa on että rahapussi kevenee. Kuinkahan kauan kyseistä tuotetta pitäis käyttää, että tuloksia syntyy. Ei mun perse ainakaan kestä.
- ammattitaitosi?
>Olen lukenut kymmeniä nonia käsitteleviä
>lääkäreiden kirjoittamia kirjoja, kymmeniä
>tutkimuksia, haastatellut satoja nonin käyttäjiä
>ja minulla on vielä 7 vuoden kokemus nonista.
>Minä tiedän tarkoin miten noni vaikuttaa ja
>mihin.
>Mikä on Sinun pätevyytesi nonin tuntemuksessa?
Mikähän Olli Lindin ammatti on? Lääkäri? Oletko erikoistunut immunologiaan?
Itse olen FM ja lukenut tieteellisiä artikkeleita monen, monen vuoden ajan AMMATTITAIDOLLA. Ammattitaito on se, joka ratkaisee, millä kriittisyydellä niitä julkaisuja luetaan ja ennen kaikki KENEN JULKAISUJA. Tunnetusti kiinassa ja japanissa onnistuu kaikki, mikä ei tavallisissa laboratorioissa ihan niin vaan onnistukaan, mutta heillä toimii. Sama koskee moneen muuhunkin maahan.
En löytänyt viitteitä arvostettuihin LÄÄKETIETEELLISIIN JULKAISUIHIN yhdestäkään kehusta, johon nonin on väitetty auttavan. Tässä muutama:
- MS-tauti, paranee 50%: Millä tavalla? Viite puuttuu
- Syöpä: mikä niistä ja miten? Viite puuttuu
- HIV: Miten noni vaikuttaa viruksiin? Viite puuttuu
Kun kerran sinulla 7 vuoden kokemus takana, niin sinulla lienee myös paljon lääkäreiden lausuntoja ja tieteellisiä tutkimuksia kolmen ylläväittämän tueksi. Joten ei muuta skeptikoille luukurkkuun ja laitapa niitä viitteitä, kiitos. Artikkeita on turha tarjota tahoilta, joilla on kytköksiä noniin tai nonituotannot maista. Artikkeleiden on oltava julkaistuna tieteellisissä julkaisuissa, joiden luotettavuuteen on uskomista.
Joten, odottelen innolla artikkeleita.
Ps. Halvempi keino torjua monta muuta ilkeää, on pistellä 1-2 kynttä tuoretta valkosipulia päivittäin kurkustaan alas. Siitä on jopa tutkimuksiakin, jotka perustuvat allisiiniin ja sen muotoihin. Senkään ei sentään väitetä olevan ihmeaine, joka auttaa kaikkeen. - arvoton
ammattitaitosi? kirjoitti:
>mihin.
Itse olen FM ja lukenut tieteellisiä artikkeleita monen, monen vuoden ajan AMMATTITAIDOLLA. Ammattitaito on se, joka ratkaisee, millä kriittisyydellä niitä julkaisuja luetaan ja ennen kaikki KENEN JULKAISUJA. Tunnetusti kiinassa ja japanissa onnistuu kaikki, mikä ei tavallisissa laboratorioissa ihan niin vaan onnistukaan, mutta heillä toimii. Sama koskee moneen muuhunkin maahan.
En löytänyt viitteitä arvostettuihin LÄÄKETIETEELLISIIN JULKAISUIHIN yhdestäkään kehusta, johon nonin on väitetty auttavan. Tässä muutama:
Kun kerran sinulla 7 vuoden kokemus takana, niin sinulla lienee myös paljon lääkäreiden lausuntoja ja tieteellisiä tutkimuksia kolmen ylläväittämän tueksi. Joten ei muuta skeptikoille luukurkkuun ja laitapa niitä viitteitä, kiitos. Artikkeita on turha tarjota tahoilta, joilla on kytköksiä noniin tai nonituotannot maista. Artikkeleiden on oltava julkaistuna tieteellisissä julkaisuissa, joiden luotettavuuteen on uskomista.
Ps. Halvempi keino torjua monta muuta ilkeää, on pistellä 1-2 kynttä tuoretta valkosipulia päivittäin kurkustaan alas. Siitä on jopa tutkimuksiakin, jotka perustuvat allisiiniin ja sen muotoihin. Senkään ei sentään väitetä olevan ihmeaine, joka auttaa kaikkeen.Kukapa se kissan hännän nostais, ellei kissa itse... Jos joku haluaa omilla rahoillaan ostaa tyyriin noninsa ja paranee siitä, annetaan hänen kokea se ilo, eikä todistella, että tieteen mukaan häntä ei vaivannut mikään, eikä hän näin ollen parantunut mistään ja että rahatkin vei huijari.
- ei saa harrastaa
arvoton kirjoitti:
Kukapa se kissan hännän nostais, ellei kissa itse... Jos joku haluaa omilla rahoillaan ostaa tyyriin noninsa ja paranee siitä, annetaan hänen kokea se ilo, eikä todistella, että tieteen mukaan häntä ei vaivannut mikään, eikä hän näin ollen parantunut mistään ja että rahatkin vei huijari.
edes verkostohumpuukimarkkinointi!
Kuluttajaviranomaiset ovat varmasti kiinnostuneita myös noista noni:n erikoisista ja ainutlaatuisista vaikutuksista. Elintarvikevirasto jo siihen puuttui, nyt oli vuorostaan kuluttajaviraston aika.
Johan on kumma, kun yksi aine tehoaa vaikeimpiin sairauksiin mitä on olemassa: HIV, SYÖPÄ ja MS - arvoton
ei saa harrastaa kirjoitti:
Kuluttajaviranomaiset ovat varmasti kiinnostuneita myös noista noni:n erikoisista ja ainutlaatuisista vaikutuksista. Elintarvikevirasto jo siihen puuttui, nyt oli vuorostaan kuluttajaviraston aika.
Johan on kumma, kun yksi aine tehoaa vaikeimpiin sairauksiin mitä on olemassa: HIV, SYÖPÄ ja MSTämä noni-markkinointi on kuin kärpäsen surinaa sen rinnalla, mitä lääketeollisuus tekee. Vai kuoleeko noniin tuhansia nonilaisia vuosittain? Niin kauan kun nonista ei synny pandemioita kuten tavan lääkkeistä, ei syytä huoleen. Suhteellisuudentajua tässä perään. Toki nonia saa jahdata vaikka maailman loppuun, mut järkeekin vois käyttää ja suunnata energiaa vakavampien haittojen perään. Sitä paitsi nonin kaltainen hedelmämehu olisi onnenpotku lääketeollisuuden tahraantuneelle maineelle.
- Jees jees
Johan on kumma, kun yksi aine tehoaa vaikeimpiin sairauksiin mitä on olemassa: HIV, SYÖPÄ ja MSKukapas ei täällä huijaa ? Kerroppas se ?
En kertakaikkiaan tiedä alaa, missä ei huijattaisi ? Ainakin se lääketeollisuuden ala huijaa tosi härskisti ja ruokottomasti, ja leikkii ihmisten hengellä. Ja monelta on vienyt hengen, kun ovat antaneet väärää tietoa.
Voi kuinka monta minulle määrättyä lääkettä on vedetty markkinoilta just tuon huijaamisen tähden. Nytpä niitä ei juurikaan tarvitse enää sydä, kun on näitä ihania HUMPUUKEITA, jotka toimii vähän toisella tavalla, lopputulos se, mitä lääketiedekkin tavoittelee, mutta suurilla haittavaikutuksilla, lääkemyrkytyksillä, munuaisvaurioilla yms. oheisongelmilla.
Nämä kaikki oheisongelmat vain puuttuvat, ja lopputulos on kyllä kilpailuvertainen, parempi, kuin lääkkeillä näissä kroonisissa elimistöä tuhoavissa sairauksissa. - Olli lind
ammattitaitosi? kirjoitti:
>mihin.
Ps. Halvempi keino torjua monta muuta ilkeää, on pistellä 1-2 kynttä tuoretta valkosipulia päivittäin kurkustaan alas. Siitä on jopa tutkimuksiakin, jotka perustuvat allisiiniin ja sen muotoihin. Senkään ei sentään väitetä olevan ihmeaine, joka auttaa kaikkeen.Minä olen valtiotieteen maisteri ja tutkijakoulutuksen lisäksi olen lukenut hyvin paljon erilaista tutkimustietoa. Nonitieto sivuilla ei ole viitetietoja, koska se ei ole tieteellinen sivusto.
Nonitieto -sivuilla ei väitetä nonin parantavan mitään. Se korkeintaan vähentää oireita. Omat sadoista ihmisistä saamani kokemukset kertovat, että noni todella toimii.
Nonista ei ole vielä kovin paljoa tutkimustietoa, mutta sen vaikuttavista aineista on tuhansia ja taas tuhansia tutkimuksia. Esimerkiksi skopoletiinista, alizarinista, eugenolista, damnacanthalista, ursoolihaposta, limonenesta. Myös polysakkaridit ovat hyvin laajan tutkimustoiminnan kohteena. Lisäksi noni pystyy aktivoimaan typpisoksidiin tuotantoa. Myös monta muuta vaikuttavaa ainesta on nonissa mm. hyvin voimakkaita antioksidantteja.
Nonista on tekeillä kaksoissokkotutkimus, josta on välirapotteina julkistettu kaksi osaa. Ensimmäisessä todettiin, että noni oli laskenut kolesteroliarvoja 25%, siten että hyvä kolesteroli oli kasvanut ja huono laskenut vielä enemmän.
Uudessa raportissa todetaan, että noni on erittäin voimakas antioksidantti ja se näyttää pystyvän torjumaan tupakansavun aiheuttamat ongelmat.
Uutinen tästä löytyy sivuilta www.tni.com.
Nonin paras aineisto on seurantaselvitys, jota ei mistään muusta tuotteesta ole tehty. Siihen on kerätty 1187 lääkärin kokemukset 25.000 potilaasta. Se ei ole placebo-kontrolloitu, mutta antaa hyvän suunnan. Sen mukaan esim. väysymykseen ja ruoansulatusongelmiin apua saa 90%, kipuihin 86%, allergiaan 84%, astman oireisiin 82% ja niin edelleen.
Mikään mainitsemistasi taudeista ei parane nonin avulla. Oireiden helpottumista sen sijaan on laajasti tapahtunut.
Suosittelen esimerkiksi Steven Hallin kirjaa Noni trough your body, jossa kerrotaan lääkärin silmin nonin käytöstä hivin ja syövän hoidossa. Kirjan voi tilata mm. www.nonitools.com -sivuilta.
Nonia koskevaa syöpätutkimusta on runsaasti mm. sivuillani. Mm. nonin kyvystä estää angiogeneettistä kehitystä eli estää syöpäkasvainta rakentamaan omaa verenkiertojärjestelmää.
Tutkimus on laboratorio -tutkimus, mutta monet käytännön esimerkit tukevat tätä tulosta. Tutkimukset itsessään eivät ole merkittäviä, mutta onneksi on erittäin laaja ihmisten saama kokemusaineisto.
Tieteellistä näyttöä nonista ei kovin merkittävää ole, mutta kokemusperäinen aineisto on uskomaton. Esim. Steven Hall on hoitanut nonilla yli 800 potilasta. Myös eläinlääkärit, kuten Tran Van on hoitanut yli 10.000 eläintä ja omien sanojensa mukaan ei ole menettänyt myrkytysten takia ainuttakaan sen jälkeen kun aloitti nonin käytön vuonna 1996.
Hänenkin työstään on tehty kirja. Ja sanottakoon vielä, että lääkärin työstä 60% ei perustu tieteeseen, vaan kokemusperäiseen tietoon. Joten tieteellistä näyttöä ei käytännössä useinkaan tarvita.
Olli
[email protected] - Eikö ookkin ?
Johan on kumma, kun yksi aine tehoaa vaikeimpiin sairauksiin mitä on olemassa: HIV, SYÖPÄ ja MSNo kummahan se on, kun kaikkeen auttaa, ja sen vuoksihan se onkin luontaistuotteiden KUNINGAS. Muita luontaistuotteita pitää ottaa melkein joka vaivaan erikseen, tämä yksi ja sama tuote korvaa ne muut.
- Pukamat
rikkaiden höpölääke kirjoitti:
Minun pätevyyteni NONi tutkimuksessa on että rahapussi kevenee. Kuinkahan kauan kyseistä tuotetta pitäis käyttää, että tuloksia syntyy. Ei mun perse ainakaan kestä.
Ota vaan sitä nonia, niin se persaukseskin kestää, kun pukamat hävii. Sinähän tulet mahottomille pukamille muuten kun olet vielä noin äkästyvää sorttiakin. Ei kenenkään kudokset tuollaista kestä. Noni lievittää äkästymistä ja vie ne perspukamat, että kärsit sen persaukses kanssa elää.
- VM....
Olli lind kirjoitti:
Minä olen valtiotieteen maisteri ja tutkijakoulutuksen lisäksi olen lukenut hyvin paljon erilaista tutkimustietoa. Nonitieto sivuilla ei ole viitetietoja, koska se ei ole tieteellinen sivusto.
Nonitieto -sivuilla ei väitetä nonin parantavan mitään. Se korkeintaan vähentää oireita. Omat sadoista ihmisistä saamani kokemukset kertovat, että noni todella toimii.
Nonista ei ole vielä kovin paljoa tutkimustietoa, mutta sen vaikuttavista aineista on tuhansia ja taas tuhansia tutkimuksia. Esimerkiksi skopoletiinista, alizarinista, eugenolista, damnacanthalista, ursoolihaposta, limonenesta. Myös polysakkaridit ovat hyvin laajan tutkimustoiminnan kohteena. Lisäksi noni pystyy aktivoimaan typpisoksidiin tuotantoa. Myös monta muuta vaikuttavaa ainesta on nonissa mm. hyvin voimakkaita antioksidantteja.
Nonista on tekeillä kaksoissokkotutkimus, josta on välirapotteina julkistettu kaksi osaa. Ensimmäisessä todettiin, että noni oli laskenut kolesteroliarvoja 25%, siten että hyvä kolesteroli oli kasvanut ja huono laskenut vielä enemmän.
Uudessa raportissa todetaan, että noni on erittäin voimakas antioksidantti ja se näyttää pystyvän torjumaan tupakansavun aiheuttamat ongelmat.
Nonin paras aineisto on seurantaselvitys, jota ei mistään muusta tuotteesta ole tehty. Siihen on kerätty 1187 lääkärin kokemukset 25.000 potilaasta. Se ei ole placebo-kontrolloitu, mutta antaa hyvän suunnan. Sen mukaan esim. väysymykseen ja ruoansulatusongelmiin apua saa 90%, kipuihin 86%, allergiaan 84%, astman oireisiin 82% ja niin edelleen.
Mikään mainitsemistasi taudeista ei parane nonin avulla. Oireiden helpottumista sen sijaan on laajasti tapahtunut.
Suosittelen esimerkiksi Steven Hallin kirjaa Noni trough your body, jossa kerrotaan lääkärin silmin nonin käytöstä hivin ja syövän hoidossa. Kirjan voi tilata mm. www.nonitools.com -sivuilta.
Nonia koskevaa syöpätutkimusta on runsaasti mm. sivuillani. Mm. nonin kyvystä estää angiogeneettistä kehitystä eli estää syöpäkasvainta rakentamaan omaa verenkiertojärjestelmää.
Tutkimus on laboratorio -tutkimus, mutta monet käytännön esimerkit tukevat tätä tulosta. Tutkimukset itsessään eivät ole merkittäviä, mutta onneksi on erittäin laaja ihmisten saama kokemusaineisto.
Tieteellistä näyttöä nonista ei kovin merkittävää ole, mutta kokemusperäinen aineisto on uskomaton. Esim. Steven Hall on hoitanut nonilla yli 800 potilasta. Myös eläinlääkärit, kuten Tran Van on hoitanut yli 10.000 eläintä ja omien sanojensa mukaan ei ole menettänyt myrkytysten takia ainuttakaan sen jälkeen kun aloitti nonin käytön vuonna 1996.
Hänenkin työstään on tehty kirja. Ja sanottakoon vielä, että lääkärin työstä 60% ei perustu tieteeseen, vaan kokemusperäiseen tietoon. Joten tieteellistä näyttöä ei käytännössä useinkaan tarvita.
Olli
[email protected]mitähän valtiotieteenmaisterit ymmärtää luonnontieteistä?
- Hyödyllisempää
VM.... kirjoitti:
mitähän valtiotieteenmaisterit ymmärtää luonnontieteistä?
Hyödyllisempää on tietää nonista kuin lymytä luonnontieteilijänä pitkin puskia ja soita. Ne on nähty, mitä ne niistä tietää nämä soiden lymyäajat.
- ei opeteta
Olli lind kirjoitti:
Minä olen valtiotieteen maisteri ja tutkijakoulutuksen lisäksi olen lukenut hyvin paljon erilaista tutkimustietoa. Nonitieto sivuilla ei ole viitetietoja, koska se ei ole tieteellinen sivusto.
Olli
[email protected]lääkintää ja lääketiedettä, ja sen kyllä huomaa täydellisestä asiantuntemuksen puutteestasi ja virheistä esim. tässä:
http://www.nonitieto.fi/Article55.html
Sääli niitä, joita uskovat. Ihmisten käyttäytymiseen, manipulointiin, popularisointiin ja markkinointiin uskon sinun kouluttautuneen. Valtiotieteellinen on nykyään yhteiskuntatieteellinen, ja hyvin erilaisista tieteistä koostunut tiedekunta. - Sääli
ei opeteta kirjoitti:
lääkintää ja lääketiedettä, ja sen kyllä huomaa täydellisestä asiantuntemuksen puutteestasi ja virheistä esim. tässä:
Sääli niitä, joita uskovat. Ihmisten käyttäytymiseen, manipulointiin, popularisointiin ja markkinointiin uskon sinun kouluttautuneen. Valtiotieteellinen on nykyään yhteiskuntatieteellinen, ja hyvin erilaisista tieteistä koostunut tiedekunta.Sääli sinua, ettet omilta uskomuksiltasi kykene näkemään, että muutkin osaavat ajatella omilla aivoillaan. Osoitat todella alhaista halveksuntaa, joka kohdistuu paluumatkalla omaan nilkkaasi.
- aika sentään
ei opeteta kirjoitti:
lääkintää ja lääketiedettä, ja sen kyllä huomaa täydellisestä asiantuntemuksen puutteestasi ja virheistä esim. tässä:
Sääli niitä, joita uskovat. Ihmisten käyttäytymiseen, manipulointiin, popularisointiin ja markkinointiin uskon sinun kouluttautuneen. Valtiotieteellinen on nykyään yhteiskuntatieteellinen, ja hyvin erilaisista tieteistä koostunut tiedekunta.Siis mitäh! Opiskellut maisteriksi, eikä edelleenkään osaa kirjoittaa artikkeleita!?
Missäs tuon artikkelin väitteiden viitteet ovat? Yritin löytää, mutta en löytänyt. Teksti kirjoitettu ilman viitteitä = humpuukia. - Rouvianen
aika sentään kirjoitti:
Siis mitäh! Opiskellut maisteriksi, eikä edelleenkään osaa kirjoittaa artikkeleita!?
Missäs tuon artikkelin väitteiden viitteet ovat? Yritin löytää, mutta en löytänyt. Teksti kirjoitettu ilman viitteitä = humpuukia.miten paljon aiheeseen liittyvää asiaa osasitkin kirjoittaa. Paljonkos tarvitsit käydä yliopistoa, että tuonkin tekstin sait väsättyä ?
- Rouvainen
aika sentään kirjoitti:
Siis mitäh! Opiskellut maisteriksi, eikä edelleenkään osaa kirjoittaa artikkeleita!?
Missäs tuon artikkelin väitteiden viitteet ovat? Yritin löytää, mutta en löytänyt. Teksti kirjoitettu ilman viitteitä = humpuukia.miten paljon aiheeseen liittyvää asiaa osasitkin kirjoittaa. Paljonkos tarvitsit käydä yliopistoa, että tuonkin tekstin sait väsättyä ?
- on yliopistoa
Rouvainen kirjoitti:
miten paljon aiheeseen liittyvää asiaa osasitkin kirjoittaa. Paljonkos tarvitsit käydä yliopistoa, että tuonkin tekstin sait väsättyä ?
käyty, että kaikki humpuuki ilman viitteitä osataan jättää omaan arvoonsa.
- nauruun kuoleva
Nonin parantava vaikutus loppuikin yhtäkkiä kun kuluttajavirasto puuttui asiaan ehhehh..On se kummallinen aine.
- Toimii sittenkin
nauruun kuoleva kirjoitti:
Nonin parantava vaikutus loppuikin yhtäkkiä kun kuluttajavirasto puuttui asiaan ehhehh..On se kummallinen aine.
Oih, se toimii sittenkin, yhä ja edelleen. Luontaistuotteiden LUONTAISTUOTTEIDEN, KUNINGAS ja KUNINGATAR.
- Kyllä toimii
Mikähän kirjoittajaa vaivaa?
Saattaisipa Noni auttaa häntäkin!
Mitä vahinkoa siitä on jos joku,ja tässä tapauksessa, hyvin moni saa avun vaivoihinsa?
Onkohan liikkeellä lääketehtaan mainosmies?
Sen jälkeen kun aloin käyttää Nonia en ole tarvinnut lääketehtaita lihottaa.
Tuollaiset kirjoitukset tuskin häiritsevät niitä
jotka ovat saaneet avun.- pääsin
toimitusjohtajaksi, kun aloitin noni kuurin!
Heh, joo... vitsi, kuten itse tuotenkin näyttää olevan.
>Onkohan liikkeellä lääketehtaan mainosmies?
>Sen jälkeen kun aloin käyttää Nonia en ole
>tarvinnut lääketehtaita lihottaa.
Onneksi olkoon, plasebolla on ennenkin koettu ihmeparannuksia. Ja mikähän sinulla oli semmoinen tauti, josta paranit Nonin avulla? Kerro nyt ihmeessä, että se on joku ihmesairaus, johon lääketiedekään ei tiedä täydellistä hoitomuotoa.
>Tuollaiset kirjoitukset tuskin häiritsevät niitä
>jotka ovat saaneet avun.
Ja millähän tavalla? Jos ovat saannneet avun, he tuskin pahoittavat mieltänsä skeptisyydestä. Ovathan he kokeneet sen, että nonista on apua!
Vai koetko itse tulleesi höynäytetyksi, etkä kehtaa sitä myöntää? - täyttä asiaa
pääsin kirjoitti:
Onneksi olkoon, plasebolla on ennenkin koettu ihmeparannuksia. Ja mikähän sinulla oli semmoinen tauti, josta paranit Nonin avulla? Kerro nyt ihmeessä, että se on joku ihmesairaus, johon lääketiedekään ei tiedä täydellistä hoitomuotoa.
Ja millähän tavalla? Jos ovat saannneet avun, he tuskin pahoittavat mieltänsä skeptisyydestä. Ovathan he kokeneet sen, että nonista on apua!
Vai koetko itse tulleesi höynäytetyksi, etkä kehtaa sitä myöntää?kaksi edellistä kirjoitusta.
Nonit ja muut humpuukit auttavat yleensä sairauksiin, joita virallinen lääketiede ei edes tunne tai pysty oikeiksi osoittamaan (esim hiivasyndrooma). Tuo HIV-, MS- ja syöpäparannus ovat kyllä paksua puppua. Jos noni niihin oikeasti auttaisi, se olisi jo lääketieteen käytössä.
Sinällään tietysti tervehdyttävää, kun pääsee olemattomalla lääkkeellä olemattomista vaivoistaan, eikä tuki tk:n jonoja. Useimmiten psyykkinen tunne oman elämän hallinnasta auttaa. Ja psyykellä on ihmeellinen voima.
Terveystieteen maisteri. - nuo
täyttä asiaa kirjoitti:
kaksi edellistä kirjoitusta.
Nonit ja muut humpuukit auttavat yleensä sairauksiin, joita virallinen lääketiede ei edes tunne tai pysty oikeiksi osoittamaan (esim hiivasyndrooma). Tuo HIV-, MS- ja syöpäparannus ovat kyllä paksua puppua. Jos noni niihin oikeasti auttaisi, se olisi jo lääketieteen käytössä.
Sinällään tietysti tervehdyttävää, kun pääsee olemattomalla lääkkeellä olemattomista vaivoistaan, eikä tuki tk:n jonoja. Useimmiten psyykkinen tunne oman elämän hallinnasta auttaa. Ja psyykellä on ihmeellinen voima.
Terveystieteen maisteri.FM:n ja "toimitusjohtajan" kirjoitukset.
- mainostaa ja myydä
nuo kirjoitti:
FM:n ja "toimitusjohtajan" kirjoitukset.
onkohan enää laillistakaan mainostaa ja myydä NoNia kaikenparantavana tuotteena. Eikö tälläiseen ole mitään lakia ?
- mukaan
mainostaa ja myydä kirjoitti:
onkohan enää laillistakaan mainostaa ja myydä NoNia kaikenparantavana tuotteena. Eikö tälläiseen ole mitään lakia ?
tuotteesta ei saa antaa virheellistä kuvaa ja markkinoijan on perusteltava väitteensä todeksi.
Joten ei muuta kuin pääkallopaikkaan yhteys ja tietoa siitä, mihin noi HIV, SYÖPÄ, MS ja muut väitteet perustuvat.
Kuluttajavirasto voi halutessaan estää tuotteen markkinoinnin ja asettaa markkinointiuhkasakon, jos markkinointi ei ole hyväksyttävää.
Valitettavasti sen jälkeen kun se hienohelma tuli entisin kuluttaja-asiamiehen paikalle, ei kuluttajavirasto enää ole puuttunut tällaiseen virheellisen markkinointiin. Erik takaisin kuluttaja-asiamieheksi, niin jo alkaa tapahtumaan!! - Kerro kerro
mainostaa ja myydä kirjoitti:
Kerro ihmeessä, kukas se Sulle nyt markkinoi kaiken parantavana ?
- Vaikeeta on
Kerro kerro kirjoitti:
Kerro ihmeessä, kukas se Sulle nyt markkinoi kaiken parantavana ?
Elä utele niiltä, ei ne kykene sitä sanomaan, kun ei niin oo kukaan heille sanonu. Niiden reppanoiden pitää keksiä palturia, kun muutenkaan eivät pärjää.
- Pelokkaana
pääsin kirjoitti:
Vai koetko itse tulleesi höynäytetyksi, etkä kehtaa sitä myöntää?Mahtaa elämäs olla vaikeeta, kun aina pitää pelätä, että tulee huijatuksi. Siitä pelosta tulee tuollainen katkera mieli.
- Katkeroittaa
täyttä asiaa kirjoitti:
kaksi edellistä kirjoitusta.
Terveystieteen maisteri.Esille tuomasi asennevamma on paljon vaikeampaa, kun se katkeroittaa ihmisen, ja kylvää ympäristöönstä stressisaastetta. Siihenkin kannattaa ottaa nonia, koska noni lievittää stressin oireita.
Mutta mitäs sinä siihen sanot, että kun noni auttaa ratkaisevasti selvästi todetuissa, diagnosoiduissa sairauksissa, muutoksia aiheuttaneisiin sairauksiin, jotka ovat kaikin tieteellisin keinoin todennettavissa, ja monien sairauksien vammat näkyvät myös päällepäinkin. Ja että sekin kun on todennettavissa, mitä sen jälkeen on tapahtunut, kun alkaa nonia käyttämään, miten tilanne on muuttunut.
Verisolujen muodostus on tervehtynyt (verisolujen kunto ja muoto yms. voidaan tutkimuksin todentaa) ennen nonin käyttöä ja kun kyseessä on sairaus, jota lääketieteellisesti ei voida muuttaa, ja sitten nonin käytön ansiosta verisolujen muodostus rupeaakin terveyhtymään, ja palautumaan normaaliin tilaan.
Plaseboa, joo sitähän se, eikö vaan !!!!
Mitäs siihen sanot, ala vaan kiivaasti taas etsimään onnettomia selittelyjäsi ? Nyt sulla ei jää muuta vaihtoehtoa, kuin nimittää valheeksi.
Tai mitäs siihen sanot, kun potilasta hoidetaan kuukausikaupalla antibiooteilla, ja on todettu, etteivät ne auta, märkiminen jatkuu ja jatkuu kaiken aikaa. Ollako sokea, ettei märkimistä huomaa, nehän ovat vain luuloa, ei faktaa.
Tai potilas on kärsinyt jatkuvasta virtsatieinfektiosta ja saanut kuukausikaupalla antibiootteja. Se on Sun mielestäsi sitä luulotautia, eihän se missään näy. Mutta se vaan näkyy virtsakokeissa, ja sitten kun henkilö on alkanut nonia käyttämään, hups hei, minne se virtsatietulehdus loppu ?
Ja kun alkoi nonia käyttämään, märkiminen loppui hyvin nopeasti. Sinä kommentoisit tähän, että se oli sattumaan. Mutta jokainen tietää, että mitään sattumaa se ei ole.
Nämä ovat nonin käyttäjäpiirissä normaaleita tapahtumia, ei mitään yksittäistapauksia.
Nyt menee Sinulta kuule pala kurkkuun, toivon mukaan et syö tässä saman aikaisesti kun luet tätä, sillä raivosi on varmasti taattua tavaraa.
Mutta näin vaan on, väitäpä sinä mitä hyviään. Syöpäsairaudesta sun ei kannattaisi suutasi avata, sillä olet ilmiselvästi täysin hakoteillä ja syövällä ratsastava, muttet todellisuudesta mitään ymmärrä sen taudin kohdalla. Syövän taakse te onnettomat poloiset yritätte piiloutua. - mukavaa
Katkeroittaa kirjoitti:
Esille tuomasi asennevamma on paljon vaikeampaa, kun se katkeroittaa ihmisen, ja kylvää ympäristöönstä stressisaastetta. Siihenkin kannattaa ottaa nonia, koska noni lievittää stressin oireita.
Mutta mitäs sinä siihen sanot, että kun noni auttaa ratkaisevasti selvästi todetuissa, diagnosoiduissa sairauksissa, muutoksia aiheuttaneisiin sairauksiin, jotka ovat kaikin tieteellisin keinoin todennettavissa, ja monien sairauksien vammat näkyvät myös päällepäinkin. Ja että sekin kun on todennettavissa, mitä sen jälkeen on tapahtunut, kun alkaa nonia käyttämään, miten tilanne on muuttunut.
Verisolujen muodostus on tervehtynyt (verisolujen kunto ja muoto yms. voidaan tutkimuksin todentaa) ennen nonin käyttöä ja kun kyseessä on sairaus, jota lääketieteellisesti ei voida muuttaa, ja sitten nonin käytön ansiosta verisolujen muodostus rupeaakin terveyhtymään, ja palautumaan normaaliin tilaan.
Plaseboa, joo sitähän se, eikö vaan !!!!
Mitäs siihen sanot, ala vaan kiivaasti taas etsimään onnettomia selittelyjäsi ? Nyt sulla ei jää muuta vaihtoehtoa, kuin nimittää valheeksi.
Tai mitäs siihen sanot, kun potilasta hoidetaan kuukausikaupalla antibiooteilla, ja on todettu, etteivät ne auta, märkiminen jatkuu ja jatkuu kaiken aikaa. Ollako sokea, ettei märkimistä huomaa, nehän ovat vain luuloa, ei faktaa.
Tai potilas on kärsinyt jatkuvasta virtsatieinfektiosta ja saanut kuukausikaupalla antibiootteja. Se on Sun mielestäsi sitä luulotautia, eihän se missään näy. Mutta se vaan näkyy virtsakokeissa, ja sitten kun henkilö on alkanut nonia käyttämään, hups hei, minne se virtsatietulehdus loppu ?
Ja kun alkoi nonia käyttämään, märkiminen loppui hyvin nopeasti. Sinä kommentoisit tähän, että se oli sattumaan. Mutta jokainen tietää, että mitään sattumaa se ei ole.
Nämä ovat nonin käyttäjäpiirissä normaaleita tapahtumia, ei mitään yksittäistapauksia.
Nyt menee Sinulta kuule pala kurkkuun, toivon mukaan et syö tässä saman aikaisesti kun luet tätä, sillä raivosi on varmasti taattua tavaraa.
Mutta näin vaan on, väitäpä sinä mitä hyviään. Syöpäsairaudesta sun ei kannattaisi suutasi avata, sillä olet ilmiselvästi täysin hakoteillä ja syövällä ratsastava, muttet todellisuudesta mitään ymmärrä sen taudin kohdalla. Syövän taakse te onnettomat poloiset yritätte piiloutua.että meillä maallikot tietävät kaiken. Ja psytyvät tekemään johtopäätöksiä muutaman, dokumentoimattoman väitteen/tapauksen perusteella.
Ihmettelen ainoastaan sitä, miksei lääketiede ole ottanut näin ylivoimaista lääkettä käyttöönsä. Ei olisi konsti eikä mikään analysoida ihmeaine laboratoriossa ja valmistaa sitä. Yhdessäkään lääketieteellisessä tutkimuksessa/katsauksessa/ammattilehdessä ei ole noniparantumisia käsitelty.
Löytyykö takaa salaliittoteoria lääkemafiasta? - Mahdoton
mukavaa kirjoitti:
että meillä maallikot tietävät kaiken. Ja psytyvät tekemään johtopäätöksiä muutaman, dokumentoimattoman väitteen/tapauksen perusteella.
Ihmettelen ainoastaan sitä, miksei lääketiede ole ottanut näin ylivoimaista lääkettä käyttöönsä. Ei olisi konsti eikä mikään analysoida ihmeaine laboratoriossa ja valmistaa sitä. Yhdessäkään lääketieteellisessä tutkimuksessa/katsauksessa/ammattilehdessä ei ole noniparantumisia käsitelty.
Löytyykö takaa salaliittoteoria lääkemafiasta?Maallikot voivat olla omilla sektoreillaan paljon "viisaampia" kuin uskotkaan. Moni lääkäri jopa ilmoitaa päivittävänsä tietojaan potilaittensa havainnoilla ja kokemuksilla. Etpä ole pahemmin myöskään kontaktissa lääkäreihin, kun et tunnu tietävän, missä mennään.
Siinpäs sinnulle ihmettelemistä riittääkin maailman tappiin, mutta nonia ei voi laboratoriossa valmistaa. Luuletko, ettei siitä ole yritetty tosissan tehdä, mutta kun se ei toimi. Ihminen ei yksinkertaisesti kykene matkimaan nonia. Se on niin yksinkertainen asia. Ja lääketiede ei pysty patentoimaan nonia, koska se on luonnon kasvi, ei kenenkään keksintö.
Mitenpä niitä siellä käsiteltäsiinkään, koska lääketiede pyörii omassa kehässään, miksi se alkaisi ravintoainetta tutkia, herra paratkoon, ajattele nyt vähän. Lääketiede on lääketiedettä, eikä ravintotiedettä. Miten näin yksinkertaiset asiat ovat vielä sinulla täysin hallitsemattomia asioita ?
Ravintoasiat kuuluvat kunkin itsensä vastuulle. Meidän yhteiskunnassa se vaan on näin. - mukavaa
mukavaa kirjoitti:
että meillä maallikot tietävät kaiken. Ja psytyvät tekemään johtopäätöksiä muutaman, dokumentoimattoman väitteen/tapauksen perusteella.
Löytyykö takaa salaliittoteoria lääkemafiasta?Ihmisten paraneminen ei lääketeollisuutta innosta, sairastaminen lyö paljon paremmin leiville. Tämä on faktaa. Luonnonaineiden analysoiminen laboratorioissa se vasta vaikeata onkin. Hyvä luonnonkonsti on nopeasti saatu tyhjänpäiväiseksi tusinatuotteeksi. Tulosta eivät ole parantaneet esittelyt ammattilehdissä. Miksi muuten ihmisen pitäisi saada kaikesta kunnia? Maallikot onnistuvat usein auttamistyössä, koska heillä on sydän mukana.
- uskonsa auttakoon
mukavaa kirjoitti:
Ihmisten paraneminen ei lääketeollisuutta innosta, sairastaminen lyö paljon paremmin leiville. Tämä on faktaa. Luonnonaineiden analysoiminen laboratorioissa se vasta vaikeata onkin. Hyvä luonnonkonsti on nopeasti saatu tyhjänpäiväiseksi tusinatuotteeksi. Tulosta eivät ole parantaneet esittelyt ammattilehdissä. Miksi muuten ihmisen pitäisi saada kaikesta kunnia? Maallikot onnistuvat usein auttamistyössä, koska heillä on sydän mukana.
- etkäs sä nyt tajua
mukavaa kirjoitti:
Löytyykö takaa salaliittoteoria lääkemafiasta?... ettei lääkefirmat halua alkaa takomaan rahaa näin mahtavalla aineella!?
Nonihan on hedelmäMEHUA ja hedelmämehuilla tyypillisesti on piristävä vaikutus. Mietitään vaikka appelsiinimehua. Kun sitä juot puolilitraa illalla ennen nukkumana menoa, niin voi olla aika hankalaa saada unta.
Mä suuresti ihmettelen, ettei yksikään lääkefirma olisi ottanut NONIA tuotevalikoimaansa, kun on niin erinomainen - sehän olisi todella helppoa rahaa lääkefirmalle.
Mutta kun ei! Lääkefirmat vaan huvikseen sijoittavat miljoonia, ja miljoonia euroja vuosittain lääkekehittelyyn sen sijaan, että alkaisivat uuttaa hedelmästä eliksiiriä.
No, huh huh! Aika kovia väittämiä NONIN puolesta puhujilta. Ihan vain vinkiksi, että myös lääketeollisuus tutkii luonnostalöytyviä aineita, koska monet lääkeaineet muistuttavat luonnosta löytyviä aineita pitkälti. Ja luonnosta löytyvistä aineista voi olla avain lääkeaineen löytymiseen.
Jotenkin naiivia ajatelle, etteikä lääkelaitos olisi kiinnostunut myös luonnonaineista - joita syntetisoidaan kaiken aikaan.
Kuinkahan moni NONIN:n puolestapuhuja ja lääkelaitosten haukkuja oikeasti on tutustunut lääkeaineiden löytymisestä sen synteesiin ja tutkimukseen?
Valitettavasti näitä maallikkoja, jotka luulee lääkeaineiden vaan tipahtavan lääkelaitoksen hyllyltä on paljon. Jos olisikin noin helppoa...
Jokaisen joka kehuu NONIN maasta taivaisiin, niin kannattaa tutustua siihen, mitä NONIN tunnetaan sisältävän ja vaikka ihan vain googlettamaan nuo aineosaset.
Niin, että palataan vain siihen lääketeollisuussalaliittoteoriaan ja unohdetaan lääkkeet kaupanhyllylle - eihän niistä mitään apua ole, kun NONI PARANTAA KAIKEN.
Heh! - Skepsiksen
uskonsa auttakoon kirjoitti:
sivuja kehdataan esitellä. Se vasta taikauskoa on. Oman navan ympärillä pyöriminen ei edistä kenenkään terveyttä. Heti kun unohtaa oman tärkeytensä ja uskaltaa katsella ympärilleen, elämä ja sen kirjo näyttäytyvät aivan uudessa valossa. Tsemppiä!
- tekstiä
Skepsiksen kirjoitti:
sivuja kehdataan esitellä. Se vasta taikauskoa on. Oman navan ympärillä pyöriminen ei edistä kenenkään terveyttä. Heti kun unohtaa oman tärkeytensä ja uskaltaa katsella ympärilleen, elämä ja sen kirjo näyttäytyvät aivan uudessa valossa. Tsemppiä!
Skepsiksen sivuilla on kuin Nonin. Netti ei edes tunnista noita "lääkäreitä", joita siellä esitellään potilaitaan nonilla parantaneina.
Skepsiksen jäsenet ovat kuitenkin tunnettuja ja uskottavia henkilöitä. - uskottavuus
tekstiä kirjoitti:
Skepsiksen sivuilla on kuin Nonin. Netti ei edes tunnista noita "lääkäreitä", joita siellä esitellään potilaitaan nonilla parantaneina.
Skepsiksen jäsenet ovat kuitenkin tunnettuja ja uskottavia henkilöitä.määräytyy eri kriteereillä. Skepsis on koeteltu ja köykäiseksi havaittu. Muutoinkaan en pidä liian viisaana itseään mainostavia. Teen mieluummin johtopäätökset omassa rauhassa. En tiedä rohkeneeko nonilääkäri tulla julkisuuteen, sillä siitä tuskin hyvää seuraa. Terveydenhoidossa rajanylityksiä ei yleensä sallita. Koko ala on jäykkä ja tahmea. Kaipaisi tosituuletusta. Tsemppiä edelleen!
- luulet,
uskottavuus kirjoitti:
määräytyy eri kriteereillä. Skepsis on koeteltu ja köykäiseksi havaittu. Muutoinkaan en pidä liian viisaana itseään mainostavia. Teen mieluummin johtopäätökset omassa rauhassa. En tiedä rohkeneeko nonilääkäri tulla julkisuuteen, sillä siitä tuskin hyvää seuraa. Terveydenhoidossa rajanylityksiä ei yleensä sallita. Koko ala on jäykkä ja tahmea. Kaipaisi tosituuletusta. Tsemppiä edelleen!
löytyykö tämä nonisivuston lääkäri edes laillistettujen lääkärien luettelosta?
Jos ei uskalla tulla julkisuuteen, on asiakin köykäinen. Ellei sitten usko noihin salaliittoihin. - Jakautuminen
etkäs sä nyt tajua kirjoitti:
... ettei lääkefirmat halua alkaa takomaan rahaa näin mahtavalla aineella!?
Nonihan on hedelmäMEHUA ja hedelmämehuilla tyypillisesti on piristävä vaikutus. Mietitään vaikka appelsiinimehua. Kun sitä juot puolilitraa illalla ennen nukkumana menoa, niin voi olla aika hankalaa saada unta.
Mä suuresti ihmettelen, ettei yksikään lääkefirma olisi ottanut NONIA tuotevalikoimaansa, kun on niin erinomainen - sehän olisi todella helppoa rahaa lääkefirmalle.
Mutta kun ei! Lääkefirmat vaan huvikseen sijoittavat miljoonia, ja miljoonia euroja vuosittain lääkekehittelyyn sen sijaan, että alkaisivat uuttaa hedelmästä eliksiiriä.
No, huh huh! Aika kovia väittämiä NONIN puolesta puhujilta. Ihan vain vinkiksi, että myös lääketeollisuus tutkii luonnostalöytyviä aineita, koska monet lääkeaineet muistuttavat luonnosta löytyviä aineita pitkälti. Ja luonnosta löytyvistä aineista voi olla avain lääkeaineen löytymiseen.
Jotenkin naiivia ajatelle, etteikä lääkelaitos olisi kiinnostunut myös luonnonaineista - joita syntetisoidaan kaiken aikaan.
Kuinkahan moni NONIN:n puolestapuhuja ja lääkelaitosten haukkuja oikeasti on tutustunut lääkeaineiden löytymisestä sen synteesiin ja tutkimukseen?
Valitettavasti näitä maallikkoja, jotka luulee lääkeaineiden vaan tipahtavan lääkelaitoksen hyllyltä on paljon. Jos olisikin noin helppoa...
Jokaisen joka kehuu NONIN maasta taivaisiin, niin kannattaa tutustua siihen, mitä NONIN tunnetaan sisältävän ja vaikka ihan vain googlettamaan nuo aineosaset.
Niin, että palataan vain siihen lääketeollisuussalaliittoteoriaan ja unohdetaan lääkkeet kaupanhyllylle - eihän niistä mitään apua ole, kun NONI PARANTAA KAIKEN.
Heh!No heh heh vaan !
Mihin perustat tällaisen kahtia jaon, ikään kuin noni olisi Sinulle kuin rutto. Tekeekö se Sinulle noin pahaa, menetätkö osinkotulojasi, uhkaatko hävitä lääkemyynnissäsi, vai mistä kenkä nyt puristaa ?
Ei minusta nonissa ole mitään ristiriitaa. Noni auttaa monen monia lääkkeitä toimimaan paremmin pienemmin annoksin. Noni suojaa monien lääkkeiden haittavaikutuksilta.
Ajatellaanpa kortisonin käyttäjää joka on 10 vuotta syönyt kortisonia ja valtaisat mahaongelmat. Kova kipu, limakalvot ärtyneet, ja mahan limakalvovaurioita (huom. tähystyksessä todettu ettet väitä taas omiasi). Miksi ei sitten anneta SELLAISIA suoja-aineita, jotka suojaisi mahaa näiltä kortisonin aiheuttamilta vaurioilta, että pitää turvautua noniin ? Kysehän on ihan vapaasta kilpailutilanteesta. Se mikä toimii paremmin, kauppa käy sen osalta paremmin. Vai onko kyse sadismia, nuukuutta, kiusanteko vai mitä, että ei anneta parempia suoja-aineita kuin noni ? ”Että kyyyllää on muttei anneta, niinkö ?”
Mutta noni on siinä lyömätön NUMERO 1 vaikuttavuudeltaan. Mahakivut loppuivat siihen paikkaan, mutta ilman nonia ei kärsi olla, heti se mahanpolte kehittyy takaisin. Onneksi olen päässyt kortisoonista nyt nonin aikana eroon, mutta se eroon pääseminen edeyllyttää nonin jatkuvaa käyttöä. Siis käytänkö kortisonia jatkuvasti vai nonia? Minun valintani on NONI, niin kauan, kuin se vaan tehoaa näin hyvin. Voi tulla päivä, ettei se enää tehoakkaan mutta siihen saakka ainakin käytän. Sitä oikeutta et minulta saa ristettyä millään taktiikalla pois.
Miksi minä en saanut sellaisia suojalääkkeitä, jotka olisivat toimineet nonin veroisesti ? Ole ystävällinen, ja vastaa tähän ? Minä kerron, että sellaisia ei ole. Lääkkeitä on, mutta ei sellaisia, jotka pitäisivät kortisonin aiheuttamat limakalvovauriot poissa samoin mahakivut.
Miksihän minun pitäisi googlettaa nonin sisältö ? Eihän sisällöllä mitään tee, ellei tuote toimi. Eikä tomivuus selviä lukemalla. Kait sinä nyt näin yksinkertaisen asian voit ymmärtää ? Nonihan on EU:n velvoittamana tutkittu, että se on turvallinen, mitä yrität vielä änkyttää ?
Miksi en voisi kehua nonia maasta taivaisiin, kun ette parempaa pysty tarjoamaan, noni on todella luokassaan ykkönen.
” Niin, että palataan vain siihen lääketeollisuussalaliittoteoriaan ja unohdetaan lääkkeet kaupanhyllylle - eihän niistä mitään apua ole, kun NONI PARANTAA KAIKEN.”
Sinähän kiukuttelet kuin pikkulapset hiekkalaatikolla. - Mee äkkii
luulet, kirjoitti:
Jos ei uskalla tulla julkisuuteen, on asiakin köykäinen. Ellei sitten usko noihin salaliittoihin.Jos siihen sulla on tarvetta, menisit jo saparo suorana lääkäriin.
Suomessa on monia lääkäreitä, jotka hoitavat potilaitaan sulassa sovussa vähennetyin lääkeannoksin nonin ansiosta, enkä minä ole kohdannut enää vuosiin mitään ongelmia siinä lääkärin kanssa.
Sairaskertomuksiinkin noni on jo päässyt ihan tasavertaisesti. - lukenut
luulet, kirjoitti:
Jos ei uskalla tulla julkisuuteen, on asiakin köykäinen. Ellei sitten usko noihin salaliittoihin.lääkäreiden selvityksiä praktiikassa käyttämistään luontaistuotteista. Nonia suositteleva lääkäri tuskin pitää asiaa köykäisenä, vaikkei julkisuudessa sitä puikaan. Potilaana kunnioitan reviirejä, enkä ärsytä lääkäreitä kertomalla käyttämistäni luontaistuotteista. Kokemuksesta olen oppinut pitämään suuni kiinni. Ehkäpä nonista kiinnostuneet lääkäritkin ovat oppineet saman.
- Lääkärissä
lukenut kirjoitti:
lääkäreiden selvityksiä praktiikassa käyttämistään luontaistuotteista. Nonia suositteleva lääkäri tuskin pitää asiaa köykäisenä, vaikkei julkisuudessa sitä puikaan. Potilaana kunnioitan reviirejä, enkä ärsytä lääkäreitä kertomalla käyttämistäni luontaistuotteista. Kokemuksesta olen oppinut pitämään suuni kiinni. Ehkäpä nonista kiinnostuneet lääkäritkin ovat oppineet saman.
Kyllä kerron aina lääkärille käyttäväni nonia, eikä se ole enää vuosiin aiheuttanut mitään hämminkiä.
- siis mitäh!?
Lääkärissä kirjoitti:
Kyllä kerron aina lääkärille käyttäväni nonia, eikä se ole enää vuosiin aiheuttanut mitään hämminkiä.
>Kyllä kerron aina lääkärille käyttäväni nonia, eikä
>se ole enää vuosiin aiheuttanut mitään hämminkiä.
Siis kerrot LÄÄKÄRILLE käyttäväsi nonia... Mutta mitä ihmettä sä LÄÄKÄRILLÄ teet, kun se NONI AUTTAA KAIKKEEN!?
Vai? Eikö se sitten autakaan? - myös
Heh!kapseleina, ei ainoastaan mehuna.
- varmaan tule
lukenut kirjoitti:
lääkäreiden selvityksiä praktiikassa käyttämistään luontaistuotteista. Nonia suositteleva lääkäri tuskin pitää asiaa köykäisenä, vaikkei julkisuudessa sitä puikaan. Potilaana kunnioitan reviirejä, enkä ärsytä lääkäreitä kertomalla käyttämistäni luontaistuotteista. Kokemuksesta olen oppinut pitämään suuni kiinni. Ehkäpä nonista kiinnostuneet lääkäritkin ovat oppineet saman.
pieneen mieleen ilmoittaa käyttämäänsä "lääkitystä" lääkärille. Kun ja jos haitallisia yhteisvaikutuksia syntyy, syy lykätään lääkärin määräämälle lääkkeelle. Ja veronmaksajat maksavat.
Potilaana sinulla on myös velvollisuuksia, ei pelkkiä oikeuksia. - tähän
Mee äkkii kirjoitti:
Jos siihen sulla on tarvetta, menisit jo saparo suorana lääkäriin.
Suomessa on monia lääkäreitä, jotka hoitavat potilaitaan sulassa sovussa vähennetyin lääkeannoksin nonin ansiosta, enkä minä ole kohdannut enää vuosiin mitään ongelmia siinä lääkärin kanssa.
Sairaskertomuksiinkin noni on jo päässyt ihan tasavertaisesti.http://www.nonitieto.fi/Article47.html
Onkohan kyseistä lääkäriä edes olemassa? Mitä veikkaat? Kannattaisi lukea edelliset viestit ennen vastaamista.
Mikä on sairaskertomus, ja minkä verran niitä luet (jos tarkoitat potilaiden/asiakkaiden sairauskertomuksia)? Mitenkä niin tasavertaisesti? Määrääkö lääkäri nonia? Miksi? Miksi on käytävä lääkärillä, kun nonia saa postimyynnistäkin? - Lenkkimakkara
tähän kirjoitti:
http://www.nonitieto.fi/Article47.html
Onkohan kyseistä lääkäriä edes olemassa? Mitä veikkaat? Kannattaisi lukea edelliset viestit ennen vastaamista.
Mikä on sairaskertomus, ja minkä verran niitä luet (jos tarkoitat potilaiden/asiakkaiden sairauskertomuksia)? Mitenkä niin tasavertaisesti? Määrääkö lääkäri nonia? Miksi? Miksi on käytävä lääkärillä, kun nonia saa postimyynnistäkin?Etkö vielä ole selvillä vesillä, pitääkö Sun käydä lääkärillä ? Kait Sinä käyt lääkäriltä kysymässä, voitko syödä lenkkimakkaraa tai juoda kahvia ?
- Teelusikka
siis mitäh!? kirjoitti:
>Kyllä kerron aina lääkärille käyttäväni nonia, eikä
>se ole enää vuosiin aiheuttanut mitään hämminkiä.
Siis kerrot LÄÄKÄRILLE käyttäväsi nonia... Mutta mitä ihmettä sä LÄÄKÄRILLÄ teet, kun se NONI AUTTAA KAIKKEEN!?
Vai? Eikö se sitten autakaan?Kaikille ei anneta tasavertaisesti. Kun olet teelusikallisen vetaa älyä saanut, on vaikea kauhan mitalla odottaa ymmärrystä.
- Haittavaikutukset
varmaan tule kirjoitti:
pieneen mieleen ilmoittaa käyttämäänsä "lääkitystä" lääkärille. Kun ja jos haitallisia yhteisvaikutuksia syntyy, syy lykätään lääkärin määräämälle lääkkeelle. Ja veronmaksajat maksavat.
Potilaana sinulla on myös velvollisuuksia, ei pelkkiä oikeuksia.Kerroppa haittavaikutukset, sinä kun ne tiedät niin hyvi?
Haittavaikutuksina on yksi erittäin paha, että lääkeet toimivat paremmin, ja lääkäri useinmiten vähetää lääkkeiden määrää. Se on tietty veronmaksajalle huono homma. Ei oikein tiedä, jos rahaa ei menekkään niin paljoa kuin on odotettu. Tulee sijoitusvaikeuksia.
Muita haittavaikutuksia ei vielä ole tullut esiin. Ei edes Marevaanihoidossa, jonka katsottiin olevan vaarallista nonin kanssa. Mutta puhdasta ennakkoluuloa sekin osoittautui olevan.
Mutta mitä veronmaksajat nyt maksavat ? Tupakin aiheuttamat kulut varmasti maksaa veronmaksajat, kaljankittaamisen haitat sekä sen aiheuttaman sosiaaliset ongelmat, makkaran ahmimisen, pizan ahmimisen yms. haittavaikutukset veronmaksaja maksaa innolla, eikö maksakkin ? Totta kait, koska niistä ei terveys kohene, se kuuluu elämään. Mutta meneppä ottamaan jotain, josta terveytesi kohenee, voi jumpe, mikä narina ja nirinä, kuin uhmaikäisen lapsen räyhäämistä. - Sääli
Heh!Nonia ei tarvitse kitata puolta litraa. Siinä riittää ruokalusikka mitaksi, kun vireyttä hakee.
Mutta kyllä sinulla on appelsiinimehussa kittaamista tonka kaupalla, että saisit sillä kivun lievitystä aikaan, saatikka tulehdusarvojen vähenemistä. Jos sellaiseen eivät ole tehonneet sen paremmin kortisooni, kuin antibiotitkaan, tai muut pitkäaikaista tulehdusta laskevat lääkkeet, niin saatpa sinä tilata appelsiinimehua tynnyriauton kanssa, ja sen ihmeen haluaisi nähdä, (matkustan vaikka maan ääristä sitä ihmettä katsomaan) kun appelsiinimehu tainnuttaa kivun ja alentaa kroonisia pitkään jaktuneita tulehdusarvoja, joihin eivät ed.mainitut lääkkeetkään enää ole kyenneet.
Mutta noni siihen vaan kykeni. Että sellaista tavallista mehua on NONI-hedelmämehua.
"Jotenkin naiivia ajatelle, etteikä lääkelaitos olisi kiinnostunut myös luonnonaineista - joita syntetisoidaan kaiken aikaan."
Joo, ongelma vain onkin, että mikään tiede ei ole kyennyt analysoimaan nonia niin tarkkaan, että se pystyisi valmistamaan tasan tarkkaan samanlaista tuotetta teollisesti. Ja kun se ei ole samanlaista kyennyt valmistamaan, eihän sen LITKUT toimi nonin vertaisesti, ei sinne päinkään.
Jokainenhan sen on tiennyt, että lääketeolisuus on yrittänyt nonista eristää aineosia, joden se olettaa olevan niitä tehoaineta, mutta kun se on ne saanut eristettyä, niillä ei ole mitään toimivuutta jäljellä.
Joten noni on otettava luonnon hedelmänä, kaikkine salaisine aineosineen, joita tiede ei vielä edes tunne, jos mieli hyötyä sen ERINOMAISISTA ja AINTULAATUISISTA vaikutuksista.
Mitä narisemista tässä vielä on ? Noni on olemassa, ja sillä siisti, miksi se pitäisi siirtää jonnekkin apteekin ja lääkelaitoksen taakse ? Voihan sen appelsiinimehunkin sinne viedä, jos niin kova hinku on mehujen perään.
Asian on kunnossa, nonia saa, ja otanpa kolmannet ryypyt tuosta putelista tälle päivälle. - aikaa
varmaan tule kirjoitti:
Potilaana sinulla on myös velvollisuuksia, ei pelkkiä oikeuksia.kun otin vastuun omasta terveydestäni. Sitä ennen annoin viisaampien päättää, mikä minulle on parasta.
Lyhytkestoista keskustelua lääkärin kanssa en tuhlaa lörpöttelyyn luontaistuotteista. Eri asia jos hän kysyy niistä ja osoittaa kiinnostuksensa korvata tulehduskipulääkkeet esimerkiksi nonilla. Silloin kerron mitä olen käyttänyt ja mitä aion jatkossa käyttää ja miksi en käytä lainkaan normaaleja kipulääkkeitä. Lääkärissä olen joutunut käymään tapaturmien vuoksi ja ensisijaisesti käyn yksityislääkäreillä. Veronmaksajat ovat hyötyneet paljon tavastani hoitaa luonnonmukaisesti terveyttäni.
Tiesitkö, että potilailla ei olekaan muita kuin velvollisuuksia, oikeudet on unohdettu jo kauan sitten. - kyllä toimii
pääsin kirjoitti:
Vai koetko itse tulleesi höynäytetyksi, etkä kehtaa sitä myöntää?En ole väittänyt parantuneeni mutta pärjään ilman niitä "myrkkyjä" joita jouduin syömään.
Joukossa mm. kaksi tulehduskipulääkettä jotka vedettiin pois markkinoilta.
Voit aivan rauhassa kirjoitella kommenttejasi.
Ne jotka Nonia käyttävät, käyttävät sitä kaltaistesi kirjoituksista huolimatta.
Hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti pysyt terveenä ilman lääkkeitä. - eivät lannista
kyllä toimii kirjoitti:
En ole väittänyt parantuneeni mutta pärjään ilman niitä "myrkkyjä" joita jouduin syömään.
Joukossa mm. kaksi tulehduskipulääkettä jotka vedettiin pois markkinoilta.
Voit aivan rauhassa kirjoitella kommenttejasi.
Ne jotka Nonia käyttävät, käyttävät sitä kaltaistesi kirjoituksista huolimatta.
Hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti pysyt terveenä ilman lääkkeitä.Käytän nonia yhä innokkaammin. Tällaiset lapselliset kiukuttelut eivät vaikuta yhtään nonin käyttöön, ja siihen että haluan kertoa siitä muillekkin.
Juuri soitti eräs ihminen, ja valitteli että kun ei saa nukkuta, kun särkee siinne, särkee tänne. Käsi on turvoksissa, selkä ei anna nukkua, jalka puutuu. Nonista hän kyllä tiesi, mutta totesi, että täytyy minunkin sitten alkaa sitä käyttämän. Hän on sitä aiemmin käyttänyt, ja siirtyi nonikapseleihin, mutta sai ongelmia.
Arveli, että mehuna hänellä ei ollut sellaisia limakalvo-ongelmia. Ei hän enää kapseleinakaan ole käyttänyt, mutta tule käymään, kun en enää muista, miten sitä nonimehua taas tilattiinkaan. - Olli Lind
tähän kirjoitti:
http://www.nonitieto.fi/Article47.html
Mikä on sairaskertomus, ja minkä verran niitä luet (jos tarkoitat potilaiden/asiakkaiden sairauskertomuksia)? Mitenkä niin tasavertaisesti? Määrääkö lääkäri nonia? Miksi? Miksi on käytävä lääkärillä, kun nonia saa postimyynnistäkin?Jokainen kertomani lääkäri on olemassa ja heistä on tiedot, opiskelupaikasta, työpaikasta yms. Heidän lausuntonsa olen yleensä ottanut kirjoista, joihin he ovat ne antaneet.
Tämä on yleinen vastustajien tapa yrittää väittää, että ko henkilöitä ei ole jossain rekisterissä. Kukaan ei viitsi tarkastaa tai osaa tarkastaa, joten näitä helposti uskotaan.
Olli
- hyvät ihmiset sentään
miksi tästä Nonista nousee tällainen äläkkä?`
Jos se joitakin henkilöitä auttaa, niin miksi sitten mollata tuotetta?
On paljon muitakin hyväksi koettuja parannuskeinoja - jos niihin uskoo ne auttavat, jos ei, niin ollaan vihaisia niille jotka uskovat ja saavat avun. Mitäs sanotte esimerkiksi avantouinnista, valkosipulista, punaviinistä, muurahaispesässä istumisesta, uskoon hurahtamisesta, viinietikasta, reiki- ym huuhaahieronnasta, korvakynttilästä, villalangasta syylien poistajana ... jne loputtomiin? Kaikki edellämainitut keinot tepsivät, jos itse uskot niihin. Viralliset tutkimukset saavat osoittaa ihan mitä vaan.- ne viralliset tutkimukset
osoittavatkin. Onko tullut muuten lähemmin seurattua? Uskomatonta on, että aina jaksetaan vääntää uusi tuote, vaikka jo ennalta tiedetään, ettei sitäkään iloa kauan kestä. Sitten hyökkäillään sinne tänne syyllistäen viattomia mehunjuojia, kun ovat onnistuneet saamaan parannusta väärän merkin kautta. Voi aikoja, voi päiviä, voi nonia.
Mainitsit lukuisia muitakin tepsiviä keinoja. Hyvä alku miettiä, mihin ne voisivat perustua. Uskomishömppään ei kauan enää jakseta uskoa. Senkin kun pitäisi toimia molemmin päin - virallisesti ja epävirallisesti. - osa mainitsemistasi
>Mitäs sanotte esimerkiksi avantouinnista,
>valkosipulista, punaviinistä, muurahaispesässä
>istumisesta, uskoon hurahtamisesta, viinietikasta,
No noihinhan nyt löytyy ihan looginen selitys. Tutustupa siihen, mitä kylmään joutuminen saa ihmisen kehossa aikaan - minkä aineiden eritystä ja näiden vaikutus.
Punaviini, tai alkoholi yleisesti laajentaa verisuonia. Lisäksi punaviini sisältää runsaasta flavonoideja.
Muurahaispesästä ja uskonnosta ei tietoakaan. Uskonto tosin voi tuoda mielenrauhaa ja mielenrauha positiivisen asenteen ja psykosomaattisella tasolla vaikuttaa ihmisen elämänlaatuun.
Viinietikka sen sijaan nopeuttaa aineenvaihduntaa.
Siis mikään em. ei lupaa, että parannut HIV:stä, SYÖVÄSTÄ, MS-taudista, SOKERITAUDISTA, LAPSETTOMUUDESTA ja miljoonasta muusta taudista, oireesta ja sairaudesta kuin mitä noni lupaa. - Nonista
osa mainitsemistasi kirjoitti:
No noihinhan nyt löytyy ihan looginen selitys. Tutustupa siihen, mitä kylmään joutuminen saa ihmisen kehossa aikaan - minkä aineiden eritystä ja näiden vaikutus.
Punaviini, tai alkoholi yleisesti laajentaa verisuonia. Lisäksi punaviini sisältää runsaasta flavonoideja.
Muurahaispesästä ja uskonnosta ei tietoakaan. Uskonto tosin voi tuoda mielenrauhaa ja mielenrauha positiivisen asenteen ja psykosomaattisella tasolla vaikuttaa ihmisen elämänlaatuun.
Siis mikään em. ei lupaa, että parannut HIV:stä, SYÖVÄSTÄ, MS-taudista, SOKERITAUDISTA, LAPSETTOMUUDESTA ja miljoonasta muusta taudista, oireesta ja sairaudesta kuin mitä noni lupaa.Mulla ainakin Noni tuotteesta tuli pirunmoinen pääkipu. Hukkaan meni rahat !
- oletkohan käyttänyt
Nonista kirjoitti:
Mulla ainakin Noni tuotteesta tuli pirunmoinen pääkipu. Hukkaan meni rahat !
Oletkohan edes maistanut?
Jos olet niin olet, niin olet varmaan saanut tiedon, että käyttöä aloitettaessa saattaa olla esim.päänsärkyä ja palelemista kuten paastotessakin.
Johtuen siitä elimistö poistaa kuona-aineita.
Veden juomistakaan ei pitäis unohtaa, kuten ei muutenkaan. - noni
oletkohan käyttänyt kirjoitti:
Oletkohan edes maistanut?
Jos olet niin olet, niin olet varmaan saanut tiedon, että käyttöä aloitettaessa saattaa olla esim.päänsärkyä ja palelemista kuten paastotessakin.
Johtuen siitä elimistö poistaa kuona-aineita.
Veden juomistakaan ei pitäis unohtaa, kuten ei muutenkaan.tehot ovat jo:
- elimistö poistaa kuona-aineet
- parantuu HIV:stä
- parantuu syövästä
- parantuu MS-taudista
- parantuu lapsettomuudesta
- parantuu reumasta
Jäikö joku vielä erittäin pahatautu mainitsematta, johon noni auttaa? - Ymmärrys hoi
osa mainitsemistasi kirjoitti:
Siis mikään em. ei lupaa, että parannut HIV:stä, SYÖVÄSTÄ, MS-taudista, SOKERITAUDISTA, LAPSETTOMUUDESTA ja miljoonasta muusta taudista, oireesta ja sairaudesta kuin mitä noni lupaa.Missähän noni lupaa, sellaisia lupauksia en ainakaan minä vielä liki 10 vuoden aikana ole nähnyt. Ne luapusket tulevat sinun kaltaisiltasi ilkeiltä ihmisiltä, joilla on mieli musta, ja paha olla.
Katsokaas näitäkin palstoja, kun joku kertoo, että se auttoi, niin Sinulle se olikin ilmaus parantumisesta. Kyllähän se on ymmärtämisen tasosta kiinni. Sinun laisellesi synonyymit ovat hukassa, ja ne muuntuvat mielesi sopukoissa sen mukaan, kuinka agressiivisessa mielentilassa olet, ja sen taas näkee tuotoksistasi näillä palstoilla. - Mutta
Nonista kirjoitti:
Mulla ainakin Noni tuotteesta tuli pirunmoinen pääkipu. Hukkaan meni rahat !
Niinhän se pääkipu on muillekkin tullut, ja tulee kun pitää taukoa ja alkaa uudelleen käyttämään.
Sehän kuuluu asiaan, nonin aloituksene. Etkö viitsinyt sitä vertaa tutustua nonin aloittamiseen liittyviin asioihin ? - 12 vuotta
noni kirjoitti:
tehot ovat jo:
- elimistö poistaa kuona-aineet
- parantuu HIV:stä
- parantuu syövästä
- parantuu MS-taudista
- parantuu lapsettomuudesta
- parantuu reumasta
Jäikö joku vielä erittäin pahatautu mainitsematta, johon noni auttaa?Oletko täyttänyt vielä 12 vuotta ? 12 vuotiaskin on fiksumpi ja viisaampi.
- minäkin taas
Ymmärrys hoi kirjoitti:
Missähän noni lupaa, sellaisia lupauksia en ainakaan minä vielä liki 10 vuoden aikana ole nähnyt. Ne luapusket tulevat sinun kaltaisiltasi ilkeiltä ihmisiltä, joilla on mieli musta, ja paha olla.
Katsokaas näitäkin palstoja, kun joku kertoo, että se auttoi, niin Sinulle se olikin ilmaus parantumisesta. Kyllähän se on ymmärtämisen tasosta kiinni. Sinun laisellesi synonyymit ovat hukassa, ja ne muuntuvat mielesi sopukoissa sen mukaan, kuinka agressiivisessa mielentilassa olet, ja sen taas näkee tuotoksistasi näillä palstoilla.olen ihmetellyt että miksi ihmiset kuvittelevat että Noni auttaisi syöpään, Hiv:iin jne??? Minä olen syönyt niitä kapseleita, eikä siinä pakkauksessa ainakaan luvata mitään ihmeitä. Itsestäni tiedän vain että Noni piristää ja auttaa jaksamaan arjessa. En kyllä rupeaisi ensimmäiseksi syömään Nonia tai muitakaan luontaistuotteita jos minulla olisi todettu esim syöpä tai HIV. Kyllä silloin tarvitaan jämerämmät lääkkeet, leikkaukset ym. Ootteko muuten lukeneet siitä että M-L Kirvesniemi on ruvennut syömään Nonia vaikeaan masennukseen, ja hän väittää että siitä on apua?
Onkohan Noni-firman mainosryhmään palkattu kyseinen hiihtäjä? Vai onko hän oikeasti saanut apua Nonista? - olet oikeasssa
12 vuotta kirjoitti:
Oletko täyttänyt vielä 12 vuotta ? 12 vuotiaskin on fiksumpi ja viisaampi.
Edes 12-vuotias ei ole niin tyhmä, että uskoisi tuollaiseen.
Että yksi aine parantaa kaiken :D Taudit, jotka ovat pahimpia melkein mitä voi olla ja sairaalle erittäin ikäviä.
On ikävää, että sairaiden kustannuksella leikitään. - ettekö
minäkin taas kirjoitti:
olen ihmetellyt että miksi ihmiset kuvittelevat että Noni auttaisi syöpään, Hiv:iin jne??? Minä olen syönyt niitä kapseleita, eikä siinä pakkauksessa ainakaan luvata mitään ihmeitä. Itsestäni tiedän vain että Noni piristää ja auttaa jaksamaan arjessa. En kyllä rupeaisi ensimmäiseksi syömään Nonia tai muitakaan luontaistuotteita jos minulla olisi todettu esim syöpä tai HIV. Kyllä silloin tarvitaan jämerämmät lääkkeet, leikkaukset ym. Ootteko muuten lukeneet siitä että M-L Kirvesniemi on ruvennut syömään Nonia vaikeaan masennukseen, ja hän väittää että siitä on apua?
Onkohan Noni-firman mainosryhmään palkattu kyseinen hiihtäjä? Vai onko hän oikeasti saanut apua Nonista?te lue lainkaan esim. Nonin tiedon PUOLUEETONTA sivustoa!?
Ottaa googleen kauniiseen selaimeen ja naputtaa nonilla hakusanoja. - Sairas
olet oikeasssa kirjoitti:
Edes 12-vuotias ei ole niin tyhmä, että uskoisi tuollaiseen.
Että yksi aine parantaa kaiken :D Taudit, jotka ovat pahimpia melkein mitä voi olla ja sairaalle erittäin ikäviä.
On ikävää, että sairaiden kustannuksella leikitään.Sinä, sinä juuri leikit sairaiden kustannuksella. Kuvittelet olevasi joku yli-ihminen, joka muka määräisi, mitä me olisimme oikeutetut tietämään. Ehei, kulle. Leiki sinä vaan sitä hiekkalaatikkoleikkiäsi, jota et vielä ole saanut lopuun. Mitä 12 vuotiaisiin tulee, he ymmärtävät paljon paremmin nämä asiat, kuin Sinä.
- Syövästä
minäkin taas kirjoitti:
olen ihmetellyt että miksi ihmiset kuvittelevat että Noni auttaisi syöpään, Hiv:iin jne??? Minä olen syönyt niitä kapseleita, eikä siinä pakkauksessa ainakaan luvata mitään ihmeitä. Itsestäni tiedän vain että Noni piristää ja auttaa jaksamaan arjessa. En kyllä rupeaisi ensimmäiseksi syömään Nonia tai muitakaan luontaistuotteita jos minulla olisi todettu esim syöpä tai HIV. Kyllä silloin tarvitaan jämerämmät lääkkeet, leikkaukset ym. Ootteko muuten lukeneet siitä että M-L Kirvesniemi on ruvennut syömään Nonia vaikeaan masennukseen, ja hän väittää että siitä on apua?
Onkohan Noni-firman mainosryhmään palkattu kyseinen hiihtäjä? Vai onko hän oikeasti saanut apua Nonista?On aika surullista todeta, miten avuttomana piiloudutaan mukamas syövän taakse. Syövän hoidossa on paljon paljon muutakin, kuin leikkaus ja sytostaatit. Itse käytän syövän jälkihoitoon nonia, jonka veroista ei löydy mistään lääketieteen hoidosta. Syövässä on olemassa myös jälkihoidotkin, kun sitä eivät arvoista syövän hyväksikäyttäjät ole koskaan tulleet ymmärtäneeksi.
Moni syöpäpotilas menehtyy, vaikka syöpä on hoidettu pois, arvatkaapa miksi ? - Mekin
ettekö kirjoitti:
te lue lainkaan esim. Nonin tiedon PUOLUEETONTA sivustoa!?
Ottaa googleen kauniiseen selaimeen ja naputtaa nonilla hakusanoja.Minäkin voin kirjoitella mitä tahtojaan. Sanan vapaus, etkö ole siitä mitään kuullut. Saathan sinäkin suoltaa vaikka mitä suustasi, emmekkä me kumpikaan ole millään lailla nonin maahantuojia tai myyjiä. Sinä vaan et tullut tajunneeksi sitäkään, että noiden sivustojen ylläpitäjä ei ole nonin maahantuoja eikä markkinoija. Julkaisuvapaushan on Suomessakin olemassa, etkö sitä tiennyt ?
- mitä soopaa!
Sairas kirjoitti:
Sinä, sinä juuri leikit sairaiden kustannuksella. Kuvittelet olevasi joku yli-ihminen, joka muka määräisi, mitä me olisimme oikeutetut tietämään. Ehei, kulle. Leiki sinä vaan sitä hiekkalaatikkoleikkiäsi, jota et vielä ole saanut lopuun. Mitä 12 vuotiaisiin tulee, he ymmärtävät paljon paremmin nämä asiat, kuin Sinä.
Tietää saa vaikka mitä, kunhan se tieto on perusteltua eikä vain heitetty tuulesta.
- jokainen
Syövästä kirjoitti:
On aika surullista todeta, miten avuttomana piiloudutaan mukamas syövän taakse. Syövän hoidossa on paljon paljon muutakin, kuin leikkaus ja sytostaatit. Itse käytän syövän jälkihoitoon nonia, jonka veroista ei löydy mistään lääketieteen hoidosta. Syövässä on olemassa myös jälkihoidotkin, kun sitä eivät arvoista syövän hyväksikäyttäjät ole koskaan tulleet ymmärtäneeksi.
Moni syöpäpotilas menehtyy, vaikka syöpä on hoidettu pois, arvatkaapa miksi ?tänne kirjoittaja joka väittää, että on parantunut vakavista taudeista Nonin avulla pitäisi IP:n perusteella laittaa tutkintaan.
Pitäisi selvittää se, kuinka moni puhuu paskaa yrittäen myydä nonia väärillä kuvilla. koska täällähän voi kuka tahansa kirjoittaa ihan mitä tahansa ja väittää.
Tuollaiset väitteet kuin:
- parannuin syövästä Nonin avulla
- parannuin hivistä Nonin avulla
- parannuin MS-taudista Nonin avulla
on aika julmaa oikeasti niitä ihmisiä kohtaan, jotka kärsivät näistä taudeista.
Mutta en uskokaan, että moni ottaa näitä edes millään tavalla tosissaan. - Sairas
mitä soopaa! kirjoitti:
Tietää saa vaikka mitä, kunhan se tieto on perusteltua eikä vain heitetty tuulesta.
Ahah, ja senkö Sinä mukamas määräät, mikä on perusteltua tietoa ! Aikamoisia luuloja itsestäsi. En perusta Sinun määräilyjäsi.
- Horina
jokainen kirjoitti:
tänne kirjoittaja joka väittää, että on parantunut vakavista taudeista Nonin avulla pitäisi IP:n perusteella laittaa tutkintaan.
Pitäisi selvittää se, kuinka moni puhuu paskaa yrittäen myydä nonia väärillä kuvilla. koska täällähän voi kuka tahansa kirjoittaa ihan mitä tahansa ja väittää.
Tuollaiset väitteet kuin:
- parannuin syövästä Nonin avulla
- parannuin hivistä Nonin avulla
- parannuin MS-taudista Nonin avulla
on aika julmaa oikeasti niitä ihmisiä kohtaan, jotka kärsivät näistä taudeista.
Mutta en uskokaan, että moni ottaa näitä edes millään tavalla tosissaan.Täällä olet ainoastaan Sinä hokenut tuota samaa virtta. Taidat kuulua niihin itsesti vangitsijoihin, jotka eivät pääse pään sisällä pesiytyneistä pakkoajatuksista eteenpäin. IP-osoitteet johtavat omalle koneellesi.
- lol
Horina kirjoitti:
Täällä olet ainoastaan Sinä hokenut tuota samaa virtta. Taidat kuulua niihin itsesti vangitsijoihin, jotka eivät pääse pään sisällä pesiytyneistä pakkoajatuksista eteenpäin. IP-osoitteet johtavat omalle koneellesi.
lol
- minäpäminä
Ilmottaudun vapaaehtoiseksi testihenkilöksi lipittämään yhden pullon nonia (erilaisia sairauksia).
Lupaan pitää päivittäistä päiväkirjaa tapahtumista ja siitä, mitä koin tuon pullollisen aikana: sitä ennen, sitä nauttiessa ja sen jälkeen.
Mutta edellyttää, että mulle toimitetaan se pullo käyttöohjeineen. Itse en maksa senttiäkään.- Vielä kun
3 kk on miniimiaika nonin koekäytössä, ja siihen hupenee 12 litraa nonimehua.
Mahtaa Sinun elämäsi olla tukalaa. Uusiin asioihin et voi tutustua ilman, että olet vaatimassa ensimäistä kappaletta ilmaiseksi, ja sen jälkeen et sitten jatkakkaan käyttöä.
Aina kun kauppaan ilmaantuu uusi leipälaji, sinä et voi sitä ostaa, ellet saa ensimäistä ostamaasi leipää ilmaiseksi ?
Seuraavaa leipää et ostakkaan. Mahtaa sulla olla lisäksi nälkäkin. Loppuvathan ne kaupatkin, jotka suostuvat sinun pelleilyysi.
Luuserinako meinaat selvitä tämän elämän ? Ethän varmaan uuteen työpaikkaankaan mene, ennenkuin Sinulle on maksettu 1 kk:n palkka etukäteen, että saat tuntuman, miltä sen työpaikan palkka tuntuu. Lupaat raportoida tilannettasi ennen palkkaa, ja palkan jälkeen !
Miten Sinä ylipäätään voit tässä maailmassa tutustua mihinkään uuteen asiaan ? Ilmankos näitä paikallaan polevia takapesoisia tanttoja täälä nettipalstoillakin pyörii.
Ihme, ettet vaatinut, että Sinulle pitää maksaa vielä etukäteen.
Kaikanlaisia kaheleita maa päällään kantaakin. - naurattaa :-)
Vielä kun kirjoitti:
3 kk on miniimiaika nonin koekäytössä, ja siihen hupenee 12 litraa nonimehua.
Mahtaa Sinun elämäsi olla tukalaa. Uusiin asioihin et voi tutustua ilman, että olet vaatimassa ensimäistä kappaletta ilmaiseksi, ja sen jälkeen et sitten jatkakkaan käyttöä.
Aina kun kauppaan ilmaantuu uusi leipälaji, sinä et voi sitä ostaa, ellet saa ensimäistä ostamaasi leipää ilmaiseksi ?
Seuraavaa leipää et ostakkaan. Mahtaa sulla olla lisäksi nälkäkin. Loppuvathan ne kaupatkin, jotka suostuvat sinun pelleilyysi.
Luuserinako meinaat selvitä tämän elämän ? Ethän varmaan uuteen työpaikkaankaan mene, ennenkuin Sinulle on maksettu 1 kk:n palkka etukäteen, että saat tuntuman, miltä sen työpaikan palkka tuntuu. Lupaat raportoida tilannettasi ennen palkkaa, ja palkan jälkeen !
Miten Sinä ylipäätään voit tässä maailmassa tutustua mihinkään uuteen asiaan ? Ilmankos näitä paikallaan polevia takapesoisia tanttoja täälä nettipalstoillakin pyörii.
Ihme, ettet vaatinut, että Sinulle pitää maksaa vielä etukäteen.
Kaikanlaisia kaheleita maa päällään kantaakin.Hahhah, nonin käyttäjät lienevätkovin tosikkomaista porukkaa. Heti kun joku vähän pelleilee, vedetään mukaan ihme jutut leivästä (!), työelämästä yms. Vielä kun kirjotajakaan ei paljasta, mistä kaikista taudeista hän on parantunut.
Anttilassa 0,5 litraa nonia maksaa tarjouksessa 42 €, joten litra on 82. Sitten 12 litran minimikäyttö x tuo 82, TEKEE 983 € / 3 KK.
Herraisä, kuka tuollaisia makselee? Kyllä pitää olla eri kaheli, jos moisen summan tuhlaa johonkin ihmetroppiin.
Ja 'niinkö luulet vielä kun', kannattaisi palata koulun penkille opettelemaan äidinkieltänsä paremmin, kuinkas kehtaat palstalle edes kirjoitaa? Luuserina ja mainonnan uhrinako meinaat selvitä tämän elämän?
Nonin kannattajat ovat melkoinen ärhäkkää sakkia. Ehkäpä siksi, että noni on niin kallista eikä auta tuon taivaallista :-) - Olli Lind
Minulla on yksi ilmaiseksi saatu nonitiiviste -pullo. Itse en sitä voi käyttää, kun mitään ei voi enää lisää tapahtua terveyteni paranemisessa.
Etsin henkilöä, joka sitoutuisi käyttämään sitä ja raportoisi minulle sen vaikutuksista. Halukkaat ilmoittautukoot, mutta pulloja on vain yksi.
Olli Lind
[email protected] - Nonilaisetkin
naurattaa :-) kirjoitti:
Hahhah, nonin käyttäjät lienevätkovin tosikkomaista porukkaa. Heti kun joku vähän pelleilee, vedetään mukaan ihme jutut leivästä (!), työelämästä yms. Vielä kun kirjotajakaan ei paljasta, mistä kaikista taudeista hän on parantunut.
Anttilassa 0,5 litraa nonia maksaa tarjouksessa 42 €, joten litra on 82. Sitten 12 litran minimikäyttö x tuo 82, TEKEE 983 € / 3 KK.
Herraisä, kuka tuollaisia makselee? Kyllä pitää olla eri kaheli, jos moisen summan tuhlaa johonkin ihmetroppiin.
Ja 'niinkö luulet vielä kun', kannattaisi palata koulun penkille opettelemaan äidinkieltänsä paremmin, kuinkas kehtaat palstalle edes kirjoitaa? Luuserina ja mainonnan uhrinako meinaat selvitä tämän elämän?
Nonin kannattajat ovat melkoinen ärhäkkää sakkia. Ehkäpä siksi, että noni on niin kallista eikä auta tuon taivaallista :-)Et sitten hoksottimesi sitä vertaa älynnyt, että osaa ne nonilaisetkin pelleilla kanssasi. Vedit heti lantun lantun sieraimiisi ?
- Ja rahaaa
Hahhah, nonin käyttäjät lienevätkovin tosikkomaista porukkaa. Heti kun joku vähän pelleilee, vedetään mukaan ihme jutut leivästä (!), työelämästä yms. Vielä kun kirjotajakaan ei paljasta, mistä kaikista taudeista hän on parantunut.
Nonin kannattajat ovat melkoinen ärhäkkää sakkia. Ehkäpä siksi, että noni on niin kallista eikä auta tuon taivaallista :-)ja rahaa rahaa, huutavat maailman lapset. Mihinkäs se sinä maailman lapsi sitä rahaa sitten tarvitset, jos et raaskia sitä käyttää ? Saitailemaanko rupesit ?
Ainahan laadusta kannattaa maksaa. Etkö vielä tiedä sitä ? Toivottavasti yö on rauhoittanut mieltäsi ! Olkoon tämä päivä parempi mielialallesi. - Oikeassa olet
Ja rahaaa kirjoitti:
ja rahaa rahaa, huutavat maailman lapset. Mihinkäs se sinä maailman lapsi sitä rahaa sitten tarvitset, jos et raaskia sitä käyttää ? Saitailemaanko rupesit ?
Ainahan laadusta kannattaa maksaa. Etkö vielä tiedä sitä ? Toivottavasti yö on rauhoittanut mieltäsi ! Olkoon tämä päivä parempi mielialallesi.Kyllähän laadusta tosiaan kannataa maksaa. Ainakin hyvästä laadusta. Mutta miten Noni tähän asiaan liittyy?
- Vastavuoroisuus
Nonin kannattajat ovat melkoinen ärhäkkää sakkia. Ehkäpä siksi, että noni on niin kallista eikä auta tuon taivaallista :-)Mutta sinä et näytä ymmärtävän vastavuoroista pelleilyä !
- haukkanen
ei se mikään puolueeton saitti ole, Lindin poika on kuulemma Tahitian Nonin myyjä. Näön vuoksi on vaan laittaneet kaikki muutkin tuotteet sinne, mutta sitten Lind haukkuu palstoilla muita paitsi verkosto-nonia ties miksi.
- joo
JA sitten vielä Lindin poika markkinoi Nonia lääkinnällisillä väitteillä....
Aijai...... tekee hyvää Nonin maineelle, no eiköhän se taas kohta vedetä markkinoilta pois, kun kerran sitä myydään lääkkeenä edelleen, vaikka on saanut jo monta huomautusta markkinointi tavasta. - Ollin
En ole Ollin ikinä kuullut haukkuvan minkään firman nonia. Sen sinä tasan tarkkaan valhettelet.
- xxyö
joo kirjoitti:
JA sitten vielä Lindin poika markkinoi Nonia lääkinnällisillä väitteillä....
Aijai...... tekee hyvää Nonin maineelle, no eiköhän se taas kohta vedetä markkinoilta pois, kun kerran sitä myydään lääkkeenä edelleen, vaikka on saanut jo monta huomautusta markkinointi tavasta.Ai, että sairas itsetuntosi taas pomppasi metrin yläpystyä (ja putosi 1,5 metriä alaspäin) !
- tupe
Ollin kirjoitti:
En ole Ollin ikinä kuullut haukkuvan minkään firman nonia. Sen sinä tasan tarkkaan valhettelet.
Soneraplazalla hän haukkuu suomalaiset maahantuojat ja Nonia valmistavat lääketehtaat jobbareiksi, jotka eivät tiedä mitään eikä tuotteilla ole minkäänlaista laadunvalvontaa.
- Olli Lind
tupe kirjoitti:
Soneraplazalla hän haukkuu suomalaiset maahantuojat ja Nonia valmistavat lääketehtaat jobbareiksi, jotka eivät tiedä mitään eikä tuotteilla ole minkäänlaista laadunvalvontaa.
Olen kertonut vain totuuden siitä, miten systeemi toimii. Maailmalla on monia bulkkituotteiden myyjiä, joilta nämä ostavat nonia tietämättä kovin paljoa mistä se on poimittu ja miten.
Sitten joku Natura-firma ostaa näitä ja tuo markkinoille, mutta se ei pysty kertomaan mitään tuotteista. Eräät luontaistuotekauppiaat ovat valittaneet, että niistä ei saa mitään tietoa eikä maahantuoja tiedä niistä mitään.
Tällä en tarkoita esim. noni-skandinaviaa enkä noni-suomea tai nonisapia. Ne ovat keskittyneet noniin ja tuntevat tuotteensa kohtuullisen hyvin. Vielä paremmin informaatiota saa kuitenkin verkostoyrityksistä, joilla on jatkuva koulutusjärjestelmä, jota luontaiskaupoilla eikä nettifirmoilla ole.
Olli - Mitä mitä
tupe kirjoitti:
Sinulla taitaa olla tikku silmässä. En ole haukkumista havainnut. Millaistas on oma kirjoittelusi ?
- Näin on
tupe kirjoitti:
En ole sinulta tavannut yhtään laatukirjoitusta. Anoastaan panettelua ja solvaamista.
- gyhj
Vaikka en tunne asiaa, heitän pikku ajatuksen.
Käsittääkseni kaikki biomolekyylit ovat alkuperältään yhteyttävien kasvien tuottamia. Biomolekyylit ovat kulkeneet pidemmän tai lyhyemmän ravintoketjun läpi, ja ovat muokkautuneet siinä. Kasvit ovat siis alkuperäisiä elämän molekyylien tuottajia.
Lienee mahdollista, että Morinda citrifolia-kasvi (Nonin raaka-aine) tuottaa huomattavan kokoelman meille (sekaravinnon syöjille) tarpeellisia molekyylejä.
Kiihkoilun sijasta asiaan kannattaisi perehtyä.- Niinpä niin
Mutta nämä ovat palstoja, joihin ei ilmiselvästi mahdu perehtymistä, eikä sijaa asiallisuudelle. Olet sen varmaan huomannut.
- toimii
Kiitos asiallisesta kommentista!
Tällä palstalla ei paljon asiallista keskustelua saa syntymään.
Omalla kohdallani toimii.
Nivelrikkoisena (jotka ovat röntgen kuvin todetut) jouduin käyttämään voimakkaita tulehduskipulääkkeitä joita vatsa ei enää tahtonut kestää.
Sain kuulla Nonista ja päätin kokeilla.
Olen nyt käyttänyt yli vuoden ja todella tyytyväinen.
Särkylääkkeet ovat jääneet pois ja elämän laatu parantunut.
Yleiskunto ilmiselvästi kohentunut mitään flunssia tai muitakaan tartuntatauteja en ole sairastanut.
Myös naisen ikääntymiseen liittyvät oireet ja seuraukset ovat selvästi hyvin vähäiset.
Gynegologini oli kovin kiinnostunut kun kerroin hänelle ja kehoitti jatkamaan vaan.
Käyttökään ei tule kalliiksi kun laskee sen hinnan mitä maksoivat särkylääkkeet, päivittäiset voiteet, silmien kostutustipat ym. joita en enää tarvitse. - Mikä on ?
Minua kiinnostaisi ymmärtää, minkälaisesta ilmiöstä tässä on oikein kyse, kun sairaalan kovimmatkaan kipulääkkeet eivät tuota tulosta, eivät auta. Mutta kun siihen rinnalle tulee nonia, alle 10 minuutissa kipu katoaa täysin.
Ennen nonin aikakautta minua oli melkein mahdoton saada puutumaan paikallispuudutusleikkauksissa. Ja nukutusleikkauksissa minua ei saatu pysymään nukuksissa, kun heräilin kesken nukutusleikkauksen moneen otteeseen.
Mutta nyt, kun on noni niin puudutusaineet toimivat normaalisti, sekä nukutusaineet. En ole heräillyt nukutusleikkauksissa kesken nukutuksia.
Joku lääkäri arveli, että voisiko tässä olla kyse mahdollisesti jostai entsyymijutusta. Joko minulta puuttuisi joku entsyymi, jonka läsnäolo olisi välttämätön mm. lääkeaineen toimivuudessa.
Kukaan ei ole kyennyt asiaa selittämään, mutta minua kiinnostaisi tietää se, mikä tämä toimivuusjuttu oikein on ? - oletkos
itse perehtynyt siitä mitä noni sisältää ja miten tieteellisestikin ollaan selitetty nonin hetkellistä piristävää vaikutusta? ;)
piristäähän se C-vitamiinikin ja halvempaa kuin noni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa103453Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41198