tuntuu olevan aina niin äkäisiä juuri nämä hormoonihiiren näköiset.onhan niitä toki isoja miehiähin jotka ovella seisoo mutta suurimmasta osasta näkee että lihakset on muovia ja pää puuta.
onko kaikki portsarit hormoonia
35
7259
Vastaukset
- varpisti
niin just ja mää olin melkein selvinpäin likkeellä. Se hyökkäs ilman syytä mun kimppuun, iha pimeitä.
- eihän se nin
varmasti kun joutuu katselemaan juopuneita ihmisiä koko ajan ja kuuntelemaan niiden länkytyksiä, niin huomaa nopeasti että yrmeällä ilmeellä ja lyhytsanaisella ulosannilla joutuu paljon vähemmän kuuntelemaan urpojen lässytystä. tuskin sinä menet kuppilaan tullaksesi kaveriksi portsarin kanssa, joten ole tyytyväinen että se portsari siellä ovella estää pilleripaten puukkoabubabin sisäänpääsyn ja tarvittaessa omaa tarpeeksi voimaa ja taitoa mennäkseen väliin, vaikka se olisi koko joukko ilkiöitä jotka sinun kimppuusi syyttä ravintelissa käyvät. kaikki kunnia portsareille, jotka kuitenkin ovat ihmisiä niinkuin mekin ja ovat yllättävän humaaneja ja rauhallisia siihen vittuilun määrään nähden jota joutuvat työssänsä koko ajan kohtaamaan.
- Kake
Jos ei pysty ovella ilman hermojensa menettämistä seistä on ihan tyystin väärällä alalla.
Täytyy kestää vittuilut,ym,se vaan kuuluu siihen,on aina kuulunu. - tumppu1st
Kake kirjoitti:
Jos ei pysty ovella ilman hermojensa menettämistä seistä on ihan tyystin väärällä alalla.
Täytyy kestää vittuilut,ym,se vaan kuuluu siihen,on aina kuulunu....väitteeseen, että vittuilun kestäminen olisi aina kuulunut portsarin hommiin.
Näin ei muuten ole. 70-luvulla portsari oli jumalasta ja Kekkosesta seuraavaksi suurin herra, jota kohdeltiin arvonsa mukaisesti eikä pienessä mielessäkään käynyt vinoilla ikuisten vihojen = pitkän porttarin pelossa...
-T - nykyäänkin
tumppu1st kirjoitti:
...väitteeseen, että vittuilun kestäminen olisi aina kuulunut portsarin hommiin.
Näin ei muuten ole. 70-luvulla portsari oli jumalasta ja Kekkosesta seuraavaksi suurin herra, jota kohdeltiin arvonsa mukaisesti eikä pienessä mielessäkään käynyt vinoilla ikuisten vihojen = pitkän porttarin pelossa...
-Tportsarille vittuilusta hyvinkin saa porttarin. Kuten baarimme omistaja osuvasti on todennut "Baari on juopumista ei vittuilua varten."
Asiakas joka vittuilee jo ovella vittuilee myös asiakkaille sisällä-tappelu-poliisit-askel lähemmäs kohti lupien menettämistä... - Kake
tumppu1st kirjoitti:
...väitteeseen, että vittuilun kestäminen olisi aina kuulunut portsarin hommiin.
-TSiis jumalasta seuraava?Kuulit isiltä varmasti myös senkin että oli hieman eri kaliiperia nämä portsarit 70luvulla.
Ei ollu isoja miehiä,ei tarvinnu,meidän kylän ravintolan ovella seisoi 70kiloinen entinen nyrkkeilijä,eikä ikinä mitään ongelmaa kellään. - tumppu1st
Kake kirjoitti:
Siis jumalasta seuraava?Kuulit isiltä varmasti myös senkin että oli hieman eri kaliiperia nämä portsarit 70luvulla.
Ei ollu isoja miehiä,ei tarvinnu,meidän kylän ravintolan ovella seisoi 70kiloinen entinen nyrkkeilijä,eikä ikinä mitään ongelmaa kellään....itse. Tiedän toki senkin, etteivät olleet mitään kaappeja vaan ihan tavallisia kundeja. Harvemmalla oli minkäänlaista taustaa kamppailusta tai voimailusta. Ajat olivat niin erilaiset silloin.
'...kuulit varmaan isiltä..' -tyyppinen kenoilu tekee sinusta varmaankin tosi machon ja tuohon ikään kun viitattiin, niin olen 60-luvulla alkuni saanut.
-T
- Tutkiva journalisti2
Joo, olen vahvasti sitämieltä. olin edellis torstaina vierailulla suomen B-rapussa eli Turussa, vierailin GM nimisessä baarissa ja voisin vannoa että paikan portsarit olivat juuri kuvauksesi kaltaisia, toki he painoivat vain n. 70 kg / kappale mutta kyllä varmaan niillä oli hormoneita, niinkuin meillä kaikilla miehillä on mieshormoneita. Jos sulla on sitä liian vähän niin kiveksesi ovat vetäytyneet sisääsi, muna ei seiso, parta ei kasva ja olet ns.tyttöpoika.
- minulle että
Miten tämä viestiketju liittyy kamppailulajeihin?
- Estrogen
Kolme ekaa viestiä ainakin on selvästi saman urpon käsialaa. Kirjoitustyyli paljastaa liiankin helposti.
Koittaa vaan saada kuumaa kinastelua aikaiseksi, muttei osaa vielä nuoren ikänsä vuoksi. Eli kokemattomuuden. Ja on tyhmähkö. Ja joo-o. - aloittaja
Estrogen kirjoitti:
Kolme ekaa viestiä ainakin on selvästi saman urpon käsialaa. Kirjoitustyyli paljastaa liiankin helposti.
Koittaa vaan saada kuumaa kinastelua aikaiseksi, muttei osaa vielä nuoren ikänsä vuoksi. Eli kokemattomuuden. Ja on tyhmähkö. Ja joo-o.ensimmäinen oli mun viesti muista en tiedä.tollaset teinit pitäisi upottaa suohon saatana.
- Estrogen
aloittaja kirjoitti:
ensimmäinen oli mun viesti muista en tiedä.tollaset teinit pitäisi upottaa suohon saatana.
Junttihan hikeentyi. Ja sama tyyli jatkuu.
Mene kysymään niiltä portieereilta, millaisia he ovat! He voivat kyllä vääntää sinua kädestä ja sinulle tulee paha mieli. - älä naurata
Estrogen kirjoitti:
Junttihan hikeentyi. Ja sama tyyli jatkuu.
Mene kysymään niiltä portieereilta, millaisia he ovat! He voivat kyllä vääntää sinua kädestä ja sinulle tulee paha mieli.jos mä olen juntti niin mistäköhän se teiniperse itse on?sellaista portsaria ei löydykään joka mun kättä vääntäisi tai voihan sitä yrittää.toivon että saat korville koulussa jos vaikka oppisit jotain.
- Estrogen
älä naurata kirjoitti:
jos mä olen juntti niin mistäköhän se teiniperse itse on?sellaista portsaria ei löydykään joka mun kättä vääntäisi tai voihan sitä yrittää.toivon että saat korville koulussa jos vaikka oppisit jotain.
Teiniperse sulla on housuissa. Opettelisit kirjoittamaan fiksusti, niin et ainakaan vaikuttaisi juntilta! Paitsi juttujesi sisällön suhteen.
En ole menossa kouluun tiettävästi vähään aikaan. Jollei sitten poikani, joka on seiskalla, taas tee jotain älytöntä ja minä joudu sinne selvittelemään asioita.
Miksei kättäsi voisi vääntää? Oletko niin kova poika oikeasti, ettei sulle kukaan mahda mitään? Se olisi aika mielenkiintoista nähdä. - bluetooth2
Estrogen kirjoitti:
Teiniperse sulla on housuissa. Opettelisit kirjoittamaan fiksusti, niin et ainakaan vaikuttaisi juntilta! Paitsi juttujesi sisällön suhteen.
En ole menossa kouluun tiettävästi vähään aikaan. Jollei sitten poikani, joka on seiskalla, taas tee jotain älytöntä ja minä joudu sinne selvittelemään asioita.
Miksei kättäsi voisi vääntää? Oletko niin kova poika oikeasti, ettei sulle kukaan mahda mitään? Se olisi aika mielenkiintoista nähdä.tajuttomana sun kättä on kiva vääntää :)
- tajuttomuutesi
bluetooth2 kirjoitti:
tajuttomana sun kättä on kiva vääntää :)
...ei kestä pitkään?!
- Estrogen
bluetooth2 kirjoitti:
Tosiaan, jos tajuttomana olet kädenvääntöex-Pertti, niin kova olet. Mitäköhän tajuissasi ollenkaan saat aikaan? No pääasia, että on kivaa...
Over The Top! - näköjään
Estrogen kirjoitti:
Tosiaan, jos tajuttomana olet kädenvääntöex-Pertti, niin kova olet. Mitäköhän tajuissasi ollenkaan saat aikaan? No pääasia, että on kivaa...
Over The Top!no jos olisin tajuton voisi joku hiiri tulla vääntelemään mutta hereillä ollessa voisi käydä toisin ja tuskin sulla mitään lapsia on kun olet lapsi itsekin.
- Estrogen
näköjään kirjoitti:
no jos olisin tajuton voisi joku hiiri tulla vääntelemään mutta hereillä ollessa voisi käydä toisin ja tuskin sulla mitään lapsia on kun olet lapsi itsekin.
Nyt sua vääntelee jo hiirikin. Rotta varmaan jo vähintään vammauttaisi vakavasti. Hereillä tietysti juoksisit karkuun. Tai siis lyllertäisit.
- vanhemmiltas?
Estrogen kirjoitti:
Nyt sua vääntelee jo hiirikin. Rotta varmaan jo vähintään vammauttaisi vakavasti. Hereillä tietysti juoksisit karkuun. Tai siis lyllertäisit.
kun pitää netissä roikkua ja kerjätä sääliä?
- koittamaan
bluetooth2 kirjoitti:
vääntelemään vaikka sen kulmabaarisi portsarin kättä niin huomaat kuinka kivaa on heräillä lumihangesta poliisisetien ravistelemana. Saatana. tai tule minun käsiäni vääntelemään. Saatana katkon jokaisen vitun luusi mitä kropastasi löytyy...vitun nilkki.
- Estrogen
vanhemmiltas? kirjoitti:
kun pitää netissä roikkua ja kerjätä sääliä?
Kerro nyt lisää jotain yhtä taitavaa, taistelija!
- ___________________________...
koittamaan kirjoitti:
vääntelemään vaikka sen kulmabaarisi portsarin kättä niin huomaat kuinka kivaa on heräillä lumihangesta poliisisetien ravistelemana. Saatana. tai tule minun käsiäni vääntelemään. Saatana katkon jokaisen vitun luusi mitä kropastasi löytyy...vitun nilkki.
syö poika lisää puuroa tai vaikka niitä hormooneja niin katsotaan uudelleen parin vuoden päästä.
- sä.
___________________________... kirjoitti:
syö poika lisää puuroa tai vaikka niitä hormooneja niin katsotaan uudelleen parin vuoden päästä.
paskahousu höpötät.
Puhtaat jauhot pussissa, 120kg, 190cm, merkistä 230penkki. - ainakaan multa
sä. kirjoitti:
paskahousu höpötät.
Puhtaat jauhot pussissa, 120kg, 190cm, merkistä 230penkki.ehkä joltain teiniltä mikä on umpikännissä mutta muuten en lähtisi uhoamaan noilla tuloksilla.
- paikan
ainakaan multa kirjoitti:
ehkä joltain teiniltä mikä on umpikännissä mutta muuten en lähtisi uhoamaan noilla tuloksilla.
ja ajan niin käydään kokeilemassa. Otetaan testi vaikka 3 x 5min vaparisäännöillä.
- kerro lisää
paikan kirjoitti:
ja ajan niin käydään kokeilemassa. Otetaan testi vaikka 3 x 5min vaparisäännöillä.
kerro lisää
- Mikä lienee
kerro lisää kirjoitti:
kerro lisää
No johan karkas jätkiltä jutut. He he
Kumpikin uhoaa kuin Mike Tyson, mutta ei taida olla kummastakaan tekiäksi.
Kasvakaa aikuisiksi ja syökää kaurapuuronne.
Helppo se täällä on esittää vaikka John Holmesia, mutta ei teistä todellisuudessa mihinkään ole.
Ja muistakaa mikä tämä keskustelun aihe oli. - että se siitä sitten
Mikä lienee kirjoitti:
Helppo se täällä on esittää vaikka John Holmesia, mutta ei teistä todellisuudessa mihinkään ole.
Ja muistakaa mikä tämä keskustelun aihe oli.syödään kaikki yhdessä kaurapuuroa
- ottamaan
että se siitä sitten kirjoitti:
syödään kaikki yhdessä kaurapuuroa
- Tutkiva journalisti2
Mikä lienee kirjoitti:
Ja muistakaa mikä tämä keskustelun aihe oli.John Holmes on kuollut, ja sillä ei seissyt kunnolla eläessäänkään. Rauha poijaat, ei tuosta mitään tule, nolaatte vaan itsenne.
On ammattitaitoisia ja kokeneita pokeja, ja myös ammattiin sopimattomia. Asiakas voi alkaa näyttää silloin viholliselta. Tulkaa ihmisten kanssa toimeen niin säästytte ongelmilta. Jos olet ongelmalapsi niin saatat myöhemmällä iällä olla vaikka huorana vankilassa joten suunnan muutosta suosittelen siinä tapauksessa. - mikä lienee
ottamaan kirjoitti:
Tuossa vilkaisin ton pakkotoiston linkin.
Mitkä kisat nuo oikein on jos mitää ei itse ottelussa saa tehdä, kun kaikki on kielletyä
"
- Vastustajan vahingoittaminen / vahingoittamisyritykset ovat kiellettyjä!!
- Otteita saa tehdä käsistä ja jaloista.
- Otteita ei saa tehdä sormista, varpaista, kasvojen kohdalta tai paljaasta kurkusta (kuristaminen on kiellettyä!).
- Lyöminen, potkiminen, pureminen ja heittäminen on kiellettyä. "
Sanotteko te kadullakin, että tässä on tämä lista mitä saat tehdä jos joudut tappeluun poken kanssa.
Taitaa olla aika tanssikilpailut. - tää...
mikä lienee kirjoitti:
Tuossa vilkaisin ton pakkotoiston linkin.
Mitkä kisat nuo oikein on jos mitää ei itse ottelussa saa tehdä, kun kaikki on kielletyä
"
- Vastustajan vahingoittaminen / vahingoittamisyritykset ovat kiellettyjä!!
- Otteita saa tehdä käsistä ja jaloista.
- Otteita ei saa tehdä sormista, varpaista, kasvojen kohdalta tai paljaasta kurkusta (kuristaminen on kiellettyä!).
- Lyöminen, potkiminen, pureminen ja heittäminen on kiellettyä. "
Sanotteko te kadullakin, että tässä on tämä lista mitä saat tehdä jos joudut tappeluun poken kanssa.
Taitaa olla aika tanssikilpailut.Taitaa olla lähinnä kisat missä PORTSARIT toimivat niille sallituilla keinoilla, eikä "hakkaa portsari" kisa.
Meinssitko että portsarit tuollaovilla tunkevat peukalot silmiin pai potkivat munille asiakkaita...hei haloo, ota nyt se perkeleen puusilmäsi käteen ja lue uudestaan se viestiketju. - jippii.fi
Tutkiva journalisti2 kirjoitti:
John Holmes on kuollut, ja sillä ei seissyt kunnolla eläessäänkään. Rauha poijaat, ei tuosta mitään tule, nolaatte vaan itsenne.
On ammattitaitoisia ja kokeneita pokeja, ja myös ammattiin sopimattomia. Asiakas voi alkaa näyttää silloin viholliselta. Tulkaa ihmisten kanssa toimeen niin säästytte ongelmilta. Jos olet ongelmalapsi niin saatat myöhemmällä iällä olla vaikka huorana vankilassa joten suunnan muutosta suosittelen siinä tapauksessa.SUOMI 24!!! apinoiden planeettaa!!!:) KYLLÄ HONDA MONKEY VOITTAA SUZUKI PV:N!!!!!! AI JA NIIN!!! PUTKIVAHVARI ON PAREMPI KU TRANSISTORIVAHVARI!!!
- vitumies
jippii.fi kirjoitti:
SUOMI 24!!! apinoiden planeettaa!!!:) KYLLÄ HONDA MONKEY VOITTAA SUZUKI PV:N!!!!!! AI JA NIIN!!! PUTKIVAHVARI ON PAREMPI KU TRANSISTORIVAHVARI!!!
hauskaa jatkakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697