Miksi kaikki kouvolalaiset tuijottavat minua? Kävellessäni kadulla pysähtyvät kaikki tuijottamaan minua aina. Ovatko kaikki Kouvolassa hulluja?
Tuijottamisesta
12
1755
Vastaukset
- Jaa..
Taidat olla aikamoinen ilmestys. Veikkaan hiuksiasi vihreiksi tai oransseiksi, nenässäsi on puikko, ja vedät perässäsi naruun sidottua tiiliskiveä, jolle huutelet; "Tseh tseh, tule nyt!"
- Körppä
Aivan normaalin näköinen olen, eikä muualla tuijoteta. Miksi Kouvolassa tuijotetaan? Tuijottaessaan eivät edes huomaa väistellä koiranpaskakasoja ja tallovat niihin jatkuvasti. Kuvottava paikka.
- johtopäätös.
"Taidat olla aikamoinen ilmestys. Veikkaan hiuksiasi vihreiksi tai oransseiksi, nenässäsi on puikko, ja vedät perässäsi naruun sidottua tiiliskiveä, jolle huutelet; "Tseh tseh, tule nyt!"
Olet siis ITSE tuon näköinen..?
- makee
nyt jurppii,,unohtu mainita kouvola kokonaan,,
- Ladygo
"oikea make" kirjoittaa nimensä pienellä...
- olet
Ladygo kirjoitti:
"oikea make" kirjoittaa nimensä pienellä...
niimpä näkyy tekevän,sori!
- Liikuta hiirtä
http://users.skynet.be/pouradrien/images/siguemiteta.swf
Eiks oo kiva!! - make
mitä mitäs silmäni näkevätkään. onkose kouvolan kerma paennut tänne typeriä juttuja inttämään. BUHAAAAHAAA!!!
- Kippe
Ja sinä persaukinen paskiainen täällä niille naurat.. BUAHAHAHAAAAA!!!!
- näin on
Täällä tuijotetaan sen vuoksi,jos keksittäisiin uusi puheenaihe.Tää on niin syvältä, yksitoikkoinen paikka.Kohta te ootte kaikki tsompeja.
- Psyko2
Ne tuijottaa siks, kun oot varmaan niin tyhmän näkönen elmeri!...t.kouvolalainen
- pr...
ne sinua tuijota vaan minua!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583