jousimies ja alkoholi

aaa

No niin kertokaas jousimiehet. minkälainen suhteenne on alkoholiin. nimittäin tunnen aika monta jousimiestä joille alkoholi on melkeinpä paras kaveri. ja olen itsekin jousimies ja olen huomanut etten voi kieltäytyä siitä.. mutten alkoholisti ole.

22

4959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosnainen

      jousimiehen, oikein mukavia tyyppejä, mutta kyllä viina maistuu viikonloppuisin ja miksei joskus viikollakin, eivät kyllä ikinä riehu ainakaan yleisillä paikoilla.

      • Jouzimies

        Eipä oikein voi sanoa, että viina maistuu erityisen hyvin. Korkeintaan kerran kuussa tulee muutama siideri juotua, ja se riittää minulle hyvin.


      • ~jousinainen~
        Jouzimies kirjoitti:

        Eipä oikein voi sanoa, että viina maistuu erityisen hyvin. Korkeintaan kerran kuussa tulee muutama siideri juotua, ja se riittää minulle hyvin.

        Ei liene horoskoopista kiinni tämäkään.


    • jouskari..

      Otan pari siideriä muutaman kerran vuodessa. Yli 30 vuotiaaksi olen elänyt enkä ole kertaakaan potenut krapulaa.

      • jousityttö

        En ole juonut alkoholia, mutta olenkin vasta 11 v.


    • Missukka75

      Voihan sitä jossus yhden ottaa mutta tää jouskari känässä harvoin, monesti se jää yhteen korkeintaan kahteen..ottaa sillon kun mieli tekee, janojuomana

    • Missy

      Olen huomannut saman; viinasta on tämän merkin edustajalla vaikeuksia pysyä erossa. Sanoo, ettei ole alkoholisti - ei tietenkään, kukapa myöntäisi -
      mutta käyttää aina tilausuutta hyväksi. Tuntuu siis siltä, että aktiivinen elämäntyyli vaatii rankat huvit.

      • Missukka75

        Mutta tota ei voi yleistää, aktiivinen voi olla ilman viinaakin;)


    • suvi

      kyllähän se on pakko myöntää että alkoholi maistuu..ja usein liiankin hyvin.
      Joskus saattaa olla et menee jopa yksi viikonloppu kokonaan ilman alkoholia,mutta heti seuraavana on jo pakko taas ottaa..
      Olen vieläpä melko ahne ihminen,ja olen ahne myös alkoholin suhteen,että juon sitä sitten yleensä niin paljon kuin pystyn..ja jos omat juomat loppuu niin sitten juon muiden,(paitsi ravintolassa:))Ja mahdollisimman pian on päästävä humalaan..en ole aina ollut tämmöinen,nyt vähän vanhempana musta on tullut kauhean humalahakuinen enkä tiedä mistä se johtuu..

      • jousityttö

        kyllä maistuu ja varsinkin kun baariin lähetään siellä ei kehtaa selvin päin hillua ja sinnekin on suorastaan päästävä joka vkonloppu ja kuinkahan käy kun kesä koittaa ja terassit aukeaa..ikään ei tuu pulloon syljettyä mut tuskin se on horoskoopista kiinni me jousimiehet halutaan vain olla aina menossa ja hauskaa riittää:)


    • jousimiess

      en ole riippuvainen, vaikka välillä tekeekin mieli juoda ja pitää hauskaa, eiköhän kaikki halua välillä :D

    • pimpula

      Olen jousimies nainen ja pian kuusikymppinen,
      eikä alkoholista ole tullut ongelmaa, koska en
      ole vielä alkanut juomaankaan. Olen elämäni aikana
      kärsinyt läheisteni alkoholin käytöstä ei ole
      tullut mieleenkään alata itse juomaan.

    • sineraalia

      no niin pä oliki, joo 31v.ei mitään ongelmaa kuukausi kaupalla säilyy kossu ja jallu pullot kaapissa ja jotain aina on.. seurustelu juomana menee. Kertajuomisella paljon menee alas, mitään ei kuitenkaan ylös tule. joskus krapulaa sairastaa sunnuntaisin vaikka olisi juonut jo perjantaina.Ja sitten tuo huumorintaju ei petä enkä märise paareissa enkä vokottele muitten ukkoja,enkä haasta riitaa yleensä toisen pitää ylittää se raja ja se raja venyy yllättävänkin pitkälle ja sitten toi väkivalta. se on ylensä aika pitkälle hyväksymätöntä. näin minä entä te?

    • tuuli-juulia

      Jos nyt sit ei lasketa riippuvuudeks, ku on kahtena peräkkäisenä perjantaina ottanu yhden siiderin saunan jälkeen :) Kun otan alkoholia, otan pääasiassa siideriä tai viiniä, ja tärkeää on, että juoman maku miellyttää. Humalaa en hae enkä halua, hyvässä seurassa pieni "jalat-irti-maasta"-olo on ok, mutta ei tulis mieleenkään harrastaa päihtymistä jatkuvasti. Pärjään erittäin hyvin ilman alkoholia ja kieltäytyminen ei ole ongelma. Eli ei ihan paras kaveri :D

    • Filemon

      Taitaa olla niin, että miesjousimiehet on niitä ottajia, naiset ei vältämättä ollenkaan. Tämä on ainakin mun kokemukseni. Oma mies on jouskari ja kova poika ottamaan... välillä menee överiks...

    • Nimetön

      Siis anteeksi nyt vaan, mutta kyllä kai alkoholinkulutus taitaa riippua ihan näiden horoskooppimerkkien ulkopuolella. Japanilaiset luottaa verimekkeihin - meidän pitäisi varmaankin keskittyä kemiallisiin faktoihiin.
      En todellakaan haluaisi leimautua pelkän horoskooppimerkin perurusteella johonkin luokkaan tyyliin "juoppo" "horo" "kylmä" "koti-ihiminen".
      Pientä realismia nyt tähänkin, pliis.
      Terv.
      Oinas joka rakastaa Jousimiestä
      ja sattui vahingossa tälle sivulle

      • Jousimiestyttö

        Itse olen myös jousimies ja tykkään ottaa siidua saunan päälle mutta myös arkenakin joskus tölkillisen tai pari. sitten jos lähtee baariin ja on ajatuksissa "ottaa" niin sillo kans otetaan!!Minä kans joudun ihan vahingossa tähän "osastoon"!!Edelliseen viitaten minä JOUSIMIES RAKASTAN OINASTA!!!


    • juupajuupa

      En voi juoda ollenkaan tulee tosi paha krappis ja jotkut luulee kun pidän hauskaa ilman alkoo että olisin känäs.

    • kalatnainen

      osaa olla todella seurueen dynamo vaik alkoholi kuviois..nostan hattua jouskarirakkaalleni joka käyttää alkomahoolia paljonki, sekä seuruejuomana et kahenkesken, mut koskaan ei tuttavuutemme aikana siitä ole tullut ongelmia sillä, itse arvostan alkoholia kivana seurustelujuomana ja tunnelmankyytipoikana, siitä huolimatta tai sen seurauksena, yhteiset kohtaamisemme ovat aina sujuneet kuitenkin loppupeleissä onnistuneesti..juttelumielessä henkevästi et kahenkesken makkarinpuoles..ei oo oollu millonkaan valittamista..kalat ja jouskari, samaa taustaa meil on tosi paljon, geeniperimääki alkoholin suhteen tieten ;) mut hyvin sujuu, "sielunkumppananeita" tieten ollaan, viinapäätä löytyy kummaltaki eli jalat pelittää loppuun asti, tanssiaskeleet sujuu ja pelittää kunnes nukkumaan päätetään yhdes käydä :)

    • Kyllä se muuten niin on että jousimiehet ovat kovia juhlijoita,ei mullekkaan alko mikään ongelma ole,mutta paarissa on kiva pitää tsoukkia kavereiden kans ja sitä paitsi mie olen ihan hullu välillä kun sille päälle satun ja siideriä vähän tukanjuuressa,kaverit nauraa maha kippurassa.

      • olen tutustunut leijona mieheen,miten jouskari nainen ja leijonamies käy yhteen voisko joku kertoo?


      • Saparo70
        arial kirjoitti:

        olen tutustunut leijona mieheen,miten jouskari nainen ja leijonamies käy yhteen voisko joku kertoo?

        Olen itse jouskarinainen ja pitänyt itseäni villinä ja vapaana ja sekopäisenäkin. Nyt olen huomannut kultani kanssa olevani enimmäkseen se rauhallinen ja tasapainoinen yksilö. Päivääkään en vaihtaisi pois, enhän muuten olisi kestänyt näin kauaa saman ihmisen kanssa. Pinna on välillä ollut rävähtämispisteessä ja juuri ennen sitä mussukkani on onnistunut pelastamaan itsensä ja suhteemme. Olen sitä mieltä, että leijonamieheni pystyy saamaan minut raivon partaalta onneni ylimmille kukkuloille. Tasaista ei ole kauaa. Mutta itse olen ottanut leijonaa hännästä kiinni ja nyt sitten selviydytään!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe