Viirusta massussa

äiti-74

Taasen kyselisin tuosta hormooniviirusta,joka toisille tulee massuun raskaana,eli kumpi tulossa/ tuli ja mihin asti viiva oli massussanne?
Itsellä nyt rv 38 4 ja viiva lähes rintoihin saakka =D

7

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxx

viiva ihan koko mahan poikki, ja poika tuli :) vaan onko noihin uskomista ;) entäs oletko "leveä" vai eteenpäin suuri? sehän on noita "yhtä luotettavia" tuntomerkkejä myös :) Itse olin eteenpäin ja sekin tarkoitti poikaa :)

• 34+0

Viiru menee alhaalta rintoihin asti. Maha on D-mallia; ylhäällä ja leveä. Neiti on tulossa.

• jeppeli

mulla oli viiva läpi koko mahan, eli meni navan alle ja navan yläpuolelta ulottoi rintoihin asti. maha oli eteenpäin, tuskin takaa edes huomasi, että olen raskaana. ett aika arpa puuhaa on...netti ennustajat kumpikin ennusti tyttöä ja näin myös tuli.

• ...

Meille on ultran mukaan tulossa poika. Viiva masussa mulla on ollut napaan asti jo monta vuotta ihan ilman raskauttakin =D ja nyt sitten loppuraskaudesta se on jatkunut rintoihin asti

• Äippä

Mulla on molemmissa raskauksissa ollut viiva reilusti navan yläpuolelle ("pojan merkki") ja maha ollut kapea mutta ulkoneva (sekin "pojan merkki"), mutta tuloksena on siis poika ja tyttö.

Eli se niistä vanhankansan ennusmerkeistä...

• äiti-74

Joo,kyllähän näitä "ennusmerkkejä" on vaikka ja kuinka,kunhan huvikseni kyselin =D
      Massun muodosta; Meillä esikoinen oli poika,massu leveä jokapuolelta ja "viiru" löytyi silloinkin,tosin en muista mihin asti oli. Nyt vatsa on "suippo/ eteenpäin työntyvä D,eli monet ovat veikanneet poikaa,vaikka ekalla kerralla massun muoto oli toinen..HIH!
      Vain ja ainoastaan aika näyttää,kumpi tuleepi!
      Onnea kaikille odotukseen!

• viiru

minulla oli masu viiru napaan asti ja poika tuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe