Bellan uusi esite

Joopajoo

Sain venenäyttelystä Bellan uuden esitteen. Paljon on satsattu veneiden ulkonäköön ja laadukkaaseen esitteeseen.

Mutta sivuilla 4-5 oleva kuva hämmentää. Kaunis on valokuvaukseen valittu luonnonsatama. Veneiden kiinnitys on kuitenkin huolimaton ja kiinnitysvarusteet kovin köyhät. Etummaisen veneen (Bella 600 Ocean) kiinnitysköysi ei ole riittänyt perille asti, vaan sitä on jatkettu toisella köydellä. Näin vene on jäänyt yhden maakiinnityksen varaan. Kun köydet vielä ovat kovin löysällä, satunnainen tuuli voi siirrellä venettä melkoisia matkoja.

11

1798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merellä

riittää Kallaveden tyyneen ehtooseen? :)
      Nyt voivat uusavuttomat alkaa kiinnittämään
      veneitä samalla tavalla - a-pu-va - nyt
      tarvitaan sossuvirkamiehiä tai peräti EU-
      tirehtiiviä!!!!

• ennenkin

Bellalla on ollut mielenkiintoisia mainoksia ennenkin. Muistelen sitäkin kuvaa, jossa silokalliolla poltettiin nuotiota bellan ollessa taustalla kinnitettynä. Ei tullut mainosmiehelle mieleen, että nuotio tuhoaa jääkauden siloittaman kallionpinnan ikävän rosoiseksi.
      Yrittivät jälkeenpäin selitellä, että paikka oli ikimuistoinen nuotiopaikka vuosikymmenten ajalta. Ihmetytti tämäkin selitys, sillä kalliossa ei näkynyt minkäänlaisia muita nuotionjäänteitä.

Toivottavasti osaavat tehdä veneitä edes vähän paremmin tai ainakin paremmin selityksin...

• Eikka

kiviä kattelet ko paattii pitäis.
        Kumma heppu.

• halipoliisi
        Eikka kirjoitti:

Kumma heppu.

sä kiroilet noin rumalla sanalla?

• bellaa?
        Eikka kirjoitti:

Kumma heppu.

Ei Bellassa ole mitään ihmeellistä katsottavaa. Samanlainen kuin vastaavat kilpailijansa. Mitä Bellassa pitäisi katsella?

• tip top

Eikös jokainen valitse itse veneensä köydet?
      Katso hyvä mies sitä paattia, elä köysiä tai maisemaa. Kai esitteen on tarkoitus myydä vene, ei köyttä.
      Olihan busterin mainoksessa aikaisemmin vene mökin rannassa laiturissa eikä ketään kyydissä. Akka oli lepotuolissa rannalla ja ukko hyppäämässä uimaan, mutta busterin kone oli käynnissä?
      So, eiköhän katella vain pää asiaa ja annetaan muun olla. Se bellakin on ollut vain sen 1/2 tuntia siinä laiturissa. Kuva on otettu ja vene takasin kärryyn ja eiku tehtaalle.

• Sir BB

Saaristolaivurin viiri varmaan tulossa tälle kaudelle. Onnea!

• Sir Vili

Oishan se ihan kliffaa jos narut olis
      kondiksessa. Siinähän ois ihan reklamii
      Soinisen ja jenkien lafkalle. You know
      like 'Veneilyturvamiehet - yksikään vene ei irtoa
      huonojen kiinnitysten takia!'
      Älkää skriinatko. Kyll mä aina ite tsekkaan kiinnitykset kondikseen, ni sit on kivempi dallaa rantsussa, koisata rauhassa tai olla vaikka snadisti dokannukin, kun tietää, että botski
      on ku stidi skeidassa.
      Mut antaa suuliksen skriinata kundit!
      Heissulivei!

• G_piste

sinä Kannonkosken mies, kirjota niin että itekin ymmärrät!
        Ei veneessä naruja käytetä. Ne on köysiä! ainakin täällä merellä.

• Sir Vili
        G_piste kirjoitti:

sinä Kannonkosken mies, kirjota niin että itekin ymmärrät!
        Ei veneessä naruja käytetä. Ne on köysiä! ainakin täällä merellä.

Sul on ihan kiva murre. Paljasjalkalaisena Stadilaisena mä arvostan sitä. Heitä vaan murrelegendaa, sitähän tää snadisti helpotettu
        slangistoorikin on.
        Sori vaan jos et bonjaa Stadin slangia. Mä heitän hetulaa enemmän ton vellibyysa Sir BB:n takia.
        Mä luulen, et niit kaiffareit on kyl useita.
        Se yks BB-skrivaaja snaijasi ees snadisti mitä se skrivas. Älä kundi kuitenkaan hiilly, narut tai snarat on köysii eikä mitään gimmojen hyppysnaroja, joten goisaa bunkassas ihan lungisti. Mä oon skönen rannalta jo kolmannes polves, joten älä kundi rupee turhaa opettaa faijaas bylsii. Ootsä muuten joku Cottoni, ku
        heität tollasta G:tä kehiin vai onks sulla
        ihan mirrin kuva ögissas - ei muuta ku touhuumaan vaan - se on kliffaa, jos ottaa eteen. :-)

• G-piste
        Sir Vili kirjoitti:

Sul on ihan kiva murre. Paljasjalkalaisena Stadilaisena mä arvostan sitä. Heitä vaan murrelegendaa, sitähän tää snadisti helpotettu
        slangistoorikin on.
        Sori vaan jos et bonjaa Stadin slangia. Mä heitän hetulaa enemmän ton vellibyysa Sir BB:n takia.
        Mä luulen, et niit kaiffareit on kyl useita.
        Se yks BB-skrivaaja snaijasi ees snadisti mitä se skrivas. Älä kundi kuitenkaan hiilly, narut tai snarat on köysii eikä mitään gimmojen hyppysnaroja, joten goisaa bunkassas ihan lungisti. Mä oon skönen rannalta jo kolmannes polves, joten älä kundi rupee turhaa opettaa faijaas bylsii. Ootsä muuten joku Cottoni, ku
        heität tollasta G:tä kehiin vai onks sulla
        ihan mirrin kuva ögissas - ei muuta ku touhuumaan vaan - se on kliffaa, jos ottaa eteen. :-)

välillä eteen ja välillä taakse, mutta kaikki on kiittänyt, jotka ei oo pyörtynyt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe