no niin haluan tietää seuraavanlaisen asian, kertokaa miehet, jotka tunnette samoin kuin minun mieheni:
EN SAA TEHDÄ ALOITETTA? MIKSI?
Miksi mies ei anna kun teen aloitteen? Olen yrittänyt kaikki keinot. Mutta ei. Vain hän saa tehdä aloitteen. Hän on sanonut, että ei syty silloin vaan aloitteen tekijän pitää olla hän. Vit..ttaa koska minua haluttaa, enkä saa. En voi edes sanoa, että voitaiskos tänään.. se vie jopa sen mahdollisuuden, että tänään vois saada-se on varma.
Onko se ego vai mikä? Luin jostain aikaisemmasta keskustelusta, jossa mies halusi enemmän aloitteen tekemistä vaimoltaan, mutta meillä ei ikävä kyllä niin ole.
Olen joskus käyttänyt tilaisuutta hyväksi ja vähän kuin varkain tehnyt aloitteen ja silloin mies ei ole tajunnut, että se olin minä eikä hän joka aloitti touhut. Hyvin meni. Mutta minä tahtoisin joskus edes näyttää haluamiseni ja flirttailla selkeästi ja käyttää naisellisia keinojani touhuilujen aloittamiseen.
Perhana kun harmittaa. Oottelen taas sitten ensiyönä hiljaa omalla puolen petiä että josko se mies olisi tänään innokkaampi..
Taidan muutaman kerran jättää antamatta niin saapas tietää miltä se tuntuu.
Ja kaikille vi..joille: en ole ruma, en ole läski, enkä mitenkään vittumainen-mutta tässä asiassa alkaa mennä järki
miehet
13
1940
Vastaukset
- hätään
suosittelisin sinulle ainakin dildoa
- kiitos
hyvästä neuvosta.
- vikaa
Huijaa hieman miestäsi ja tee jotain minkä tiedät miehestäsi olevan kiihottavaa, mutta älä kuitenkaan näytä että itse olisit halukas. Meillä usein sama ongelma ja jos tuntuu että johan sitä seksiä voisi taas harrastaa niin lämmitän vaikka saunan ja siinä muina miehinä vähän pyllistelen ja mies luulee että hän se siinä on tehnyt aloitteen. Siinä kun on vähän aikaa hieman välinpitämätönkin miehen katseille ja mahd. hipelyille niin johan se siitä syttyy. Heh no mikä toimii meillä ei toimi tietenkään kaikilla.
- ap.
näyttää siltä, että olisi pitänyt kuitenkin kirjoittaa tää äitien palstalle.
kiitos vastauksesta sinulle. olenkin aina silloin tällöin "salaa" kikutellut mieheni sänkyyn. se vain on toisinaan niin hankalaa ja omallatavallaan epäkäytännöllistä. kun tahtois tehdä selväksi aikeet ja käyttäytyä sen mukaisesti. noh, miestä tietenkin voi höynäyttää ja näköjään pitääkin, jopa sänkyyn.
aina vingutaan, että nainen ei anna tai makaa vain kuin lahna sängyssä.. miksihän törmää useimmin näinpäin?? -siksi koska naiset ei valita miespuolisista lahnoista!!!!!! - petri...
"muina miehinä vähän pyllistelen"
toivottavasti et sentään
- isä 77
miehelläs egokysymys,kuka tietää minä kyllä olisin
heti mukana jos oma vaimo aloitetta tekis.
Vaan eipä taida tapahtua tässä elämässä. - Ukko
Jopa on tyhmä mies kun p...usta kieltäytyy. Minusta täytyy ottaa kun annetaan. Joskus saattaa jäädä vielä ilmankin.
Meillä se vaan on yleensä toisinpäin: saan kyllä vongata mutta vaimo vonkaa harvoin...
Älä anna miehellesi, kyllä se siitä alkaa halut kasvamaan.- ap--
näin se menee.. vonkasin eilen-en saanut. kokeilin vielä, halusin katsoa miten käy.
vieraisiinko kokeilemaan taitoja kun mies ei niistä piittaa..? - Iskä
ap-- kirjoitti:
näin se menee.. vonkasin eilen-en saanut. kokeilin vielä, halusin katsoa miten käy.
vieraisiinko kokeilemaan taitoja kun mies ei niistä piittaa..?Voi jos edes joskus rouva tekisi aloitteen. Olen lopen kyllästynyt tekemään aina aloitteen. Olis kiva joskus alkaa hommat tietäen, että nainen on se halukkaampi.
- ????
sun kannattais ennemmin kysyä siltä mieheltäsi kun täältä......
- ap.
et ole varmaan mies kun kehoitat moiseen, tai sitten olet kovin nuori sellainen.
KYSYNKÖ MIEHELTÄ -JOLTA EI VOI EDES SANALLISESTI PYYTÄÄ SEKSIÄ KOSKA SILLOIN HÄN "MENEE NIIN LUKKOON" ETTEI KERTAKAIKKIAAN PYSTY!!- NIIN TÄMMÖISELTÄKÖ MIEHELTÄ K Y S Y N SUORAAN ETTÄ MIKSI EI ANNA VONGATTAESSA??? MIETI!!
näin kun tekisin voisin olla varma että saan olla ilman seuraavat puoli vuotta. - Mika1
ap. kirjoitti:
et ole varmaan mies kun kehoitat moiseen, tai sitten olet kovin nuori sellainen.
KYSYNKÖ MIEHELTÄ -JOLTA EI VOI EDES SANALLISESTI PYYTÄÄ SEKSIÄ KOSKA SILLOIN HÄN "MENEE NIIN LUKKOON" ETTEI KERTAKAIKKIAAN PYSTY!!- NIIN TÄMMÖISELTÄKÖ MIEHELTÄ K Y S Y N SUORAAN ETTÄ MIKSI EI ANNA VONGATTAESSA??? MIETI!!
näin kun tekisin voisin olla varma että saan olla ilman seuraavat puoli vuotta.Miksi täällä huudat? Itsehän olet miehesi valinnut! Teillä taitaa olla paljon suuremmat ongelmat kyseessä jos ei edes puhumaan pysty!
- ap-
Mika1 kirjoitti:
Miksi täällä huudat? Itsehän olet miehesi valinnut! Teillä taitaa olla paljon suuremmat ongelmat kyseessä jos ei edes puhumaan pysty!
huudanko minä? kirjoitin isolla siksi että pääasia erottuisi sivuasioiden joukosta.
siksihän minä täällä kysyn, että saisin tietää jonkinlaisen vastauksen ongelmaan jonka yllä kirjoitin. koska en voi sitä mieheltäni suoraan kysyä, että pysyisi edes jonkinlainen makuuhuone-elämä.
mutta pyydän anteeksi kaikilta miehiltä joita vaivasin.
selailin ennen kuin aloitin uuden ketjun, tätä palstaa. huomasin että naiset ovat vallanneet hyvinkin paljon tämän miesten palstan. jos naiset voi kysyä täällä "menisinkö töihin äitiysloman jälkeen vai en.." -ajatuksena saada miehen näkökanta, järkeilin minä tyhmyyksissäni, että voin varmaankin kysyä seksistä joka nyt tuntuis, että on -ainakin melkein- kaikkien mielessä edes joskus. olisi kai sitten pitänyt jättää rauhaan tää miesten palsta.
sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073