Pitääkö tamppooni, jos menen uimahalliin uimaan?. Pelkään, että rupeaa verivan kulkemaan perässä. Mulla ei enää ole mitään kauheaa vuotoa, kannaatko silti laittaa large-tampooni?
Toinen kysymys. Aloin perjantaina uudelleen syömään e-pillereitä ja joudun syömään tulehduskipulääkettä heikentääkö tämä e-pillerin vaikutusta?
Pari kysymystä
6
452
Vastaukset
- tulehdusvaara
Tulehdusvaara suuri sekä sinulla että muilla. Odota mielellään. e-pillereiden ja kipulääkkeen yhteisvaikutusta ei osa asanoa, yksilöllistä.
Vaaraa ei pitäisi olla. Selviää kokeilemalla. - HSS
Tamppooni imee uimahallin vedestä aina jotain itseensä ja siinä samassa vedessä ui satoja ihmisiä, niin bakteeritulehduksen riski alapäässä on menkkojen aikaan suuri. Joten sinuna en menisi uimaan silloin.
- vastausta
Valitse imukyky vuodon mukaan. Jos sinulla ei siis ole kovin runsas vuoto, niin valitse normal-tamponi. Vaihda tamponi heti uimisen jälkeen!
Tuota tulehduskipulääkkeen vaikutusta kannattaa kysyä lääkäriltä.- mulla
Ainakin mä pystyn olemaan tamponin kanssa ihan hyvin uimassa, mitään tulehduksia ei oo tullu. Mulla on aika niukka vuoto, ja regular-tamponi toimii ihan mainiosti.
- sulle
moro!
Yäk tamponit ja uimahalli! Yäk tamponit ja siteet. Kuukautiskuppi ei ime itseensä mitään pöpöjä uimahallin vedestä, ja se on muutenkin mitä loistavin kuukautissuojavaihtoehto. Käypä tutkimassa sivustoa www.kuukuppikunta.net (huom, ei ole mikään kaupallinen sivusto, eli vinkkiäni ei pidä ottaa mainoksena, ihan vaan hyvän tahdon eleenä kaikkien naisten paremman elämän puolesta)- ---
Joka ikiseen viestiin noitakin kuppimainoksia pitää tunkea. Työntäkää ne kuppinne vaikka per*eeseenne. Ärsyttävää mainontaa koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733