Aamupalakymysys.

nobody

Te, jotka meette kouluun esimerkiks kaheksaan ja tiiätte että ruokailu on vaikka kaheltatoista, niin millasta aamupalaa syötte niin että ei tulis kauheen nopee nälkä? Kaipaisin erityisesti neuvoja nimenomaan laihduttamisen kannalta. Enkä kaipaisi sellaisia kommentteja, joiden on tarkoitus loukata, kiitos. :) Ja olisi kiva myös saada mailikavereita toisista syömishäiriöstä kamppailevista ihmisistä. Voitaisiin jakaa kokemuksia ja ajatuksia toisillemme. Pistäkääpä viestiä jos haluutte niin tähän osotteeseen:

[email protected]

12

2500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnorexiaKills

Kun kerran laihdutat, niin syö jotain hedelmää taikka vihannesta. Heitä myös yks ruisleipä vähällä rasvalla, niin saat rautaa ja kuituja.
      Siinäpä se. Kannattaa juoda joko vettä taikka mehua, omenamehu on hyvä vaihtoehto. Siinä on vitamiineja. :)

• nobody

Hyvät neuvot ovat aina tarpeen. :) Kiitän lämpimästi. Inhoon nimittäin kun kesken koulupäivän tulee kamala nälkä. Yleensä oonki syöny just ruisleipää ja jonku hedelmän. Mut tuntuu ettei se riitä. No porkkanaa vaan sekaan. :)

• tässäkin

Syö kaurapuuroa ja pari täysjyväleipää. Ekan viikon aikana tuntuu että tulee heti nälkä kun syö puuroa mut sitten siihen oppii ja se täyttää tosi hyvin. Siitä saa kuitujakin! Ja jos on niin marjoja sekaan..NAM

• nobody

Juu, mä mietin kans sitä puuroa, mutta mulla tuppaa menemään sen syöminen niin että klimpit alkaa oksettaa. Mutta mä tosiaan koitan syödä sitä ja sit niitä marjoja kans mukaa. Kuulostaa ihan hyvältä ja terveelliseltä, kiitos. :)

• npbody

Tänään kokeilin sitä puuroo marjoilla ja hyvää oli. :D kokeilkaa muutki vaan. :)

• poika

Sillonko sairastin niin en syönyt mitään aamulla enkä oikeastaan päivälläkään, mutta tuota ei kannata edes kokeilla

• nobody

Itse asiassa mulla on anoreksia...mutta ajattelin siks kysyy neuvoo, et koulussa ei tulis nopee nälkä. Mä oon harrastanu kyllä sellasii päivii kesälomilla ku ei oo ollu kouluu, etten oo syöny yhtään mitää koko päivänä, mutta sellanen ei vaan sovi nyt ku vielä kouluu pikkasen jäljel...

• -tähti-

Tämä ei vieläkään ole mikään laihdutuspalsta!Mutta omppu tai jugurtti kuuluu mun aamiaiseen..

• en syö mitään

Tämä ei laihdutuspalsta. Itse en syö mitään, enkä myöskään koulussa. Syön illalla aterian n. 500 kaloria. Turha täältä kysyä neuvoja.

• Taistelija87
        en syö mitään kirjoitti:

Tämä ei laihdutuspalsta. Itse en syö mitään, enkä myöskään koulussa. Syön illalla aterian n. 500 kaloria. Turha täältä kysyä neuvoja.

En saarnaa, älä ymmärrä väärin, mutta muista kalsium se on tärkeää luuston kannalta. Itse syön aamulla jogurttia.

• .....
        en syö mitään kirjoitti:

anoreksia palsta ei ole laihdutus palsta, mutta eikös se iän ikuinen laihduttaminen/painon tarkkailu kuulu aika olennaisesti anoreksiaan??
        ei tietenkään olla jakamassa laihdutusniksejä läskeille, mutta kyllä täällä pitää saada puhua laihduttamisesta. Varsinki ku tuolla laihdutuspalstalla ihmiset ei tajuu meidän ajatuksia. ei muuta.

• nobody
        ..... kirjoitti:

anoreksia palsta ei ole laihdutus palsta, mutta eikös se iän ikuinen laihduttaminen/painon tarkkailu kuulu aika olennaisesti anoreksiaan??
        ei tietenkään olla jakamassa laihdutusniksejä läskeille, mutta kyllä täällä pitää saada puhua laihduttamisesta. Varsinki ku tuolla laihdutuspalstalla ihmiset ei tajuu meidän ajatuksia. ei muuta.

Mä oon samaa mieltä siinä, että laihdutus kuuluu anoreksiaan. Sellasten ihmisten, jotka alkaa saarnaa että täältä ei saa neuvoja, ni menkööt muualle. Ja ne jotka taas antaa hyviä tipsejä ilman kamalaa saarnausta, niin teille kiitos. :)Muut ei ymmärrä, vaan ne, jotka on kokenu s-häiriön...

Ja jos saa vinkkejä, ei se ole paha asia, ainakaa mun mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe