Liian toimiva paketti

Höylääjä

Ostin tuossa pikku neliveto voortin,jossa on etulevy ja linko.Syynä tähän investointiin oli eukon ainainen narina,siitä kuinka lumiset ja vaikea kulkuiset nää pihatiet on.No malli oli vähän outo aluksi,koska siinä on rattivaihteet ja se vaati kärsivällistä totuttelua.Tulihan siinä muutama litra poltettua ainetta ,mutta kyllä jälkeä alkoi myös tulla.Tyytyväisenä mietin ,että nyt se ei voi naukua mistään.Mutta VÄÄRIN!Eilen se tuli tupaan ,ja alko karjua että nyt se piha vasta perseestä on siellä ei pysy pystyssä kun piikkarit jalassa.Pitikö sun mennä höyläämään se piha niin että se kiiltää ku papin k...i.Mikä avuksi?Onko kellään samallaisia kokemuksia?

20

4096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moronääs

Eilen tuli unelmakämpässä hyvä ohje: "Jos muija narisee: kromaa se."

• viilari

Mamma sulla liian vähällä höyläyksellä net alkaa sillon puhua rumia ottappa onkeesi neuvosta.

• Toteaja

Nämä mammattelijat profiloituvat välittömästi viimoisen päälle äidinkultimussukoiksi.

Ovat hankkineet muijansa äitinsä korvikkeeksi.Ryhtiä nyt pikkuisen vellihousut.

• hiekottaja

Joudut nyt seuraavaksi ostamaan fordiisi hiekoituslaitteen.Konekierre on valmis.
      Mutta olisko siellä jotain perusjännitettä takana sittenkin.Lomamatkan puutetta tms.

• Kullervo Kovakanki

Seksiloman tarpeessahan tuo on,kun nuon ruokottomia puhuu.Kannattaas kyllä kysyä,että onko sitä tosiaan tässä "ahristuksessa"jo käyty papinkin puheilla. Ja tiukata mitäs se krh (kranaatinheitin) antoikaan ensiavuksi.Ja mitä hiekotukseen tulee niin joudut nyt jollain tavalla saneeraamaan sellaiset tilat, missä sulla on aina hiekka sulana ja helposti otettavana.Mä tiedän akkaan metkut,kun on "känkkäränkkäpäivä" niin mikään ei oo kohorallansa,siinä ei silloon kelepaa "rukihinen pierukaa".

• Pultti Bois

Potkukelkalla pärjää liukkaalla pihalla.

• minäki

olen kuullu jotta jätkät pääsee liukkaille, mut nythän mä oon ihan klavulla päähänlyöty ku muijatki jo semmosille pääsee.Ei enää oo mikään niinku oli Kekkosen aikaan!

• Rat
        minäki kirjoitti:

olen kuullu jotta jätkät pääsee liukkaille, mut nythän mä oon ihan klavulla päähänlyöty ku muijatki jo semmosille pääsee.Ei enää oo mikään niinku oli Kekkosen aikaan!

Hommaa siihen puskulevyyn karkeempi terä,niinkun tiekarhuissa esim.Jo on ihme jos ei lopu liukastelu.

• Kaarle Karvakanki

Olisko siinä yhtikä järkee jos vaikka laittais palaterän siihen levyn reunahan??? Vai loppuukoo voortista meno heti alakuunsa?
      Ei ne ole huoltoyhtiöidenkään kustannusvastaavat eilisenteerenpoikia rahan keruussa; ensin ajetahan sileellä terällä lumi liukkaaks ja sitte tullaan ropistelemahan sepeliä silimänruuaks. Aineta kuluu vähemmän kuin oikeesti auratessa. Seuraavalla lumella sitte varotaha jottei oteta sitä entistä sepeliä näköösälle vaan ajetaha uudet taas päälle. Sitte keväälla saarahan taas pöllyyttää sitä sepelinjauhoo ja kerätä kiinteistönomistajan rahat parempaan taltehen.
      Näin toimii urpaani hualtoyhtiö, älä sinä tee näin. Kattos, tää o valintojen maalima; olekkos luuseri vai kova luu...?`

• ny oot

menny ja häpässy ittes,sun muija häpee sua sä oot nöyryyttäny ittes nii et sun voortiskin häpee sua!

• kaarle karvakanki
        ny oot kirjoitti:

menny ja häpässy ittes,sun muija häpee sua sä oot nöyryyttäny ittes nii et sun voortiskin häpee sua!

Minä oon valintani tehny, minä oon kova luu.
        Ku ostetaan raktori, ei osteta romua vaan mersu.
        Nyt on todella hyvä fiilis...

• auki!
        kaarle karvakanki kirjoitti:

Minä oon valintani tehny, minä oon kova luu.
        Ku ostetaan raktori, ei osteta romua vaan mersu.
        Nyt on todella hyvä fiilis...

Kyllä paraskonsti tuossa tilanteessa on pistää ns.kova kovaa vastaan ja konahtaa muijalle notta Mee sää helvettihin siittä!

• j.p.

otappa ne eukkos saappaat yms jalkineet mukaas kylille, samalla kun käyt hekemassa perjantaipull..aa. Sit poikkeet suutarille, niin se paukuttaa pohjiin muutaman nastan, myös kantapään alle, eiköhän ala eukko pysyyn pystyssä.

• Konsti tämä

Sano sille muijalles et juu juu oot oikeessa kyllä tosiaan iäkkäämmillä naisihmisillä noi liukkaat pihamaat on todellinen onkelma. Sano viä silleen et meen kans hiekanhaureisulla ostaan instrumentaariumista semmoset ilmatyynyhousut sulle, kun te vanhettuvat naiset ootte niin herkkiä saamaan noita lonkkamurtumiakin.

Voit olla varma et emänän suu napsahtaa kiinni ja pysyy.
        Arka paika nääs. Toi ikäkysymys.

• Norman Bates

Otappa ne eukkos jalat mukaas kylille,samalla kun käyt hakemassa perjantaikos..teusvoidetta.Sit poikkeet paikalliselle Vianorille,niin ne paukuttaa jalkapohjiin muutaman nastan,myös kantapään alle,eiköhän ala eukko pysyyn pystyssä.

• j.p.
        Norman Bates kirjoitti:

Otappa ne eukkos jalat mukaas kylille,samalla kun käyt hakemassa perjantaikos..teusvoidetta.Sit poikkeet paikalliselle Vianorille,niin ne paukuttaa jalkapohjiin muutaman nastan,myös kantapään alle,eiköhän ala eukko pysyyn pystyssä.

pitäisköhän kämmeniin kans laittaa muutamanasta, jos sattuu heittään nelivedon vaikka päälle

• 1.9 guatro..

hommaat siihen nastaketjut et et mitään lumiketjuja ja asennat ne paikoilleen siten et piikit törröttää ulospäin et ei renkaaseen päin.

• minä

et sitten viittiny lukee ajatuksen kanssa? Ketjuja laitellaan renkaisiin juu mutta tuskin kengänpohjiin!

• Toinen hinkslaajaa

..opetella lukemaan "luontoa".

1) sulan maan ensimmäisiä lumia ei pidä aurata ollenkaan - antaa jäätyä
      2) nuoskalumen pitää antaa pakastua pohjia myöten - sitten tulee hyvän karkea jälki, eikä jämähä vehkeihin kiinni. Yleensä yötä vasten pakastuu...
      3) jos pakko ajaa nuoskaa pois nolla kelillä, se pitää tehdä vielä lumisateen aikana, jotta pintaan jää vähintään pari senttiä uutta lunta auratun päälle. Ongelma vaan on se, että vaikea arvioida sateen loppumista..
      4) vesisateessa pitää vaan jättää lumi rauhaan. Mikään ei huonompaa kuin auratut pihat ja vesisade...

Etukauhalla saa ilkeimmän liukkauden tasaisella huulilevyllä. Linko tasainen huulilevy ei niin paha kun ei saa niin paljoa pintapainetta aikaseks. Paras on tietty polanneterällä höystetty etu- tai takalevy..

• laita eukolle

Ota 100litran saavi. Saaviin teet n. 3mm:n reikiä pohjaan eukon nähden. Kiinnitä saavi kuormaliinoilla eukon selkään.täytä saavi yli 20mm:n kivillä (täyteen). Sitten vain pihaa "hiekoittamaan".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe