kirjoitusmateriaalia tähän viestiketjuun.
Antakaas nyt kaikki parhaimmat "mokanne" näille neitokaisille ja he sitten toivottavasti tekevät sen kirjan.
Anonyyminä tietysti kirjan kansiin kaikki toilailut:))
Anskulle ja Sauvattarelle
30
1300
Vastaukset
- sauvatar
aloita sä kertomalla ;)
olisi kerrottavaa asiasta joka on nimenomaan epin aikaan saamaa.
Kaikkea muuta olen lyhyen elämäni aikana mouheloinut, mutta epiä en voi laittaa syylliseksi.
Onnekseni minulla ei ole ollut poissaolokohtauksia (kait):)
- Peeth.
Ilmeisesti vain epin aiheuttamia mokia? Nooh.. niitä ei montaa ole, eikä tämäkään kovin noloa ole, mutta kerran kotona kun olimme exäni kanssa menossa nukkumaan, tunsin voivani hieman huonosti, ja samalla hetkellä äitini soitti. Yritin puhelimessa vaikuttaa normaalilta ja pirteältä mutta sen sijaan aloin puhumaan hänelle englantia ja vieläpä englanniksi väitin kovaa vastaan kun hän mainitsi asiasta ja pyysi antamaan luurin exälleni :) En itse muista tuosta mitään mutta jälkeenpäin kuulin asiasta.
- Ansku21
lisätä materiaaleihin monta tarinaa.Sain koulussa kohtauksen ja opettaja oli kysynyt multa jotakin ja luokkakaveri oli sanonu että se sai kohtauksen että älä turhaan yritä vastausta saada.Matikan maikka kävi "hädissään" hakemassa sosiaalityöntekijän luokkaan ja yrittivät viedä mua levähtämään, mutta päätinkin fiksuna likkana lähtä juokseen niitä karkuun.Oon kuulemma juoksuttanu soskua ja opettajaa kauan pitkin koulunkäytäviä ennen ku ne on luovuttanu.
- Hugo
Voi niitä. Vaikeasti tavoitettava potilas siis:). Älä tipu parvekkeilta!
- timanttimies
kulkemisia,juu mulla oli yhtenä talvena 7 vuotta sitten käyny nii että olin lähteny kuuden kilometrin päähän ja kääntyny sieltä takasin kotio,juu mulla oli talvihaalarit päällä mutta paljaat jalat,enkä ees palelluttanu jalkojani,vaikka tie oli luminen ja jäinen,yks tuttu tuli yöllä vastaan autolla kilometriä ennen kotoo,jaa siinä sit heräsin,joo tulin sen kyydis kotio
- sauvatar
timanttimies kirjoitti:
kulkemisia,juu mulla oli yhtenä talvena 7 vuotta sitten käyny nii että olin lähteny kuuden kilometrin päähän ja kääntyny sieltä takasin kotio,juu mulla oli talvihaalarit päällä mutta paljaat jalat,enkä ees palelluttanu jalkojani,vaikka tie oli luminen ja jäinen,yks tuttu tuli yöllä vastaan autolla kilometriä ennen kotoo,jaa siinä sit heräsin,joo tulin sen kyydis kotio
kyydin kotia ja varpaat ei paleltuneet.
Ootkohan juossut osan matkasta,
toivottavasti. - timanttimies
sauvatar kirjoitti:
kyydin kotia ja varpaat ei paleltuneet.
Ootkohan juossut osan matkasta,
toivottavasti.talvella paljain jaloin lumessa noin 200 metriä päivittäin,joo kai ne karaistui siinä,juu jaa oon mä voinu juostakki,se on kummallista toi unissakävely,joo on kuin katsoisi pullonpohjan läpi,jotenki ei näy nii selvästi ko hereillä
- timanttimies
timanttimies kirjoitti:
20 astetta pakkasta,mutta kyllä vanha metsuri tarkenee
- sauvatar
timanttimies kirjoitti:
talvella paljain jaloin lumessa noin 200 metriä päivittäin,joo kai ne karaistui siinä,juu jaa oon mä voinu juostakki,se on kummallista toi unissakävely,joo on kuin katsoisi pullonpohjan läpi,jotenki ei näy nii selvästi ko hereillä
jossain univalvetilassa ( horroksessa )?
On toi kamalaa, mitä ne viisaat
lekurit sanoo sulle ? - timanttimies
sauvatar kirjoitti:
jossain univalvetilassa ( horroksessa )?
On toi kamalaa, mitä ne viisaat
lekurit sanoo sulle ?oikee ymmärrä näitä,kehottivat vaa ottamaan rauhallisesti
- Ansku21
Hugo kirjoitti:
Voi niitä. Vaikeasti tavoitettava potilas siis:). Älä tipu parvekkeilta!
sanon "täysissä järjissä" mutta mitä sanoisinkaan jos saisin kohtauksen "oikaisen tästä laiskuuttani viemään roskat" =)
- Ansku21
Himoitsen miesten takapuolia ikääkatsomatta kohtauksen tullessa.Kanta 40 kymppistä luokkakaveria ja 60 opettajaa.Kukaan ei ollu vaan huomannu että sain kohtauksen.Oli siinä jälkeenpäin selittämistä.
- Hugo
Voisko olla, että "todelliset" tunteet tulee kohtauksessa esille, kuten joskus joillakin humalassa, kun estot on poissa. Selittely ei ehkä auta:).
Aika hurjia juttu sulle kyllä sattuu. - Ansku21
Hugo kirjoitti:
Voisko olla, että "todelliset" tunteet tulee kohtauksessa esille, kuten joskus joillakin humalassa, kun estot on poissa. Selittely ei ehkä auta:).
Aika hurjia juttu sulle kyllä sattuu.että eikö muut kohella kohtauksen aikana....
- Ansku21
Hugo kirjoitti:
Aika hurjia juttu sulle kyllä sattuu.olenkin aina himoinnut eläkeikäistä kirjanpidon opettajaani.On se niin seksikäs harmaineen hiuksineen. Heh heh
- sauvatar
Ansku21 kirjoitti:
olenkin aina himoinnut eläkeikäistä kirjanpidon opettajaani.On se niin seksikäs harmaineen hiuksineen. Heh heh
kerran vuosia sitten mieheni työkaverista ;
On se niin komea mies harmaine hiuksineen,
jos joskus tulisi miehen vaihto niin sen kyllä ottaisin ;)
- Ansku21
olin tullut juuri suihkusta ja kylpytakkki päällä ja pyyhe päässä.Menin pesemään hampaita ja naps, muisti katkeaa.Oon kävelly ovesta ulos sylkässä hammastahnat rappukäytävää ja soittanu naapurin ovikelloa.Se soitti talkkarille että tulla avaan ovi.Naapuri sitte katto ikkunasta että nyt se huoltoliikkeen auto tulee ja tuli vielä rappukäytään varmistamaan että pääsen sisälle.Mulle onkin sitte tullut väsy ja oon istunu portaille jalat niin levälleen ku vaan saa (ei mitään alla)ja talkkari tulee portaita pitkin.No tulipa näytettyä paljasta pintaa.Viemäri oli pari viikon päästä tukossa mutta en kehannu soittaa talkkarille.
- sauvatar
vielä sekoillut.
Mun sekoilut on ihan pieniä verattuna sun.
Mulla on kokemuksia Neurologien mokauksista. - timanttimies
unissani ja oon kesällä kävelly vähis vaatteis aamukuudelta neljän kilometrin päähän pikitietä jossa sitte heräsin
- sauvatar
timanttimies kirjoitti:
unissani ja oon kesällä kävelly vähis vaatteis aamukuudelta neljän kilometrin päähän pikitietä jossa sitte heräsin
Mikä on pikitie ?
Siis kävelytie, metsätie ??? - timanttimies
sauvatar kirjoitti:
Mikä on pikitie ?
Siis kävelytie, metsätie ???siis maantie
- sauvatar
timanttimies kirjoitti:
siis maantie
muisti pätki ja olin kyllä kuullut sanan,
mutta en yhtään muistanut suomennosta.
Kiitos. - timanttimies
sauvatar kirjoitti:
muisti pätki ja olin kyllä kuullut sanan,
mutta en yhtään muistanut suomennosta.
Kiitos.nii muisti menee
- sauvatar
timanttimies kirjoitti:
nii muisti menee
siis kyllähän noi sellaisia " unimömmöjä "
on, mutta en tahdo ilman niitäkään olla.
Uskon mieluummin niiden jonkinlaiseen tehoon,
kuin olla syömättä niitä yhtään.
Miten sä itse reagoit,
saatko enemmän kohtauksia nyt ilman
lääkkeitä vai lääkityksen kanssa ???
Nyt, kun tätä uutta lääkettä ei
enään lisätä niin muistikin alkaa
taas pelaamaan paremmin.
Sanat vielä sekoilee, mutta ei se mitään
nauran itselleni ;)
Onpahan halvat naurut ;) - dargaicel24
itse olen onekseni autuasti unohtanu noi pahinmamokat tosin kohellan joka päivä niin paljon sillon kun mulla on ohjemma vimeksi koitin otta kahtalasia yhtäaikka toinee tippahti lasisirpallet oli pitkin keittiöttä itselläni on myös epilepsia diaknosin vakavudesta en ole ihanvarmaa
- Ansku21
dargaicel24 kirjoitti:
itse olen onekseni autuasti unohtanu noi pahinmamokat tosin kohellan joka päivä niin paljon sillon kun mulla on ohjemma vimeksi koitin otta kahtalasia yhtäaikka toinee tippahti lasisirpallet oli pitkin keittiöttä itselläni on myös epilepsia diaknosin vakavudesta en ole ihanvarmaa
nuista tapauksesta ei voi kyllö unohtaa, mutta on aina mukava naureskella jälkeenpäin että mitähän mulla oli mielessä talkkarin suhteen.hmm....No nykyään asun eri talossa niin voi talkkarillekkin soittaa.
- Hugo
Ansku21 kirjoitti:
nuista tapauksesta ei voi kyllö unohtaa, mutta on aina mukava naureskella jälkeenpäin että mitähän mulla oli mielessä talkkarin suhteen.hmm....No nykyään asun eri talossa niin voi talkkarillekkin soittaa.
Ehkä ne putket oli tukossa ja talkkaria olisi tarvittu:)
- dargaicel24
Ansku21 kirjoitti:
sillä tietyllä asioilla on tapana kertauttua kyllä kun jälkenpäin mietti mitä nuorenna tuli tehttyä niin naurra kippurassa vaikka ennen ihantattusti olis hävettänyt
- Ansku21
Hugo kirjoitti:
Ehkä ne putket oli tukossa ja talkkaria olisi tarvittu:)
asiasta kuin asiasta herneen nenään niin eihän tässä omalla suulalla ja tempperamenttisella persoonalla uskaltaisi enää sanoa yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718