illutia nettiroolipeli

machate

joo elikkä tässä olis sen niminen nettiroolipeli kun illutia. ite oon lvl 50 joka on suurin lvl tässä pelissä... pelattava ei kumminkaan lopu heti kun saavutat lvl 50 vaan vielä on paljon tekemistä jos ajattelit olla hyvä. kuten vaikka hommata parhaat armorit jotka ovat suhtkot hankala saada mutta ei kumminkaan mahdoton. itse olen saanut jo armorini mutta vieläkin on tekemistä. xD voi nimittäin tehdä "sellsejä" elikkäs kerätä puukkoja (kyllä luit oikein) ja niitä kun on saanut 50 kipaletta niin sen voi vaihtaa 50 energiaan tai manaan. tässä olis sitten niinkun tekemistä vaikka loppu iäksi... grafiikka on mielestäni nätti ja "classeja" on 5 erilaista. mystic joka hyökkäää kaukaa mutta energiaa ei oo paljo mutta manaa senkin edestä. knave on super hyökkääjä mutta energiaa ei siltäkään paljon löydy (jos ei ole tehtyt paljon sellsseja) verrattuna swordsmaniin joka on tankki mutta hyökkäys on hidasta kömmeltämistä mutta iskuja karsii ottaa vastaan... sitten on priest jolta ei löydy sitä energiaa kovinkaan paljon mutte priest pystyy parantamaan!! ja sitten on bard jolla ei mielestäni tee yhtään mitään. sillä on kumminkin joten kuten energiaa ja manaa mutta se ei mua kumminkaan sytytä... peli on täysin ilmainen mutta sen voi tehdä myös maksulliseksi ostamalla esineita oikealla rahalla mita pelissä ei muuten saa (paitsi jos ostaa sitten pelin rahalla toiselta pelaajalta joka tulee kalliiksi). en ole itse kumminkaan laittanut peliin yhtään rahhaa... peli täytyy ladata osoitteesta www.illutia.com mun ukkoni nimi on atheneII ja hihasta saa tulla nykimään jos on hankaluuksia. illutiassa et menetä exptä tai rahaa tai yhtään mitään jos satut kuolemaan. ja toisiakin pelaajia voi tappaa, mutta vain areenalla. joten ei huolta että joku lvl 50 tulee pätkimään sinulta henkeä pis keskellä tc:tä. hauskoja pelihetkiä!!! =D ps. peliin kaivataan kipeästi lisää suomalisia.

6

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • machete

joo tuota pyydän anteeksi nuita muutamia kirjoitus virheitä xD xD xD

• jani967

tonne on vaikia kirjautua

• machete

painat register. se on siellä vasemmassa yläkulmassa. sitten rollaat sivun mikä siihen ilmestyy niin ihan alas ja ruksitat: I have read, and agree with Illutia's terms of service.
        sitten painat next. sen jälkeen kirjottelet kaikki ne mitä siinä käsketään. zip codeen kirjotat 00000 kirjautumisen jälkeen sulla pitää käydä aktivoimassa koko juttu siellä sun sähköpostissa. kun kaikki on valmista niin kirjaudut sinne illutian sivulle sisään ja klikkaat manage character, niin voit tehdä sen sun ukkelin.

• machete
        machete kirjoitti:

painat register. se on siellä vasemmassa yläkulmassa. sitten rollaat sivun mikä siihen ilmestyy niin ihan alas ja ruksitat: I have read, and agree with Illutia's terms of service.
        sitten painat next. sen jälkeen kirjottelet kaikki ne mitä siinä käsketään. zip codeen kirjotat 00000 kirjautumisen jälkeen sulla pitää käydä aktivoimassa koko juttu siellä sun sähköpostissa. kun kaikki on valmista niin kirjaudut sinne illutian sivulle sisään ja klikkaat manage character, niin voit tehdä sen sun ukkelin.

lisään tähän että kun yrität päästä peliin ja se sanoo että error connectiong to server tai error 20402 (tai jotain vastaavaa) on socket niin sillon on serveri allaalla ja kannattaa kokeilla myöhemmin uudestaan... ps. kun serveri on ollu allaalla niin kaikki vastukset on paikalla kun menet peliin mutta kannattaa olla nopea että muut ei kerkii niitä tappaa... =D

• lotta5512
        machete kirjoitti:

lisään tähän että kun yrität päästä peliin ja se sanoo että error connectiong to server tai error 20402 (tai jotain vastaavaa) on socket niin sillon on serveri allaalla ja kannattaa kokeilla myöhemmin uudestaan... ps. kun serveri on ollu allaalla niin kaikki vastukset on paikalla kun menet peliin mutta kannattaa olla nopea että muut ei kerkii niitä tappaa... =D

kirjauduin just ja täytyis kohta päästä pelaa...
        nii kuinka kaua about se kestää et se viesti tulee?

• lotta5512
        machete kirjoitti:

eli se ei suostu päästää mua pelaamaan ku koitan logata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe