Sain venenäyttelystä Bellan uuden esitteen. Paljon on satsattu veneiden ulkonäköön ja laadukkaaseen esitteeseen.
Mutta sivuilla 4-5 oleva kuva hämmentää. Kaunis on valokuvaukseen valittu luonnonsatama. Veneiden kiinnitys on kuitenkin huolimaton ja kiinnitysvarusteet kovin köyhät. Etummaisen veneen (Bella 600 Ocean) kiinnitysköysi ei ole riittänyt perille asti, vaan sitä on jatkettu toisella köydellä. Näin vene on jäänyt yhden maakiinnityksen varaan. Kun köydet vielä ovat kovin löysällä, satunnainen tuuli voi siirrellä venettä melkoisia matkoja.
Bellan uusi esite
11
1798
Vastaukset
- Merellä
riittää Kallaveden tyyneen ehtooseen? :)
Nyt voivat uusavuttomat alkaa kiinnittämään
veneitä samalla tavalla - a-pu-va - nyt
tarvitaan sossuvirkamiehiä tai peräti EU-
tirehtiiviä!!!! - ennenkin
Bellalla on ollut mielenkiintoisia mainoksia ennenkin. Muistelen sitäkin kuvaa, jossa silokalliolla poltettiin nuotiota bellan ollessa taustalla kinnitettynä. Ei tullut mainosmiehelle mieleen, että nuotio tuhoaa jääkauden siloittaman kallionpinnan ikävän rosoiseksi.
Yrittivät jälkeenpäin selitellä, että paikka oli ikimuistoinen nuotiopaikka vuosikymmenten ajalta. Ihmetytti tämäkin selitys, sillä kalliossa ei näkynyt minkäänlaisia muita nuotionjäänteitä.
Toivottavasti osaavat tehdä veneitä edes vähän paremmin tai ainakin paremmin selityksin...- Eikka
kiviä kattelet ko paattii pitäis.
Kumma heppu. - halipoliisi
Eikka kirjoitti:
Kumma heppu.sä kiroilet noin rumalla sanalla?
- bellaa?
Eikka kirjoitti:
Kumma heppu.Ei Bellassa ole mitään ihmeellistä katsottavaa. Samanlainen kuin vastaavat kilpailijansa. Mitä Bellassa pitäisi katsella?
- tip top
Eikös jokainen valitse itse veneensä köydet?
Katso hyvä mies sitä paattia, elä köysiä tai maisemaa. Kai esitteen on tarkoitus myydä vene, ei köyttä.
Olihan busterin mainoksessa aikaisemmin vene mökin rannassa laiturissa eikä ketään kyydissä. Akka oli lepotuolissa rannalla ja ukko hyppäämässä uimaan, mutta busterin kone oli käynnissä?
So, eiköhän katella vain pää asiaa ja annetaan muun olla. Se bellakin on ollut vain sen 1/2 tuntia siinä laiturissa. Kuva on otettu ja vene takasin kärryyn ja eiku tehtaalle. - Sir BB
Saaristolaivurin viiri varmaan tulossa tälle kaudelle. Onnea!
- Sir Vili
Oishan se ihan kliffaa jos narut olis
kondiksessa. Siinähän ois ihan reklamii
Soinisen ja jenkien lafkalle. You know
like 'Veneilyturvamiehet - yksikään vene ei irtoa
huonojen kiinnitysten takia!'
Älkää skriinatko. Kyll mä aina ite tsekkaan kiinnitykset kondikseen, ni sit on kivempi dallaa rantsussa, koisata rauhassa tai olla vaikka snadisti dokannukin, kun tietää, että botski
on ku stidi skeidassa.
Mut antaa suuliksen skriinata kundit!
Heissulivei!- G_piste
sinä Kannonkosken mies, kirjota niin että itekin ymmärrät!
Ei veneessä naruja käytetä. Ne on köysiä! ainakin täällä merellä. - Sir Vili
G_piste kirjoitti:
sinä Kannonkosken mies, kirjota niin että itekin ymmärrät!
Ei veneessä naruja käytetä. Ne on köysiä! ainakin täällä merellä.Sul on ihan kiva murre. Paljasjalkalaisena Stadilaisena mä arvostan sitä. Heitä vaan murrelegendaa, sitähän tää snadisti helpotettu
slangistoorikin on.
Sori vaan jos et bonjaa Stadin slangia. Mä heitän hetulaa enemmän ton vellibyysa Sir BB:n takia.
Mä luulen, et niit kaiffareit on kyl useita.
Se yks BB-skrivaaja snaijasi ees snadisti mitä se skrivas. Älä kundi kuitenkaan hiilly, narut tai snarat on köysii eikä mitään gimmojen hyppysnaroja, joten goisaa bunkassas ihan lungisti. Mä oon skönen rannalta jo kolmannes polves, joten älä kundi rupee turhaa opettaa faijaas bylsii. Ootsä muuten joku Cottoni, ku
heität tollasta G:tä kehiin vai onks sulla
ihan mirrin kuva ögissas - ei muuta ku touhuumaan vaan - se on kliffaa, jos ottaa eteen. :-) - G-piste
Sir Vili kirjoitti:
Sul on ihan kiva murre. Paljasjalkalaisena Stadilaisena mä arvostan sitä. Heitä vaan murrelegendaa, sitähän tää snadisti helpotettu
slangistoorikin on.
Sori vaan jos et bonjaa Stadin slangia. Mä heitän hetulaa enemmän ton vellibyysa Sir BB:n takia.
Mä luulen, et niit kaiffareit on kyl useita.
Se yks BB-skrivaaja snaijasi ees snadisti mitä se skrivas. Älä kundi kuitenkaan hiilly, narut tai snarat on köysii eikä mitään gimmojen hyppysnaroja, joten goisaa bunkassas ihan lungisti. Mä oon skönen rannalta jo kolmannes polves, joten älä kundi rupee turhaa opettaa faijaas bylsii. Ootsä muuten joku Cottoni, ku
heität tollasta G:tä kehiin vai onks sulla
ihan mirrin kuva ögissas - ei muuta ku touhuumaan vaan - se on kliffaa, jos ottaa eteen. :-)välillä eteen ja välillä taakse, mutta kaikki on kiittänyt, jotka ei oo pyörtynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593