Ehdotus

pelleriina

Tulipa vain mieleen, että mistä tässä lihavat vastaan laihat (norm.painoiset), on oikeastaan kysymys? Mitä me kaikki, olimmepa minkä kokoisia tahansa, yritämme tällä väittelyllä saavuttaa?

Mielestäni tämä keskustelu tällä palstalla on täysin hedelmätöntä. Miksi emme voisi hyväksyä toisiamme sellaisina kuin olemme, ilman että puramme pahan tuulemme viattomiin sivullisiin, olivat he sitten laihoja tai lihavia? Emmekö tosiaan pysty asialliseen keskusteluun ja kunnioittamaan toinen toisiamme? Ja vaikka olisimme asioista eri mieltä, esittämään mielipiteemme asiallisesti, ilman turhia törkeyksiä?

Olisiko mahdollista tehdä "rauha"?

5

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelleriina

Kukaan ei siis ole kiinnostunut rauhan tekemisestä lihavien ja laihojen ym.ym. välillä. No, se todistaa vain sen, että ei ole ihme, että monet maat sotivat keskenään, kun tällaisestakin asiasta on mahdotonta sopia. SURULLISTA!!!

• agrh...

Kukaan ei halua tunnustaa sotivansa toista ryhmää vastaan? Tai sitten, karua ja totta, tätä palstaa ei olisi olemassa ilman taistelua asiasta. Ainakin kirjoittelu on aika aneemista ellei sitten joku kirjoita kunnon provoa joka saa herneet nenään toisille.

Itseäni edelleen häiritsee se, että tällä palstalla otsikkona on lihavuus. Mitä asioita täällä pitäisi ottaa esille? Kertokaa mielipiteenne, siis oikeasti te jotka olette ylipainoisia. Lähinnä jutut ovat olleet tasoa läskit vie yhteiskunnan rahat ja näin laihdutat. Itseäni ei kauheasti kiinnosta em. aiheet huolimatta siitä, että laihdutan itse ja valitettavasti kyllä sairastan yhteiskunnan varoilla.

Ketä täällä palstoilla yleensä liikkuu? Ketä te olette, uskallatteko kertoa ikänne ja sukupuolenne ja painonne :)

• yritän ymmärtää
        agrh... kirjoitti:

Kukaan ei halua tunnustaa sotivansa toista ryhmää vastaan? Tai sitten, karua ja totta, tätä palstaa ei olisi olemassa ilman taistelua asiasta. Ainakin kirjoittelu on aika aneemista ellei sitten joku kirjoita kunnon provoa joka saa herneet nenään toisille.

Itseäni edelleen häiritsee se, että tällä palstalla otsikkona on lihavuus. Mitä asioita täällä pitäisi ottaa esille? Kertokaa mielipiteenne, siis oikeasti te jotka olette ylipainoisia. Lähinnä jutut ovat olleet tasoa läskit vie yhteiskunnan rahat ja näin laihdutat. Itseäni ei kauheasti kiinnosta em. aiheet huolimatta siitä, että laihdutan itse ja valitettavasti kyllä sairastan yhteiskunnan varoilla.

Ketä täällä palstoilla yleensä liikkuu? Ketä te olette, uskallatteko kertoa ikänne ja sukupuolenne ja painonne :)

Minä tunnustan lukevani tämän palstan keskusteluja, vaikka en olekaan lihava. Luen näitä juttuja siinä toivossa, että josko löytäisin keinon ymmärtää anoppiani.
        Vuosikaudet jatkunut vihoittelu anopin taholta on ollut välillä lievempää anopin laihdutettua 35 kiloa. Nyt kilot ovat tulleet takaisin, ja olen alkanut epäilemään, että anopin lihavuus ja tyytymättömyys omaan kehoonsa voisi olla osasyy ainaiseen vihoitteluun.
        Siksi luen näitä juttuja, ja yritän ymmärtää anoppiani. Tosin en kirjoittele loukkaavia kommentteja, eikä tarkoitukseni ole pahoittaa kenenkään mieltä.
        On tietysti helppo pistää ongelmat anopin lihavuuden piikkiin, mutta ajatus tuli kyllä omalta mieheltäni. Samoin asiat kärjistyivät kilojen ja erilaisten nivelsärkyjen palatessa takaisin.
        Itse olen 35v. 160/50.

• Ongelma!

Miten maailmassa voi olla nälänhätää ja samalla monet ihmiset ovat lihavia.

• Sisupussi

Luulenpa, että joidenkin on helpompi tulla täällä sanomaan kaikkia röyhkeyksiä, kuin päin naamaa kadulla. Siihen on varmaan näin netin välityksella pakko tottua... :/ Toisten ihmisten kunnioittaminen ei valitettavasti kuulu jokaisen ihmisen varusteluun, vaan täälläkin pyörii jos jonkinlaista omaan napaan tuijottajaa. Ja ne tyypit haluavat aina lietsoa sotaa, olen huomannut.

Joskus tulee sellainen olo, että jos osa tästä porukasta tapaisi oikeassa elämässä, niin keskusteluista saattaisi tullakin ihan hyödyllisiä ilman niitä törkeyksiä. Silloin itse persoonaan tutustuminen tulisi ensin ja vasta sen jälkeen voisi tehdä omat johtopäätöksensä.

Mutta jatketaanpa taas iloisemmalla mielellä tätä keskiviikkoa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe